Master of Science in markkinointi
Linnaeus University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Växjö, Ruotsi
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
SEK 220 000 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
03 Sep 2024
* lukukausimaksut opiskelijoille EU: n / EES: n / Sveitsin ulkopuolella: 220 000 kruunua
Opiskelijan istunto
Muutto uuteen maahan, opintojen aloittaminen ja uusi elämä on iso askel. Sinun onneksesi opiskelijamme ovat jo käyneet prosessin läpi! Siksi he haluaisivat kutsua sinut opiskelijoiden webinaariin.
Johdanto
Ohjelma tarjoaa opiskelijoille ympäri maailmaa mahdollisuuden kehittää analyyttistä ajatteluaan ja asiantuntemustaan markkinoinnissa. Pääasiallinen tutkimusala on liiketalous, erikoistunut markkinointiin
Markkinoijien perinteiset roolit ovat muuttumassa yleisemmiksi johtotehtäviksi. Markkinoijat rekrytoidaan useammin toimitusjohtajan tehtäviin. Uskomme, että tämäntyyppisille päteville liike-elämän tutkinnon suorittaneille tulee olemaan suuri kysyntä lähitulevaisuudessa. Ohjelmaan kuuluvat kurssit ovat merkityksellisiä ottaen huomioon työmarkkinoiden tarpeet, kuten korkeampi kysyntä innovaatioiden hallitsemiseksi, sähköisen liiketoiminnan hallinta ja kansainvälinen markkinointistrategia. Koska tuottajat kilpailevat globaalisti toistensa kanssa, markkinointitoiminnassa on oltava myös kansainvälistä ajattelutapaa.
Ohjelma alkaa kurssilla, jota kutsutaan sovelletuksi markkinointianalyysiksi, kurssilla, jossa harjoitellaan markkinointitutkimusta ja markkinoinnin johtamisen teorioiden soveltamista. Tätä seuraa kurssi, jota kutsutaan kansainväliseksi markkinointistrategiaksi. Toisen lukukauden aikana opiskelet innovaatioiden ja yrittäjyyden hallintaa, jota seuraa kurssi tutkimusmenetelmistä. Toisen vuoden aikana opiskelet nykyaikaista markkinointitutkimusta sekä sähköistä liiketoiminnan hallintaa. Kaksivuotisen maisteriohjelman päättää 30 opintopisteen hanke. Huolellisesti valitut kurssit antavat sinulle tietoa, josta on hyötyä kirjoittaessasi diplomityötä, ja edistävät taitoja, joita tarvitaan uratavoitteiden saavuttamiseen.
Tämä on Linnaeus University
Linnaeus University on moderni, kansainvälinen yliopisto, joka on nimetty Carl Linnaeus - maailmankuulu ruotsalainen tiedemies, joka on syntynyt Smålandin alueella, jossa yliopisto sijaitsee. Lisää tietoja Linnaeus University :
- Perustettiin vuonna 2010 Kalmarin yliopiston ja Växjön yliopiston fuusion kautta;
- Sijaitsee Kalmarissa ja Växjössä;
- 44000 ilmoittautunutta opiskelijaa;
- 2000 ilmoittautunutta kansainvälistä opiskelijaa;
- Ruotsin 6. suurin yliopisto opiskelijoiden lukumäärällä;
- 780 kumppaniyliopistoa yli 80 maassa;
- 100 asteen ohjelmat ensimmäisen jakson tasolla, joista kahdeksan opetetaan englanniksi;
- 80 asteen toisen asteen ohjelmia, joista 35 opetti englanniksi.
Ura
Markkinoijien perinteiset roolit ovat muuttumassa yleisemmiksi johtotehtäviksi, ja markkinoijat rekrytoidaan useammin toimitusjohtajan tehtäviin. Maisterin tutkinnon avulla työllistettävyytesi todennäköisesti kasvaa merkittävästi, ja valmistumisen jälkeen sinulla on monia erilaisia uramahdollisuuksia. Jotkut aikaisemmista opiskelijoistamme työskentelevät esimerkiksi markkinointiasiantuntijoina, markkinointikoordinaattoreina ja viestintäjohtajina. Voit myös työskennellä luennoitsijana yliopistossa ja opettaa. Toinen mahdollisuus on tulla Ph.D. ehdokas ja tehdä tutkimusta.
aste
Luonnontieteiden maisteri tai kauppatieteiden maisteri (120 op) erikoistunut markkinointiin (Pääopinnot: Liiketalous)
Kansainväliset mahdollisuudet
Opetuskieli on englanti. Tällä tavalla voit valmistautua paitsi uraan Ruotsissa myös uraan kansainvälisissä yhteyksissä. Ohjelma hyväksyy opiskelijoita ympäri maailmaa, mikä tarkoittaa, että saat kansainvälisiä ja monikulttuurisia kokemuksia koko ohjelman ajan.
Växjö
Noin 15 minuutin polkupyörällä kaupungin keskustasta löydät Linnaeus University kampuksen. Se on kuin pieni yhteiskunta yliopiston, opiskelijamajoituksen ja opiskelijaelämän kanssa. Täällä sinusta tulee osa luovaa osaamisympäristöä.
Mitä kohtaat retkellä Växjössä - kontrastien kaupungissa? Löydät hyviä ravintoloita, kuuluisan jääkiekkojoukkueen ja viihtyisiä kahviloita, joissa voit nauttia latteista, jolla on puolukan maku. Växjössä kaunis luonto on aina aivan nurkan takana; kaupunkia ympäröivät järvet ja metsät. Opiskelijat pitävät keskuksen ja aktiivisen opiskelijaelämän yhdistelmästä kampuksella. Unelmasi tulevaisuudesta alkaa täältä!
Sisäänpääsyvaatimukset
Toisen asteen opintojen yleiset pääsyvaatimukset ja erityiset pääsyvaatimukset: Liiketalouden kandidaatin tutkinto, vähintään 30 opintopistettä markkinointi-englanniksi B / 6 tai vastaava.
Uramahdollisuudet
Markkinoijien perinteiset roolit ovat kehittymässä yleisemmiksi johtotehtäviksi ja markkinoijia rekrytoidaan yhä useammin toimitusjohtajan tehtäviin. Maisterin tutkinnolla työllistettävyytesi kasvaa todennäköisesti merkittävästi, ja valmistumisen jälkeen sinulla on monia erilaisia uramahdollisuuksia. Nykyään osa aiemmista opiskelijoistamme työskentelee esimerkiksi markkinoinnin asiantuntijoina, markkinointikoordinaattoreina ja viestintäpäälliköinä. Voit myös työskennellä luennoitsijana yliopistossa ja opettaa. Toinen mahdollisuus on tulla Ph.D. ehdokas ja tehdä tutkimusta.
Kansainväliset mahdollisuudet
Opetuskieli on englanti. Näin valmistaudut paitsi uraan Ruotsissa myös uraan kansainvälisissä yhteyksissä. Ohjelma hyväksyy opiskelijoita eri puolilta maailmaa, mikä tarkoittaa, että saat kansainvälisiä ja monikulttuurisia kokemuksia koko ohjelman ajan.
Ohjelman tulos
Markkinoijien perinteiset roolit ovat kehittymässä yleisemmiksi johtamistoiminnoiksi. Markkinoijat rekrytoidaan useammin toimitusjohtajan tehtäviin. Uskomme, että tälle uudentyyppiselle pätevälle kauppatieteilijälle on lähitulevaisuudessa suuri kysyntä. Ohjelman kurssit ovat merkityksellisiä ottaen huomioon työmarkkinoiden tarpeet, kuten innovaatioiden hallinnan suurempi kysyntä, sähköisen liiketoiminnan hallinta ja kansainvälinen markkinointistrategia. Koska tuottajat kilpailevat keskenään globaalisti, yritysten on markkinoinnissaan oltava myös kansainvälistä ajattelua.
Opetussuunnitelma
Ohjelma alkaa kurssilla nimeltä soveltava markkinointianalyysi, kurssilla, jossa harjoittelet markkinointitutkimusta ja markkinoinnin johtamisen teorioiden soveltamista. Tätä seuraa kurssi nimeltä kansainvälinen markkinointistrategia. Toisella lukukaudella opiskelet innovaatioiden ja yrittäjyyden johtamista, jonka jälkeen opiskelet tutkimusmetodologiaa. Toisena vuonna opiskelet nykyaikaista markkinointitutkimusta sekä sähköistä liikkeenjohtoa. 2-vuotisen maisteriohjelman päättää 30 opintopisteen tutkintoprojekti. Huolellisesti valitut kurssit antavat sinulle tietoa, josta on hyötyä pro gradua kirjoitettaessa, ja edistävät taitoja, joita tarvitaan uratavoitteidesi saavuttamiseen.