Master markkinoinnin ja innovaatioiden hallinnan
Edith Cowan University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Joondalup, Australia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
4 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* ohjeellinen maksu lukukautta kohti
Johdanto
Master of Marketing and Innovation Management on ainutlaatuinen kurssi Länsi-Australiassa, kehittää markkinointipäälliköitä, jotka pystyvät käsittelemään monimutkaisia liiketoimintatapauksia kansallisissa ja kansainvälisissä yhteyksissä.
Tämän kurssin opiskelijat pystyvät luomaan arvoa organisaatiolle, asiakkailleen, kumppaneilleen ja koko yhteiskunnalle. He varustetaan asiakkaiden, tuotteiden, tuotemerkkien ja tulojen hallinnan uran edellyttämillä taidoilla ja kyvyllä tutkia asiakkaiden tarpeita, tuoda markkinoille uusia ja innovatiivisia tuotteita, hallita kanavakumppaneita sekä hallita asiakastyytyväisyyttä ja uskollisuutta .
Tämä master-kurssi antaa opiskelijoille taidot, teorian ja käytännön kokemuksen markkinoiden tarkastamisesta, mahdollisuuksien tunnistamisesta sekä markkinointiprosessien ja suunnitelmien luomisesta, toteuttamisesta ja hallinnasta.
Kurssin sisäänpääsy
Akateemiset pääsyvaatimukset (Band 8)
Akateemiset pääsyvaatimukset (kaista 8) voidaan täyttää suorittamalla yksi seuraavista:
- Kandidaatin tutkinto sukulaisessa kurinalaisuudessa; tai
- Jos hyväksytään, vastaava aikaisempi oppiminen, mukaan lukien vähintään viiden vuoden työkokemus.
Englannin kielen vaatimukset (Band 4)
Englannin kielitaitovaatimukset voidaan täyttää suorittamalla yksi seuraavista:
- IELTS-akateeminen kaistan vähimmäispistemäärä 6,5 (ei yksittäisen kaistan alle 6,0);
- Kandidaatin tutkinto maasta, joka on määritelty englannin kielen taitoalueiden sivulla;
- Menestyksekkäästi suoritettu 0,375 EFTSL jatko-opintoa Australian korkeakoulututkinnossa (tai vastaavassa);
- Hyväksytty vastaava aikaisempi oppiminen, joka sisältää vähintään viiden vuoden asiaankuuluvan työkokemuksen; tai
- Muut testit, kurssit tai ohjelmat, jotka on määritelty englannin kielen taitoalueet -sivulla.
Pixabay / Pexels
kurssin yksityiskohdat
Lukukauden saatavuus
- Lukukausi 1: Opiskele kokopäiväisesti Joondalupissa
- Lukukausi 2: Opiskele kokopäiväisesti Joondalupissa
Kurssin rakenne
Yksikön koodi | Yksikön nimi | Luottopisteet |
FBL5010 | Ihmisten ja organisaatioiden johtaminen | 20 |
FBL5020 | Markkinoinnin johtaminen | 20 |
FBL5030 | Arvonluonnin perusteet liiketoiminnassa | 20 |
MKT6300 | Kuluttajakäyttäytyminen | 20 |
MKT6302 | Myynninedistämismarkkinointi | 20 |
DES5102 | Suunnittelun ajattelu | 20 |
MKT6304 | Uusi tuotekehittely | 20 |
MKT6308 | Markkinoinnin ajankohtaiset kysymykset | 20 |
CMM5170 | Mainonta ja tuotemerkkitietoisuus | 20 |
MBA6090 | Yrittäjyys, innovaatio ja luovuus | 20 |
MKT6310 | Markkinointitutkimus | 20 |
Valitse yksi yksikkö seuraavista: | ||
MKT6320 ^ | Markkinointitutkimusprojekti 1 | 20 |
BUS6900 ^ | Johtamiskäytäntö | 20 |
^ Ydinvaihtoehto
Osaamistavoitteet
- Käytä kriittistä ajattelua ja teknisiä taitoja ratkaistaksesi aitoja liiketoimintaongelmia.
- Osoita kulttuuriin liittyviä tehokkaita viestintä- ja ryhmätyötaitoja.
- Osoita globaalin markkinointi- ja innovaatiotiedon ja -käytännön hallintaa, mukaan lukien tieto tutkimusperiaatteista ja -menetelmistä
- Käynnistä, suunnittele ja toteuta itsenäisesti merkittävä hanke sovittujen tavoitteiden saavuttamiseksi.
- Perustele päätökset ja tuomiot, jotka koskevat monimutkaista yritystoimintaa ottaen huomioon eettiset ja sosiaaliset seuraukset.
Ammatillinen tunnustaminen
Akkreditoinut: Australian Marketing Institute (AMI)
Uramahdollisuudet
Valmistuneet ovat valmiita edistämään uransa etenemistä yhdellä monista markkinoinnin aloista. Niille, jotka ovat jo ylimmässä johdossa, tutkinto tarjoaa edistynyttä ammatillista kehitystä markkinoinnin strategisilla alueilla, kuten globaali markkinointi, tuote- ja palveluinnovaatioiden hallinta sekä strateginen markkinointi.
Mahdolliset tulevat tehtävät
Markkinointijohtaja, markkinointipäällikkö, myyntipäällikkö, brändipäällikkö, tuote- ja mainospäällikkö, markkinatutkija.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
kurssin yksityiskohdat
Lukukauden saatavuus
- Lukukausi 1: Opiskele kokopäiväisesti Joondalupissa
- Lukukausi 2: Opiskele kokopäiväisesti Joondalupissa
Kurssin rakenne
Yksikkökoodi | Yksikön nimi | Luottopisteitä |
FBL5010 | Ihmisten ja organisaatioiden johtaminen | 20 |
FBL5020 | Markkinoinnin johtajuus | 20 |
FBL5030 | Arvonluonnin perusteet liiketoiminnassa | 20 |
MKT6300 | Kuluttajakäyttäytyminen | 20 |
MKT6302 | Promootiomarkkinointi | 20 |
DES5102 | Suunnitteluajattelu | 20 |
MKT6304 | Uusi tuotekehittely | 20 |
MKT6308 | Markkinoinnin ajankohtaiset ongelmat | 20 |
CMM5170 | Mainonta ja bränditietoisuus | 20 |
MBA6090 | Yrittäjyys, innovaatio ja luovuus | 20 |
MKT6310 | Markkinointitutkimus | 20 |
Valitse yksi yksikkö seuraavista: | ||
MKT6320 ^ | Markkinointitutkimusprojekti 1 | 20 |
BUS6900 ^ | Johtamisen harjoitus | 20 |
^ Ydinvaihtoehto
Galleria
Ohjelman tulos
Kurssin oppimistulokset
- Käytä kriittistä ajattelua ja teknisiä taitoja aitojen liiketoimintaongelmien ratkaisemiseen.
- Osoita tehokkaat kommunikaatio- ja ryhmätyötaidot, jotka sopivat kulttuuriympäristöihin.
- Osoita maailmanlaajuisen markkinointi- ja innovaatiotiedon ja -käytännön hallintaa, mukaan lukien tutkimusperiaatteiden ja -menetelmien tuntemus
- Aloita, suunnittele ja toteuta itsenäisesti merkittävä projekti sovittujen suoritteiden saavuttamiseksi.
- Perustele päätökset ja tuomiot, jotka koskevat monimutkaista liiketoimintakysymystä, ottaen huomioon eettiset ja sosiaaliset seuraukset.