Master markkinoinnin johtamisessa
IPAM
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Lisbon, Portugali
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Markkinoinnin johtamisen maisteri valmistaa opiskelijan vastaamaan liiketoiminnan ekosysteemiin 4.0-aikakaudella kehittämällä tutkimustaitoja ja soveltamalla markkinoinnin perusteita organisaatioiden todellisuuteen. Tämä oppiminen tapahtuu ympäristössä, joka on vahvasti sidoksissa yrityksiin.
Keskeiset edut
- Markkinointitiedon soveltaminen todellisten tapausten ratkaisemisessa yhteistyössä kansallisten ja kansainvälisten yritysten kanssa.
- Hallinta- ja markkinointisimulaattorien käyttö ongelmien ratkaisemiseksi ja päätöksentekoon.
- Keskity yritystutkimuksen ja markkinointitaidon kehittämiseen.
- Kannustaminen osallistumaan kansallisiin ja kansainvälisiin yliopistokilpailuihin, kuten L'Oreal Brandstorm, EDP University Challenge, Junior Achievement ja Google Online Marketing Challenge
- Vierailevat yritykset ja luokat, joita ammattilaiset opettavat liiketoimintaympäristössä, ovat yleinen käytäntö koko ohjelmassa.
- Seminaarit markkinoinnin ajankohtaisista aiheista, asiantuntijoiden ja markkinoiden ammattilaisten pitämät.
- Korkeasti koulutettu tiedekunta, joka koostuu tohtoriprofessoreista ja markkinoinnin johtamisen asiantuntijoista, joilla on läheiset siteet ja menestyneet kokemukset yritysmaailmassa.
- Työllistyvyyden työpajat ja henkilökohtaisen viestintä- ja mediakoulutussuunnitelman kehittäminen.
yritykset
Suurin osa opetussuunnitelmayksiköistä perustuu kansallisten tai kansainvälisten yritysten markkinointitapausten ratkaisemiseen.
Se on ainutlaatuinen tilaisuus toteuttaa käytännössä todellisessa yhteydessä luokkahuoneessa hankitut teoreettiset perusteet.
Viimeisissä Masters-julkaisuissa opiskelijoilla oli mahdollisuus työskennellä sellaisten oppilaitosten kanssa kuin Accenture, Chicco, Concentra, DHL, Aga Khan Foundation, Havaianas, Kidzania, Leroy Merlin, Melissa, McDonald's, Compal Veggie, MAAT, Oracle, SMEG , Toys R Us, Wonderland Lisboa, muiden tunnettujen tuotemerkkien joukossa.
Opetussuunnitelma
Opintosuunnitelma - Markkinoinnin johtamisen maisteri Porto ja markkinointijohtamisen maisteri - Lissabon
1. lukukausi
- Strateginen markkinointi
- Markkinoinnin hallinnan simulaattori
- Investointiprojektien hallinta
- Liiketoimintalaki
- Johtajuus ja neuvottelu
2. lukukausi
- Suhteellinen markkinointi
- Kuluttajatalous
- Päätöksen analysointi- ja tukijärjestelmät
- Projektisuunnittelu
3 lukukausi
- Valinnainen 1
- Valinnainen 2
- Väitöskirja / Ammattiprojekti / Ammatillinen harjoittelu
- Palvelunhallinta (valinnainen)
- Tuotemerkki (valinnainen)
- Kaupallinen ja myynnin hallinta (valinnainen)
- Kulutus (valinnainen)
- Uudet markkinointitrendit (valinnainen)
4 lukukausi
- Väitöskirja / Ammattiprojekti / Ammatillinen harjoittelu
Galleria
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
Yritykset - Markkinoinnin johtamisen maisteri Porto
Noin 85 % opetussuunnitelman yksiköistä perustuu kansallisten tai kansainvälisten yritysten todellisten yritysprojektien ratkaisuun
Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus panna käytäntöön todellisessa kontekstissa luokkahuoneessa hankittua tietoa.
Markkinoinnin johtamisen maisteri tarjoaa sinulle edistyneitä tietoja ja strategisia taitoja urasi parantamiseksi useilla aloilla:
- Markkinointipäällikkö
- Markkinointianalyytikko
- Luokkapäällikkö
- Markkinoinnin konsultointi
- Kaupallinen tiimipäällikkö
- Asiakassuhdepäällikkö
- Asiakkaan menestyksen analyytikko
- Asiakkaan sitoutumisen analyytikko
- Myyntianalyytikko
- Markkinatutkimusanalyytikko
- Liiketoiminnan kehitysanalyytikko
- Brändianalyytikko, dataanalyytikko.
Yritykset - Markkinoinnin johtamisen maisterin tutkinto - Lissabon
Noin 85 % opetussuunnitelman yksiköistä perustuu kansallisten tai kansainvälisten yritysten markkinointitapauksen ratkaisemiseen.
Tämä on ainutlaatuinen tilaisuus panna käytäntöön todellisessa kontekstissa luokkahuoneessa hankittua tietoa.
Maisterin tutkinnon viimeisissä painoksissa opiskelijoilla oli mahdollisuus työskennellä seuraavien laitosten kanssa: Fundação Oceano Azul, Starbucks, Havaianas, Leroy Merlin, McDonald's, IKEA, Casa da Música, Porsche, Ambar, Centro Hospitalar do Porto, Douro Azul , SONAE MO, Aveleda, Farfetch, MDS Seguros, muiden tunnettujen merkkien joukossa.
Markkinoinnin johtamisen maisteri tarjoaa sinulle edistyneitä tietoja ja strategisia taitoja urasi parantamiseksi useilla aloilla:
- Markkinointipäällikkö
- Markkinointianalyytikko
- Luokkapäällikkö
- Markkinoinnin konsultointi
- Kaupallinen tiimipäällikkö
- Asiakassuhdepäällikkö
- Asiakkaan menestyksen analyytikko
- Asiakkaan sitoutumisen analyytikko
- Myyntianalyytikko
- Markkinatutkimusanalyytikko
- Liiketoiminnan kehitysanalyytikko
- Brändianalyytikko, dataanalyytikko.