Master markkinoinnissa
ISCTE Business School – Instituto Universitário de Lisboa
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Lisbon, Portugali
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 6 850 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Oct 2024
* * 6850 € EU-opiskelijoille ja 9800 € EU-ulkopuolisille opiskelijoille
Johdanto
ISCTE Business School on tunnettu siitä, että se tarjoaa korkeimmin arvostetun, yrityslähtöisen maisterin tutkinnon Portugalissa, jossa on selkeä kansainvälinen painopiste. Kokopäiväinen, kahden vuoden ohjelma opetetaan kokonaan englanniksi, ja se on suunniteltu opiskelijoille, joilla on vähän tai ei lainkaan työkokemusta, ja tarjoaa heille korkeatasoisen pätevyyden, sekä teoreettisen että käytännön, mikä parantaa heidän uramahdollisuuksiaan.
7 syytä valita markkinoinnin maisteri ISCTE Business Schoolissa
1. Älä missaa tilaisuutta osallistua yhteen Euroopan innovatiivisimmista ja tunnetuimmista markkinointiohjelmista
- Sijalla 42. Länsi -Euroopan 60 parhaan maisteriohjelman joukossa 2018/2019 (Eduniversal Ranking);
- ISCTE isännöi ensimmäistä eurooppalaista tutkimus- ja analysointilaboratoriota markkinoinnin uusista kansainvälisistä suuntauksista - The Marketing FutureCast Lab -hanketta, jota sponsoroi 20 Portugalin suurimman profiilin yrityksen yhteisyritys;
- Pakollinen lopullinen projekti antaa sinulle mahdollisuuden soveltaa äskettäin hankkimaasi tietoa todelliseen markkinointikysymykseen, tilanteeseen tai innovaatioon. Hanke voi johtua yrityksen pyynnöstä, joka keskittyy opiskelijan itse valitsemaan kysymykseen, tai se voi perustua tiedekunnan konsultointi- tai tutkimustoimintaan.
2. Opi alan parhailta
- Ole vuorovaikutuksessa säännöllisesti tunnettujen harjoittajien kanssa, jotka tarjoavat näkemyksensä ja kokemuksensa useissa työpajoissa, joiden tarkoituksena on keskustella ja analysoida markkinointialan eri aloja;
- Sinulle määrätään markkinoinnin mentori ohjelman toisella lukukaudella. Tämä henkilökohtainen mentori on kansainvälisesti suuntautuneen yrityksen ylempi johtaja ja antaa sinulle sisäpiirin näkökulman markkinointialalle, uraohjaukseen ja verkostoitumismahdollisuuksiin.
3. Hyödynnä maineikasta tiedekuntaa käytännön luennointityylillä
- ISCTE Business Schoolin tiedekunta on kirjoittanut yli 100 kirjaa eri johtamisaloilla, joista monet ovat nyt pakollisia lukemisia muissa Portugalin yliopistoissa.
- Opiskelijoiden ja tiedekunnan välillä on tiivis työsuhde, ja opiskelijat hyötyvät viikoittaisista yhteystunneista, jatkuvasta sähköpostikontaktista ja jatkuvasta suhteesta tiedekuntaan koko työuransa ajan;
- Jokainen kurssi sisältää useita havainnollistavia esimerkkejä todellisesta liike- ja markkinointimaailmasta, jotka esitetään tapauksina, tutkimustuloksina ja pieninä hankkeina;
- Ajantasainen sisältö, jossa markkinoinnin viimeisimmät suuntaukset (esim. Digitaalinen markkinointi, brändäys, kuluttajakäyttäytyminen ...) esitetään ja keskustellaan luokassa.
4. Virkistä vieraanvaraisessa kulttuurissa, jossa henkilökohtaista kehitystä ja luovuutta kannustetaan
- Osallistu henkilökohtaiseen kehitysohjelmaan (PdP), jonka avulla opiskelijat voivat löytää johtamisominaisuutensa ja luovuutensa.
- Tervetuloa viikolla voit osallistua verkostoitumiseen, tiimin rakentamiseen ja ideoiden jakamiseen kurssin ensimmäisestä päivästä lähtien. Tätä henkeä vahvistetaan ympäri vuoden lukuisilla muilla aktiviteeteilla;
- Mentorointiohjelma - opettajillaan opiskelijoilla on mahdollisuus keskustella akateemisesta edistymisestään ja uramahdollisuuksistaan ja hyötyä tunnustetusta työkokemuksesta;
- Koska kaikilla tutkinto -ehdokkailla ei ole samaa akateemista ja ammatillista taustaa, opiskelijat voivat osallistua valinnaiseen johdantokauteen useilla johtamis- ja markkinointiteemoilla.
5. Katso, että ansiosi tunnustetaan ja palkitaan koko ohjelman ajan
- Palkinto markkinoinnin parhaalle MSc -opiskelijalle (sponsoroi Lidl)
- Palkinto parhaille ehdokkaille
6. Todella kansainväliset näkymät
- Keskellä viikkoa asuminen vieraassa maassa yhdessä arvostetun koulutuskumppanimme kanssa. Keskiviikon kokemus antaa sinulle suoran yhteyden ja ensikäden tietoa erilaisista liiketoimintaympäristöistä ja todellisuuksista;
- Mahdollisuus suorittaa kaksoistutkinto - sen avulla opiskelijat voivat suorittaa kaksi tutkintotodistusta kahdesta yliopistosta ( ISCTE ja kumppaniyliopistosta). Markkinoinnin maisteriksi kumppaniyliopistot ovat:
- Southwestern University of Finance and Economics Kiinassa (EQUIS akreditoitu);
- Ranska KEDGE Business School (AACSB, EQUIS, AMBA akkreditoitu);
- Indonesia Universitas Gadjah Mada (AACSB -akkreditoitu);
- Floridan kansainvälinen yliopisto - USA (AACSB -hyväksytty).
- Mahdollisuus tehdä vaihto- / Erasmus -ohjelma kumppaniyliopistojemme kanssa.
7. Innostu ohjelman uranäkymistä
- Urapalvelumme tukevat sinua neuvonnassa, mahdollisuuksien saatavuudessa, IBS -urafoorumissa ja yritysten esityksissä luokassa;
- Työllisyysaste 100% jopa 12 kuukautta ohjelman päättymisen jälkeen.
- Maisterin tutkinnon suorittaneiden joukossa eniten edustettuina ovat suuret jakelu ja vähittäiskauppa, vähittäiskauppa ja palvelut, pankki ja teollisuus ja energia.
- Tiiviit yhteydet suureen joukkoon menestyviä alumneja, jotka työskentelevät nyt korkean profiilin yrityksissä, kuten UNILEVER, Procter & Gamble, Coca-Cola, Deloitte, Vodafone, Google, HP, KPMG, Kraft Foods, L'Oreal ja muut arvostetut yritykset.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kursseja
Kursseja ovat:
- Markkinointiviestintä
- Digitaalinen ja sosiaalisen median markkinointi
- Jakelukanavia
- Marketinin uudet trendit
- Markkinoinnin kvantitatiiviset menetelmät
- Myyntitiimin johtaminen ja neuvottelut
- Tuotemerkin
- Innovaatio ja luovuus markkinoinnissa
- Kuluttajakäyttäytymisen ja markkinoinnin tutkimus
- Suhteiden markkinointi
- Strateginen markkinointi
- Brändin ilmaisu ja identiteetti
- Liiketoiminta- ja brändistrategia
- Yrittäjyys ja yritysten perustaminen
Galleria
Akkreditoinnit
Uramahdollisuudet
- Urapalvelumme tukevat sinua neuvonnassa, mahdollisuuksien saatavuudessa, IBS-urafoorumissa ja yritysten luokkaesityksissä;
- Työllisyysaste 100% jopa 12 kuukautta ohjelman päättymisen jälkeen.
- Maisterin tutkinnon suorittaneiden rekrytoinnissa eniten edustettuina olevat alat ovat suuri jakelu ja vähittäiskauppa, vähittäiskauppa ja palvelut, pankkitoiminta ja teollisuus ja energia.
- Läheinen yhteys suureen joukkoon menestyneitä alumneja, jotka työskentelevät nyt korkean profiilin yrityksissä, kuten UNILEVER, Procter & Gamble, Coca-Cola, Deloitte, Vodafone, Google, HP, KPMG, Kraft Foods, L'Oreal ja muut arvostetut yritykset.