Master markkinoinnissa
EU Business School Switzerland
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Geneva, Sveitsi
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
CHF 32 340 / per year
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Mar 2024
Johdanto
Markkinat muuttuvat jatkuvasti, ja kuluttajat ovat yhä kehittyneempiä. Yritykset tarvitsevat nyt enemmän kuin koskaan luovien muutosten toteuttamiseksi innovatiivisia, päteviä markkinoinnin asiantuntijoita. Sosiaalisen median markkinoinnin tehokkaasta käytöstä kohdeyleisön ymmärtämiseen tämä ohjelma tutkii nykyaikaisia markkinointimenetelmiä ja teorioita eri näkökulmista ja antaa opiskelijoille käsityksen siitä, miten markkinointipäätökset liittyvät yrityksen analyyttisiin, strategisiin ja operatiivisiin alueisiin.
Oppiminen johtajilta
Tapahtumat, joissa EU-opiskelijat tutustuttavat maailmanlaajuisesti menestyneisiin johtajiin, ovat olennainen osa lähestymistapaamme tarjota yrityskoulutusta, joka käynnistää urasi.
Zev Siegl, joka on kaikkialla läsnä olevan Starbucks-tuotemerkin perustaja, inspiroi EU-opiskelijoita aloittelevalla tarinallaan, jakoi ajatuksiaan tärkeistä aiheista, kuten tasa-arvosta ja kestävyydestä, ja tarjosi korvaamattomia oivalluksia aloitteleville yrittäjille.
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Saatavilla on useita stipendivaihtoehtoja. Katso lisätietoja koulun verkkosivuilta.
Opetussuunnitelma
- Kesto: Kolme lukukautta / vuosi
- Opintopisteiden määrä: 60 op
- Aloituspäivät: loka, tammi ja maaliskuu
- Kieli: englanti
- Lukukausimaksu: 9 600 CHF
- Pääsymaksu: Ympäri vuoden
Tutkinto myönnetty
- Valtion tunnustama yliopiston maisterintutkinto, jonka on myöntänyt Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Espanja (título propio).
- Maisterin tutkinto osoitteesta EU Business School Switzerland joka on kansainvälisesti ACBSP:n, IACBE:n, IQA:n akkreditoima ja eduQuan sertifioima.
Ohjelman tulos
Laajuus: 60 op
Tutkinto myönnetty
- Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), valtion tunnustama yliopisto Espanjassa, myöntämä yliopiston maisterin tutkinto.
- Maisterin tutkinto EU Business School Switzerland , joka on kansainvälisesti ACBSP:n, IACBE:n, IQA:n akkreditoima ja eduQuan sertifioima.
Oppimistulokset
Ohjelmassa kehitetään kokonaisvaltaista näkemystä markkinoinnin roolista yrityksissä ja siitä, kuinka keskeistä se on yritysten menestymisen kannalta. Tämän ohjelman aikana opiskelijat:
- Tutkia poliittisten, taloudellisten, sosiokulttuuristen ja fyysisten ympäristöjen vaikutuksia markkinoinnissa ja niiden hallintaa.
- Ymmärtää asiakkaan ja yrityksen välinen suhde.
- Opi analyyttisia, strategisia ja operatiivisia markkinointikykyjä.
- Tutki tärkeimpiä markkinointitapahtumia tapaustutkimusten ja keskustelujen avulla.