Master merkkituotteiden ja muotisuunnittelun
IADE
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Lisbon, Portugali
Kieli (kielet
Portugalin kieli
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
esittely
Brändäyksen ja muotisuunnittelun maisteri syntyy IADE ja UBI: n - Beiran yliopiston välisessä yhteistyössä - hyötyen siitä, mitä molemmat instituutiot tarjoavat parhaiten ohjelmallisille ja määritteleville alueille: IADE : ltä he saavat vankan DNA: n arvostuksen ja tunnustettu kokemus suunnittelusta ja markkinoinnista; UBI: n historiallinen pääkaupunki, jolla on tunnustettu kansallisen ansion omaava tekstiiliperintö.
Kunnianhimoinen ja innovatiivinen alusta alkaen luotava maisterintutkinto on suunniteltu vastaamaan konkreettisesti ja erikoistuneesti monimutkaisiin tarpeisiin, joita havaitaan sekä markkinoilla että muotiviestinnässä ja edistämisessä.
Ohjelmassa ehdotetaan pätevien ammattilaisten ja yrittäjien kouluttamista edistämällä kriittisen ja tietoisen mielen kehitystä, joka pystyy luomaan tai tulkitsemaan tuotemerkkien ja muotisuunnittelun suuntauksia luopumatta välttämättömästä sosiaalisen vastuun tunteesta.
hyötyjä
- Ohjelman ainutlaatuinen profiili markkinoilla, jota vahvistaa tapa, jolla se ilmaisee brändäyksen ja muotisuunnittelun teoreettiset ja suunnittelumitat suoraan sovelluksella brändiarvon luomiseen.
- Mahdollisuus kehittää brändi- ja kokoelmaprojektia suunnittelusta markkinointiin julkisuudella ja esittelyllä.
- Yrittäjyysasenteen edistäminen opiskelijoiden keskuudessa, esimerkkejä hankkeista, jotka on luotu ja onnistuneesti toteutettu markkinoilla.
- Kannustetaan osallistumaan kilpailuihin, joilla on merkitystä kansallisella ja kansainvälisellä alueella, joissa oppilaita seuraa tässä prosessissa opetusryhmä.
tehdas
Tehdas on IADE erityinen projektitoimisto. Sen päätehtävänä on hyödyntää IADE mainetta ja tuotemerkin tunnettuutta. Tässä yksikössä, jossa tuotetaan arvoa ja tietoa, opiskelijoiden, opettajien, laboratorioiden ja kansalaisyhteiskunnan välinen suhde korostetaan selvästi.
Tehtaan projektit määritellään pääosin kolmessa toimintalinjassa: rinnakkaisvalmistus (luokan ulkopuolisten hankkeiden kehittäminen); opetussuunnitelmien valmistus (projektit akateemisessa kontekstissa ja yhteistyössä kansalaisyhteiskunnan kumppaneiden kanssa) ja tulevaisuuden valmistaminen (tutkimusta sovelletaan alusta alkaen suunniteltujen ja luotujen hankkeiden kehittämiseen).
Aikataulu / kesto
Päivä tai jälkityö / 4 lukukautta
kampus
Santos - Lissabon / UBI - Covilhã
Pääsymaksut
Galleria
Uramahdollisuudet
Markkinoinnin, muotisuunnittelun ja viestinnän alueiden risteyksestä nouseva maisterin tutkinto on suunniteltu parantamaan ammatillisia mahdollisuuksia seuraavilla aloilla:
- Muotimerkkien luominen ja hallinta
- Muotituotanto
- Muotikokoelmien luominen
- Tuotehankinta muotikokoelmiin
- Brändäyksen ja muotisuunnittelun maisterit ovat myös valmiita aloittamaan opetus- tai yliopistotutkijan uran.