Master markkinoinnissa ja brändinhallinnassa

Yleistä

Lue lisää ohjelmasta instituution verkkosivuilta

Ohjelman kuvaus

Kurssin tavoitteena on kouluttaa markkinoinnin ja johtamisen ammattilaisia, jotka pystyvät analysoimaan ja ennakoimaan kuluttajien käyttäytymistä, turvautumaan kehittyneimpiin tuotemerkin hallinnan työkaluihin, käynnistämään ja sponsoroimaan yritysidentiteettiä kansainvälisillä markkinoilla, suunnittelemaan "glokaalisia" tavaroita ja kilpailla maantieteellisesti vaihtelevissa skenaarioissa ja maissa luottaen samalla nykyaikaisimpiin markkinointistrategioihin. Opiskelijat saavat mahdollisuuden osallistua innovatiivisiin luentoihin, jotka ovat ominaisia lähestymistapoiltaan, sisällöltään ainutlaatuiset (edistynyt markkinointi, käyttäytymismarkkinointi, tuotemerkin hallinta ja mediamarkkinointi) ja innoittamana syvästi arvostetuista kansainvälisistä yliopistoista saaduista opetuksista.

Tutkintokurssien ja Link Campus -tutkimuskeskusten talouden ja johtamisen aloilla (DISEC e CERMES) tekemien toimintojen välinen läheinen yhteys suosii opiskelijoiden läheistä yhteyttä maahan ja soveltavan tutkimuksen ulottuvuuksiin. Luennoista ja tutkimuksesta tulee siten yhdenmukainen lähtökohta nykypäivän skenaarioiden monimutkaisten haasteiden kohtaamiseen.

Lisäksi Link Campus University on tehnyt Roomassa toimivan yrityskonsultttien ja asiantuntijakirjanpitäjien liiton kanssa sopimuksen, jonka avulla opiskelijat voivat suorittaa järjestön harjoittelujakson osana opinto-ohjelmaa ja olla vapautettu kirjallisesta testistä valtion tentti (laillinen vaatimus päästä liiketaloudellisten konsulttiyritysten ja kirjanpitäjien asiantuntijayhdistykseen).

Markkinoinnin ja tuotemerkin hallinnan erikoistumisesta valmistuneet voivat palvella tavara- ja / tai palvelukeskeisten yritysten, viestintätoimistojen markkinointialalla tai yritysten ja markkinoiden suhteisiin liittyvien prosessien yhteydessä. Erityisesti ammattilaiset pystyvät hallitsemaan yritysidentiteetin määrittelyä, tuotteiden ja / tai tuotemerkkien sijoittamista, markkinointimixin käyttöönottoa, liikeviestinnän suunnittelua, logistisen toiminnan parantamista, tutkimusten ja markkina-analyysien kehittämistä, suhdetoiminnan suorittaminen, lehdistötoimipisteiden perustaminen ja tapahtumien järjestäminen.

Opintosuunnitelma

Ensimmäinen vuosi
I lukukausi II lukukausi
  • Innovaationhallinta
  • Teollisuusoikeus
  • Brand Management
  • Neuromarkkinointi
  • Muut kielitaidot
  • Päätösten teoria ja tiedonhallinta
  • Kansainvälinen yritys- ja investointipankki
  • Projektin rahoitus
  • Yritysmallit
  • Valinnainen kurssi

Toinen vuosi
I lukukausi II lukukausi
  • Valinnainen kurssi
  • Strateginen innovaatio
  • Digitaalisen median laki
  • Työkokemus
  • Valinnainen kurssi
  • Skills
  • Lopullinen väitöskirja

Ammatilliset mahdollisuudet

  • Tuotepäällikkö;
  • Tuotepäällikkö;
  • Kauppa- ja vähittäiskaupan johtaja;
  • Toimitusketjun johtaja;
  • Asiakassuhdepäällikkö;
  • Markkinointi-analyytikko;
  • Keskeinen viestintäasiantuntija.

Hyväksytty luentomenetelmä saa inspiraation kansainvälisen markkinoinnin johtamiseen ja yritysbrändin johtamiseen erikoistuneen opetushenkilöstön akateemisesta, ammatillisesta ja tutkimustyöstä, yhdistämällä palkitsevasti perinteisen luentomenetelmän käytännön suuntautumiseen markkinointilaboratorioiden avulla (mediamarkkinointi, markkinointi käyttäytymistieteiden ja kognitiivisten tieteiden näkökulmasta, Start-up Lab), projektityöt, yrityspelit ja liiketoiminnan simulaatiot, jotka toteutetaan monikansallisten ja globaalien yritysten markkinointipäälliköiden kanssa.

Opetusmenetelmät perustuvat yhteistyöhön perustuvaan oppimiskokemukseen, jotta opiskelijat ovat läheisessä päivittäisessä yhteydessä luennoitsijoidensa kanssa. Kurssihuoneet, jotka on tarkoitettu isännöimään enintään 25 opiskelijaa, mahdollistavat suoran yhteyden opettajiin.

työpajat

Mediamarkkinoinnin laboratorio

Laboratorion tarkoituksena on tarjota päteviä markkinointiin liittyviä operatiivisia työkaluja kiinnittäen erityistä huomiota ratkaisuihin ja mediaan suuntautuneisiin instrumentteihin, jotka on otettu käyttöön liikeviestinnän hallinnassa ja kehittämisessä innovatiivisten menettelytapojen mukaisesti.

Markkinoinnin laboratorio käyttäytymistieteiden ja kognitiivisten tieteiden näkökulmasta

Laboratoriolla pyritään kouluttamaan opiskelijoita suunnittelemaan markkinointialoitteita turvautumalla käyttäytymistieteiden ja psykokognitiivisten tieteiden tarjoamiin malleihin ja innovatiivisiin työkaluihin.

Käynnistyslaboratorio

Laboratorion avulla opiskelijat voivat suunnitella käynnistysaloitteita ja huolehtia kaikista eri osista, jotka liittyvät veropolitiikkaan, lainsäädäntökehykseen, rahoitusalaan, organisatoriseen ja tuotantoketjuun, kaupalliseen toimintaan sekä logistiikkaan ja toimituksiin liittyviin segmentteihin. .

Yritysten digitalisaation laboratorio

Laboratorio suunniteltiin tarjoamaan opiskelijoille hyödyllisiä operatiivisia työkaluja digitaalisen teknologian valtavirtaistamiseen kaikkiin liiketoiminnan eri osa-alueisiin ja organisaatioihin, mukaan lukien suhteisiin kolmansiin aiheisiin (kuten toimittajat, asiakkaat, tietolähteet, teknologian tarjoajat ym.)

Pääsyvaatimukset

  • Sinulla on oltava vähintään 3 vuoden perustutkinto / kandidaatin tutkinto asiaankuuluvalla tutkimusalalla, jonka ulkomainen korkeakoulujärjestelmä on virallisesti myöntänyt.
  • Kaikkien hakijoiden on hallittava sujuvasti englannin kieltä ja vähintään B2-tasoa yhteisen eurooppalaisen kielten viitekehyksen (CEFR) mukaisesti.
Vaaditut dokumentit
  • Voimassa oleva passi;
  • Voimassa oleva oleskelulupa Italiassa (tarvittaessa);
  • Perustutkinto / kandidaatin tutkintotodistus (tai todistus ilmoittautumisesta, jos osallistut tällä hetkellä perustutkintosi viimeiseen vuoteen ja loppututkintotodistusta ei ole vielä saatavilla);
  • Tietueiden kopio;
  • Tutkintotodistuksen liite (tarvittaessa);
  • Todistus keskeytetyistä opinnoista ja / tai peruutuksista ja / tai muut myönnetyt yliopistotodistukset, joissa on luettelo kaikista suoritetuista kokeista (tarvittaessa). Näissä todistuksissa on oltava yksityiskohtainen ohjelma, jossa luetellaan yksittäiset oppimistoimet ja opiskeluajat teoreettis-käytännön toiminnalle (opiskelijoille, jotka haluavat siirtyä toisesta yliopistosta);
  • Italian diplomaattisen edustajan lopullinen arvovakuutus (lue lisää täältä) maassa, jossa loppututkinto on suoritettu. vaihtoehtoisesti CIMEA-lausunto vertailukelpoisuudesta (tarvittaessa).
  • Edellä mainittujen asiakirjojen käännös englanniksi tai italiaksi;
  • Ansioluettelo.

Opintomaksut ja rahoitus

Vuosimaksu kansainvälisille opiskelijoille on 12 000 euroa; opiskelijoille on myös yksi ennakkoilmoittautumismaksu 500 euroa.

Viimeksi päivitetty Marras 2020

Oppilaitoksesta

Link Campus University is a private University in Rome that stands under the Italian University’s Regulation. Link Campus University combines the English system’s educational strategies with the Itali ... Lue lisää

Link Campus University is a private University in Rome that stands under the Italian University’s Regulation. Link Campus University combines the English system’s educational strategies with the Italian culture and didactic method. Most of the degree courses are taught in English, and some are held in Italian. Näytä vähemmän