Master of Business: Markkinointi
The University of Wollongong in Dubai
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Keskimääräiset kustannukset aiheittain: AED 8 967/2 433 USD (sis. Alv 5%). Lisämaksuja voidaan soveltaa
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Tämä ohjelma on ihanteellinen johtajille ja keskijohtajille, jotka haluavat edistää uransa markkinoinnissa, ja se on yhä tärkeämpää kaikentyyppisille organisaatioille, joiden on tuotettava arvoa tuotteidensa ja palveluidensa kautta, joita he luovat ja toimittavat.
Sinulla on mahdollisuus opiskella monenlaisia kehittyneitä aiheita markkinoinnissa ja saada ammattimaisesti suuntautuneita asiantuntijamarkkinointitaitoja. Sinua koulutetaan suunnittelemaan strategisia suunnitelmia, arvioimaan markkinointiteoriaa ja -kehystä, suunnittelemaan projekteja markkinatutkimustyökaluilla ja varustamaan korkeatasoiset taidot tuotteiden ja palveluiden tuottamiseen ja sijoittamiseen markkinoille.
Kesto 18 - 24 kuukautta | Intakes | Lukukausimaksut |
Uramahdollisuudet
Ura etenee nopeasti markkinointialalla, ja MBus (Marketing) -ohjelma auttaa sinua saavuttamaan korkeimman tason valitsemallasi alalla. Tyypillisiä alueita ovat:
- Jälleenmyynti
- Julkiset suhteet
- Uusi tuotekehittely
- Markkinatutkimus
- Suoramarkkinointi
- Brand Management
- Mainonta
- Web-markkinointi
Ammatillinen akkreditointi
Chartered Institute of Marketing, Iso-Britannia (CIM)
Ohjelman akkreditoi Chartered Institute of Marketing, UK (CIM). Tämän akkreditoinnin mukaan MBus-ohjelmasta valmistuneet opiskelijat saavat suoran pääsyn tutkintotodistukseen ammatillisessa CIM-markkinoinnissa, poikkeuksena. Työntekijät haluavat CIM-pätevyyttä ja karttaa omien tutkintomme rinnalla, mikä takaa, että annamme opiskelijoille parhaat mahdollisuudet menestyksekkääseen markkinointiuraan.
Akkreditointi ja tunnustaminen
Koska olemme saaneet UAE: n opetusministeriön - korkea-asteen koulutuksen ministeriön luvan, akateemisen akkreditoinnin komission kautta, opiskelijat ja tutkinnon suorittaneet voivat olla varmoja siitä, että tutkintomme tunnustetaan kaikkialla Yhdistyneessä kuningaskunnassa ja kansainvälisesti.
Kaikkien MBus-ohjelmien laatua takaa myös UOW Australia, joka on rekisteröity Australian korkea-asteen koulutuksen laadun ja standardointiviraston (TEQSA), Australian korkean koulutuksen sääntelijän, tehtäväksi. Valmistuttuaan opiskelijat voivat valita joko tutkintotodistuksen UOWD: sta tai tutkintotodistuksen Wollongongin yliopistosta Australiasta.
Kaksinkertainen erikoistuminen
Master of Business -ohjelma tarjoaa myös erikoistumista henkilöstöhallintoon, taloushallintoon, innovointiin ja yrittäjyyteen, kansainväliseen liiketoimintaan ja johtamiseen. Jos päätät, että haluat suorittaa kaksi MBus-erikoistumista, kun kirjaudut UOWD: hen, on olemassa järjestelyt, jotka tarkoittavat, että voit tehdä tämän mahdollisimman vähän aikaa.
Ohjelman kesto
Maksimi vaatimus tutkinnon suorittamisesta yksittäisestä MBus-ohjelmasta on kaksitoista (12) kohdetta. Kuitenkin, jos olet suorittanut kandidaatin tutkinnon asianomaisella alueella tai UOWD Graduate Certificate in Business, tai sinulla on laaja ammatillinen työkokemus siihen liittyvällä alueella rinnalla kandidaatin tutkinto, saatat pystyä suorittamaan MBus-ohjelman yhteensä kymmenen (10) aihetta UOWD: n ennakkovaroitusta koskevan politiikan mukaisesti. Ennakkovaroitusta varten myönnettävän luottokelpoisuuden määrittämistä päätetään UOWD: n liiketalouden tiedekunnan kanssa ennen ohjelman alkua.
Yhden erikoistumisen MBus-ohjelma vie sinut viiteen tai kuuteen lukukauden loppuun (perustuu kolmeen lukukauteen vuodessa kesällä valinnaisena lukukauden aikana ja kahteen aiheeseen lukukauden aikana). Tällä tasolla tutkinto voidaan suorittaa kahdessa vuodessa tai vähemmän. Luokat pidetään klo 18.00–21.30 sunnuntaista torstaihin. Jokainen kohde vaatii yhden illan osallistumisen 13 viikon ajan.
Ohjelmarakenne
Opinto-ohjelma on seuraava:
Yhteinen liiketoimintasäätiö *
- ACCY801 kirjanpito ja taloushallinto
- ECON802 Globaalin liiketoiminnan haasteet
- MGNT803 Organisaation käyttäytyminen ja hallinta
- MARK804 Markkinoinnin hallinnan periaatteet
Erikoisalat
- MARK940 Markkinointiviestintä
- MARK977 Markkinointipäätösten tutkimus
- MARK936 Kuluttajakäyttäytyminen
- MARK935 Markkinointistrategia
- MARK920 Sosiaalinen markkinointi
valittavien **
- MARK997-vähittäismyynnin hallinta
- MARK957 Kansainvälinen markkinointistrategia
- MARK938 Palvelujen hallinta ja suhdemarkkinointi
- MARK980 Strateginen brändinhallinta
- MARK901 Digitaalinen markkinointi
- OPS908 toimitusketjun hallinta
- MGNT923 Kansainvälisen liiketoiminnan nykyaikaiset kysymykset
- MARK956 Uusien tuotteiden luominen ja markkinointi
Capstone-projekti
- MGNT922 Business Research Project
* Jos olet oikeutettu saamaan lainaa aikaisemmasta oppimisesta kaikilta neljältä säätiön oppiaineelta, sinun on suoritettava kaksi muuta valinnaisia aiheita erikoistumisesi sisällä.
** Opiskelijan on valittava kaksi valittavaa luettelosta.