Master of Graafinen Suunnittelu ja Digitaalinen Markkinointi
CEI Escuela de Diseño y Marketing
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Madrid, Espanja
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Etäopiskelu, Kampuksella
Kesto
6 - 7 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 3 100 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* tutustu tarjouksiin ja ehtoihin verkkosivustolta cei.es
Johdanto
- Yksityiskohdat: Kasvokkain tai Online (Live)
- Kesto: 360 tuntia ( 6-7 kuukautta )
- Rekisteröitymisaika auki
Graafisen suunnittelun ja digitaalisen markkinoinnin maisteri on suunnattu kaikille, jotka ovat kiinnostuneita digitaalisen markkinoinnin ja graafisen suunnittelun maailmasta. Tämän mestarin suorittamiseen ja oikean seurantaan ei tarvita ennakkotietoja tai pätevyyttä.
Graafisen suunnittelun ja digitaalisen markkinoinnin maisterin sisältö
Kaikkien graafisten suunnittelijoiden tai minkä tahansa muotoilun päätavoite on kyetä kommunikoimaan, mitä he todella haluavat välittää kuluttajille. Tätä varten meidän on tiedettävä, kuinka hallita ja kaapata tehokkaasti meillä olevia tietoja eikä mitään muuta parempaa kuin käyttää Adobe-sarjan tarjoamia parhaita suunnitteluohjelmistoja (Illustrator, Photoshop ja InDesign) ja lisäksi oppia tärkeimmät digitaalisen markkinoinnin käsitteet Että suunniteltu pala on täydellinen sisältönsä kanssa ja että siksi sen lisäksi, että se suorittaa tehtävänsä hyvän visuaalisen suunnittelun suhteen, se täyttää myös mainonta- tai sitoutumistoimintonsa.
Graafisen suunnittelun ja digitaalisen markkinoinnin maisterin graafisen suunnittelun moduulin aikana opit tekemään mainos- tai yritystunnussuunnittelua Adobe Illustratorilla; Voit saada kaiken hyödyn irti kuvista käsittelemällä tai retusoimalla niitä digitaalisesti Adobe Photoshopissa. Voit tehdä minkä tahansa toimituksellisen suunnittelun Adobe InDesignin kaltaisten työkalujen avulla.
Toisaalta, ja yhtenä Masterin ensisijaisista tavoitteista, tulemme tietoisuuteen digitalisoinnin tuottamasta suuresta muutoksesta markkinoinnissa ja tavasta, jolla tuotemerkit suhtautuvat asiakkaisiinsa tänään. Tapaamme uusia web 2.0: n liiketoimintamalleja ja syntyneitä uusia ammatillisia profiileja. Ymmärrämme yksityiskohtaisesti keskeiset työkalut lähestyäksemme sosiaalisen median markkinointistrategiaa . Hallitsemme myös erilaisia sosiaalisia verkostoja yrityksen viestintäkanavina ja opimme tekniikoita, markkinointimenetelmiä ja vuorovaikutteista mainontaa (SEO / SEM) ja tietysti arvioimme niiden suorituskyvyn verkkoanalyysityökaluilla, kuten Google Analytics.
Kun mestari on valmis, opiskelija kykenee täysin kehittämään riittävin perustein mallit, jotka he todella haluavat välittää tai näyttää yleisölle, esteettisen ja myös toiminnallisen, mainonnan tai sitoutumisen kannalta.
yksityiskohtaiset
Henkilökohtaisesti tai verkossa : Voit saada maisterin tutkinnon graafisesta suunnittelusta ja digitaalisesta markkinoinnista Madridissa tai Sevillassa henkilökohtaisesti tai suorittaa maisterin tutkinnon graafisessa suunnittelussa ja digitaalisessa markkinoinnissa verkossa . Online-tapaa opetetaan aina live-tilassa (live-tilassa), vaikka näiden tallennettujen luokkien arkisto säilytetään opiskelijoiden pyynnöstä. Opiskelijoilla on myös tehokas ja intuitiivinen Googlen kehittämä virtuaalikampus osallistua luokkiin ja omaan koulutukseen päivittäin.
rahoitus
Jopa 10 erää. Ota yhteys sihteeristöön.
Galleria
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Ammattimaiset retket
- Graafinen suunnittelija
- Lehtien, tuotantoyhtiöiden ja mainostoimistojen taiteellinen johtaja
- toimituksellinen taittosuunnittelija
- mainosmateriaali
- pakkausasiantuntija
- Kuvien käsittelyn ja digitaalisen retusoinnin asiantuntija
- mainonnan suunnittelun asiantuntija
- Brändäyksen ja yritysidentiteetin asiantuntija