Master of Luxury Branding
Curtin University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Perth, Australia
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
AUD 30 500 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* ohjeellinen ensimmäisen vuoden maksu
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
- CRICOS-koodi: 027233E
- Kesto: 1,5 vuotta
- Kurssin koodi: MC-MKTG
- Opintotila: Kokopäiväinen
- Saanti: helmikuu, heinäkuu
- Sijainti: Perth
- Ohjeellinen ensimmäisen vuoden palkkio: 30 500 AUD
Kurssikuvaus
Tämä kurssi valmistaa uran, joka vaatii kykyä ymmärtää kuluttajien ajattelua ja kehittää strategioita, jotka maksimoivat kuluttaja-arvon, myynnin ja voitot.
Opit markkinointitutkimuksen ja ostajakäyttäytymisen periaatteita ja saat erityistietoja liiketoiminnan, markkinoinnin johtamisen ja johtamisen olennaisista näkökohdista. Kurssi soveltuu markkinoinnin ja johtamisen uralle sekä brändi- ja markkinointineuvontatyöhön.
Keskeisiä aiheita ovat kuluttajaprofiilit, brändisuunnittelu ja estetiikka, brändistrategia, ylellisyysbrändien globalisaatio sekä suurdatan ja sosiaalisen median vaikutus markkinointiin käyttämällä esimerkkejä, jotka kattavat monia teollisuudenaloja, mukaan lukien ylellinen auto, muoti, kauneus ja vieraanvaraisuus.
Siellä on myös mahdollisuuksia osallistua ulkomaille suuntautuville opintomatkoille Eurooppaan ja Aasiaan ja ryhtyä projektiin altistuessaan ylellisyyskulttuurille ja historialle, käymällä useilla luksusyrityksillä ja tapaamalla alan ammattilaisia. Nämä mahdollisuudet tarjoavat erinomaisen ammattikokemuksen parantaa työllistettävyyttäsi.
Pääsykriteerit
- Kandidaatin tutkinnon tunnustettu korkea-asteen oppilaitoksessa lajissa tai
- Jatko todistus liittyvältä alalta, mistä tunnustettu korkea-asteen oppilaitoksessa ja
- Täytä Curtinin englannin kielen taitovaatimukset.
Ammatillinen tunnustus
Kurssi on kehitetty keskeisten ammatillisten organisaatioiden, kuten Australian Marketing Institute ja Australian PR-instituutin, avulla. Koulun neuvoa-antavaan toimikuntaan kuuluu merkittäviä ammattilaisia markkinoinnin, mainonnan, suhdetoiminnan ja matkailun aloilta.
Markkinoinnin ja luksusbrändin tulevaisuus
Markkinoinnista tulee yhä monimutkaisempaa, ja sitä muokkaavat kehittyvät tekniikat, menetelmät ja käytännöt. Kun digitaalimaaston kasvot jatkavat muutosta, samoin kuin asiakaskäyttäytymisen, data-analyysin, brändinhallinnan, viestintämenetelmien, käyttöympäristöjen ja käyttäjäkokemuksien markkinointikäytännöt johtavat uuteen digitaalisen osaamisen sarjaan. Ylellisyysteollisuus on kokenut merkittäviä muutoksia kahden viime vuosikymmenen aikana. Muuttuvat taloudelliset suuntaukset, nopea digitaalinen muutos ja muuttuvat kuluttajien mieltymykset luovat uuden kilpailuympäristön, joka on haastava perinteisille yritysstrategioille. Verkkomarkkinoinnin edistyminen ja digitaalisen median käytön lisääntyminen tuotemarkkinoinnissa ja asiakaskeskeiset aloitteet ovat avaintekijöitä, jotka edistävät globaalin ylellisyystuotealan kasvua.
Lisätietoja on osoitteessa study-pg-business