Master markkinoinnissa ja myynnin johtamisessa
EAE Business School Barcelona
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Barcelona, Espanja
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 16 500 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2024
* vuodelle 2021
Johdanto
Kuluttajien vaatimukset kasvavat päivä päivältä – he ovat vuorovaikutuksessa ja pyrkivät solmimaan siteitä brändeihin, jotka jakavat heidän arvonsa; ei riitä vakuuttamaan heitä.
Tätä silmällä pitäen tämä all-in-one-ohjelma opettaa sinulle, miten organisaatiota hallitaan strategisesta näkökulmasta ja kuinka toteuttaa ja tehdä päätöksiä, jotka edellyttävät perusteellista tietoa tästä uudesta kuluttajasta/tuottajasta.
Avainkohdat
1. Tehokkuus
Hallitse tärkeimmät tekniikat ja tietolähteet, kun ymmärrät perusteellisesti markkinoinnin, myynnin ja kilpailutiedon tietojärjestelmän luomisen.
2. Visio
Tunnista uusimman markkinoinnin mahdollisuudet ja riskit ja opi mukauttamaan yritystä tähän uuteen kilpailuympäristöön.
3. Strategia
Analysoi markkinatilanne, määrittele eri skenaariot ja löydä mahdollisuuksia markkinointistrategian kehittämiseen.
Galleria
Pääsymaksut
Uramahdollisuudet
työllisyys
Saat räätälöidyn urasuunnitelman uraosastoltamme ja yrittäjäosastoltamme , joka sisältää henkilökohtaiset palvelut akateemiseen koulutusta ja ohjausta varten, jotka moninkertaistavat ammatilliset mahdollisuudetsi ja laajentavat niitä mihin tahansa maailman maahan.
- Markkinointijohtaja
- Kaupallinen johtaja
- Liiketoiminnanjohtaja
- Kaupallinen konsultti
- Markkinointiteknikko
- Kaupallinen teknikko
- Luokka Manager
- Avainasiakas päällikkö
- Kaupan markkinoinnin johtaja
- Markkinointipäällikkö
- Myyntijohtaja
Palvelut
Ohjelman pääsyvaatimukset
Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.
Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.