Master of Fine Arts (MFA) muodin markkinoinnissa ja johtamisessa
Academy of Art University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
San Francisco, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
6 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 1 276 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Jun 2024
* kotimaisille opiskelijoille | 1 276 dollaria/yksikkö kansainvälisille opiskelijoille. Lisämaksuja veloitetaan
Johdanto
Masters of Fine Art in Fashion Merchandising and Management -ohjelma tarjoaa syvälliset tiedot ja erikoistuneet taidot, joita tarvitaan nykypäivän muodin myynti- ja hallintaympäristössä. Valmistuneet pystyvät suorittamaan tärkeimmät toiminnot, joita tarvitaan onnistuneen toiminnan suorittamiseen, mukaan lukien muotituotteiden suunnittelu, hallinta ja myynti.
Ohjelman tulos
Graduate students will meet the following student performance criteria:
MFA Thesis Project
- Present an original thesis concept worthy of the MFA degree
- Demonstrate the feasibility of their thesis project
Erikoistaidot: muotimarkkinointi ja johtaminen: merchandising-tutkielma
- Tutki, suunnittele ja kirjoita edistyneen tason projekti, joka sisältää 3 vuoden liiketoimintasuunnitelman, joka perustuu tuotteiden tai palveluiden myyntiin
Erikoistaidot: muotimarkkinointi ja hallinta
- Projekteihin tulee sisältyä visuaalinen komponentti ja/tai prototyyppi
- Kerää, analysoi ja organisoi asiaankuuluvaa tietoa hankkeidensa tukemiseksi
- Analysoi tapaustutkimuksia/ja/tai projektityötä osoittaen kriittisen ajattelun taitoja
- Tee oletuksia kvantitatiivisten tutkimusten ja tilastojen perusteella
- Aseta realistiset taloudelliset tavoitteet muotiliiketoiminnalle, vähittäis- tai tukkukaupalle
- Tunnista toimitusketjun avainkohdat oikein ja osoita, että ymmärrät sen jäsenten väliset suhteet
- Osoita muotituotteiden ja -palveluiden visuaalisen merchandising-esityksen hallintaa
- Tunnista trendit ja määritä, mitä tuotteita voidaan kehittää, markkinoida ja myydä
- Kommunikoi ammattimaisesti ja tehokkaasti kirjallisten, visuaalisten ja suullisten esitysten avulla alan standardiohjelmistojen avulla
Collaborative Skills
- Collaborate effectively to produce creative projects
Professional Practices
- Create a relevant and original portfolio and collateral materials that can be used to market themselves to the industry
Academy of Art University Learning Outcomes
Graduates of the Academy of Art University will demonstrate the ability to:
- Produce a body of work suitable for seeking professional opportunities in their chosen field of art and design.
- Solve creative problems within their field of art and design, including research and synthesis of technical, aesthetic, and conceptual knowledge.
- Communicate their ideas professionally and connect with their intended audience using visual, oral, and written presentation skills relevant to their field.
- Execute technical, aesthetic, and conceptual decisions based on an understanding of art and design principles.
- Evaluate work in their field, including their own work, using professional terminology.
- Recognize the influence of major cultural and aesthetic trends, both historical and contemporary, on art and design products.
- Learn the professional skills and behaviors necessary to compete in the global marketplace for art and design.
Uramahdollisuudet
Academy of Art University offers some of the best training and hands-on experience to help accelerate your career. We pride ourselves in doing an exceptional job preparing you to excel in your future fashion careers. Our degree programs are designed to equip aspiring fashion professionals with a comprehensive toolbox of marketable skills that lead to success in the fashion industry.
Visual Merchandising Director
As a visual merchandising director, you will help promote the image, products, and services of retail and wholesale businesses. You’ll create eye-catching displays using visual and graphic elements, and organize brand-related special events.
Galleria
Opetussuunnitelma
Unit Requirements
Major | 30 |
Directed Studies | 18 |
Graduate Liberal Arts | 9 |
Elective | 6 |
Total | 63 |
Degree Requirements
- Successful completion of Final Thesis Project
- A minimum grade of C in all required 63 units
- Minimum 2.0 cumulative GPA and the following Academic Study requirements:
- 1 Art Historical Awareness & Aesthetic course
- 1 Cross-Cultural Understanding course
Curriculum
Semester 1
- FSH 631: Merchandising Principles (Major)
- FSH 634: Textiles & Other Raw Materials (Major)
- FSH 643: Digital Techniques for Fashion (Major)
Semester 2
- FSH 630: Fashion Marketing Strategy (Major)
- FSH 633: Retail Management and Operations (Major)
- FSH 657: Verkkokauppa ja sähköinen kaupankäynti (valinnainen)
Suositellaan kesäksi - FSH 675: Visual Merchandising: Image & Brand (Major)
- GLA 613: Fashion, Arts, and Influence (Graduate Liberal Arts)
Recommended for summer
Semester 3
- FSH 635: Kilpailustrategian luominen (pääaine)
- FSH 637: Product Planning and Sourcing (Major)
- FSH 638: Tuotesuunnittelu ja -kehitys (pääaine)
Semester 4
- FSH 649: Entrepreneurship in Fashion: Strateginen brändinhallinta (valinnainen)
- FSH 850: Markkinatutkimus (suunnatut tutkimukset)
- GLA 603: Anthropology: Experiencing Culture (Graduate Liberal Arts)
- GLA 685: Joukkorahoitus ja sosiaalisen median markkinointi viihteelle (Graduate Liberal Arts)
Suositellaan kesäksi
Semester 5
- FSH 851: Tuotteiden hankinta ja valikoima (suunnatut tutkimukset)
- FSH 853: Visuaalinen myynti: brändi ja imago (ohjatut tutkimukset)
- FSH 855: Markkinointistrategia ja -suunnitelma (suunnatut tutkimukset)
Semester 6
- FSH 700: Professional Practices & Portfolio for Fashion (Major)
- FSH 858: Taloussuunnittelu (suunnatut tutkimukset)
- FSH 859: Opinnäytetyön yhteenveto (ohjatut tutkimukset)
Pääsymaksut
Palvelut
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.