Master visuaalisen markkinoinnin / ikkunoiden koristamisen ja vähittäismyynnin alalta

Yleistä

Ohjelman kuvaus

esittely

Kaupallisten tilojen toteuttaminen ja animointi, EUROOPAN ASETUS VISUAALISESSA MERKITTÄMISESSA ja ESCAPARATISMissa on enemmän kuin visuaalinen markkinointi ja ikkunoiden korjauskurssi, se on saada tunnustettu tutkinto ja työmahdollisuus. Nyt enemmän kuin koskaan, yritykset tarvitsevat ammattilaisia, jotka tarjoavat erottavia arvoja. Kurssi, joka on tarkoitettu niille, jotka haluavat suunnata uransa tunnustettuihin työmarkkinoihin.

Kurssin tavoitteena on antaa akateemisia vaikutuksia ja investoida tulevaisuuteen. Hanki kansainvälisesti tunnustettu tutkinto. Hanki ammattilainen sinetti ja siirry ammattikentälle upeilla työmahdollisuuksilla.

Kurssi on yksinoikeudella ÁRTIDIlle, joka on suunniteltu omilla määräyksillään, joten ÁRTIDIä ei ole suunniteltu, ohjelmoitu eikä opetettu muille koulutuskeskuksille tai yrityksille.

Master visuaalisen markkinoinnin ja ikkunoiden koristaminen on viikonloppukurssi ja on tarkoitettu niille, jotka eivät voi yhdistää intensiivistä harjoittelua. Kurssilla on täydellinen koulutussuunnitelma ja se valmistaa sinut ammattilaiseksi, joka kykenee kehittämään kaupallisten tilojen myyntiin liittyviä globaaleja projekteja. Koulutusohjelma tarjoaa sinulle välineitä ammatillisten taitojen, asenteiden ja kykyjen sekä teknisten ja teoreettisten kykyjen parantamiseksi.

Teknikon ammattiprofiililla visuaalisessa kaupankäynnissä ja ikkunoiden koristamisessa on suuri merkitys yrityksille, koska se on vastuussa brändin kuvasta sekä sisäisestä ja ulkoisesta visuaalisesta sijoittelusta, esittelyn luomisesta, tuotteen jakelusta ja tuotteen toteuttamisesta lähtien , tilan ilmapiiri markkinointistrategioille ja toimille myyntipisteessä. Hän osaa myös kehittää lyhytaikaisia arkkitehtuuriprojekteja, osastoja, maisemia, museologiaa sekä tapahtumien hallintaa.

Ártidissa koulutamme intohimoisia, luovia ja kykeneviä ammattilaisia muuttamaan kuluttajan käsitystä etsimällä innovaatioita tuotemerkin asemoinnin ja myynnin kasvun saavuttamiseksi.

Master on Ártidin yksinoikeudellinen kurssi ja koostuu omasta tutkinnostaan, jolla on kansalliset ja kansainväliset taidot, jotka ASEMAIC, ACAP ja TrendsSchool ovat tunnustaneet.

Se on myös antanut perustan L'Institut Català de les Qualificacions -ammattilaisten määrittelemälle kaupallisen tilan toteuttamiselle ammatilliselle pätevyydelle, jonka määrittelevät Generalitat de Catalunya (ICQP).

Master Visuaalisen markkinoinnin ja viikonloppuikkunoiden koristamisen kesto on 415 tuntia, ja se on jaettu kolmeen face-to-face-koulutusmoduuliin, 1 online-moduuliin ja lopulliseen projektiin, jossa teoria ja käytäntö yhdistetään. Jokainen näistä moduuleista sisältää prosenttiosuuden tunneista, jotka on tarkoitettu täydentävän tiedon (CACC) laajentamiseen, joka arvostaa opiskelijoiden työtä kussakin toteutetussa projektissa.

tavoitteet

  • Opi Visual Merchandiserin ja ikkunakoristeiden ammattitaito.
  • Käynnistä ja toteuta todellisia hankkeita kaupallisten tilojen toteuttamiseksi.
  • Suunnittele ja puuttu myymälöiden, jalustien, pop-up-kauppojen, lippulaivamyymälöiden, kulmien, ...
  • Käytä uusia suuntauksia kehitetyissä hankkeissa.
  • Saavuta luovia ja innovatiivisia projekteja, jotka erottavat sen kilpailun merkin ja asettavat sen markkinoille.
  • Tunnista ja tunne asiakkaat, kohde ja tuotemerkit, joiden parissa he työskentelevät menestyvien projektien toteuttamiseksi.
  • Tulkitse valo, väri, muodot, tilavuudet ja kaikki suunnitteluun liittyvät näkökohdat.
  • Tunnetaan materiaaleja, tekniikoita ja strategioita erityyppisten ikkunoiden ja tuotteiden rakentamiseksi.
  • Kehitä toteutusprojekteja kaupallisessa toimipisteessä: jakele, aseta ja järjestää tiloja ja tuotteita.
  • Päätä visuaalisen markkinoinnin ja strategisen ikkunoiden koristamisen strategiat tuotteiden myynnin optimoimiseksi ja parantamiseksi.
  • Suorita myynninedistämis- ja vaihtoehtoiset viestintätoimet myyntipisteissä.
  • Osallistu lyhytaikaiseen arkkitehtuuriin, lavasuunnitteluun, museologiaan ja tapahtumien hallintahankkeisiin.
  • Tee yhteistyötä graafisen suunnittelun, taiteen, markkinoinnin ja siihen liittyvien alojen ammattilaisten kanssa.
  • Saa vakaan perustan ammatillisen uran kehittämiselle kansallisesti ja kansainvälisesti.

Plús de Ártidi

  • Ártidi on ollut ainoa koulutuskeskus, joka on suorittanut ammatillisen pätevyyden yhdessä ICQP: n (Generalitat de Catalunyan virallisen järjestön) kanssa.
  • Ártidin opetustiimi muodostuu aktiivisen alan ammattilaisista.
  • ÁRTIDI WORKING -sivuston kautta opiskelijoilla on mahdollisuus vuokrata tai myydä kurssin aikana luodut ikkunat, mikä mahdollistaa uusien hankkeiden taloudellisen summan myynninedistämisen, hyödyntämisen ja sijoittamisen. ÁRTIDI WORKING sijaitsee hakukoneiden, kuten Google ja Yahoo, kärkipaikoissa.
  • Ártidissa järjestämme vuosittain In Company -koulutusta yli 20 yritykselle eri aloilta, kuten Nike; adidas; Kaupan muutokset; Freipan muun muassa. Tämän yhteydenpito yrityksiin antaa meille mahdollisuuden mukauttaa koulutusohjelmamme nykyisten markkinoiden todellisuuteen kattaen siten yritysten tarpeet.
  • Ártidilla on optimaaliset tilat visuaalisen markkinoinnin ja ikkunoiden koristeluun (40 vitriiniä, pilottikauppa, varustetut työpajat, 3D-suunnitteluluokka, mallinuket ... muun muassa).
  • Se on ainoa kurssi, jonka voit suorittaa osallistumalla viikonloppuun kuukaudessa.
  • Puoli-kasvokkainen ohjelma, jolla on todellinen teoria ja käytännöt.
  • Pienet ryhmät, jotka antavat mahdollisuuden tarjota yksilöllisempi koulutus.
  • 9 kymmenestä yrityksestä suosii jatko-ohjelmaa sopivimmaksi koulutusohjelmaksi heidän tarpeisiinsa.
  • 8 kymmenestä visuaalisesta tukkumyyjästä ja sertifioidusta ikkunakaapistajasta, jotka työskentelevät ammattilaisina, on koulutettu Ártidissa.
  • Osoitamme osan vuotuisesta talousarviosta tutkimukseen, innovaatioihin ja työpaikkaneuvottelumme uusimiseen.
  • Kurssin lopussa ammattimainen neuvonantaja neuvoo opiskelijoita työmatkoista ottaen huomioon heidän opinnot; Ammattikokemus ja henkilökohtainen SWOT-analyysi.
  • Ártidi on visuaalisen markkinoinnin ja ikkunoiden korostamisen vertailukohta, minkä vuoksi olemme ylittäneet 200 esiintymistä eri kansallisissa ja kansainvälisissä tiedotusvälineissä.

I professorado

Opetustiimi koostuu aktiivisista ammattilaisista, joilla on kansallista ja kansainvälistä ammattituntoa eri tuotemerkeissä. Tiimi, joka yhdistää koulutuksen liiketoiminnan todellisuuteen.

  • José Luis Martínez (Ártidin pääjohtaja ja Barcelonan yliopiston ICE-kouluttajien kouluttaja)
  • Montse Cuenca (asiantuntija-ikkunoiden koristaja ja Boboli-yhtiön tuotemerkkipäällikkö)
  • Bea Parras (muotisuunnittelija, ikkunakoriste ja visuaalinen)
  • Esther Parra (Teollisuussuunnittelija, ikkunakaapuri, visuaalinen freelance)
  • Dori Fernández (markkinoinnin ja vaihtoehtoisen viestinnän asiantuntija)
  • David Gómez (ikkunakakkuri ja visuaalinen freelance)
  • Mónica Ibañez (Trucco-yrityksen visuaalisen kuvan koordinaattori)
  • Alexandra Proaño (arkkitehti ja avaruussuunnittelija)
  • Ona Lohse (Sisustussuunnittelija, ikkunakaapistin ja visuaalinen freelance)
  • Jordi Llobet (Informaatiotieteiden kandidaatti ja liiketaloudellisen ja institutionaalisen viestinnän asiantuntija)
  • Fausto Leoni (taidejohtaja ja stylisti)
  • Francesc Estall (valaistusasiantuntija)
  • Gemma Codony (Huonekalujen palauttaja, materiaalien asiantuntija, kaappien valmistaja, verhoilu)
  • Fernando Prats (digitaalisen valokuvauksen asiantuntija)

Mitä voit auttaa

  • Visuaalisen markkinoinnin ja ikkunoiden koristamisen globaalien toimintojen hallinta ja kehittäminen.
  • Globaalien ja / tai lyhytaikaisten kaupallisten toimien toteuttaminen kaupallisissa tiloissa.
  • Visuaalisen markkinoinnin ja ikkunoiden koristamiskampanjoiden analysointi, suunta ja kehittäminen.
  • Innovatiiviset tekniikat ja strategiat trendien luomiseksi myyntipisteessä.
  • Kaupallisten toimien valvonta myyntipisteessä.
  • Analysoi eri kohteisiin ja visuaalisten resurssien soveltamiseen liittyvät tekijät.
  • Ulko- ja sisäilman luominen myyntipisteessä.
  • Visuaalisen kaupan tekniikoiden ja strategioiden organisointi ja soveltaminen.

Yhteistyössä toimivat yritykset

Ártidilla on aktiivinen työpankki yli 90 yhteistyöyrityksen kanssa harjoittaakseen harjoitteluharjoittelua erilaisten kansainvälisten ja kansallisten tunnustusyritysten kanssa: Ikea, Escada, La Mallorquina, Inditex Group, Custo, LRoptics, Adolfo Dominguez, Intersport, McGregor, Oysho, Reebok, Pronovias, Swatch, La Perla, Adidas, mm.

Koulu järjestää aktiviteetteja ja tapahtumia suurten ostoskeskusten, yhdistysten, messujen ja markkinoiden, taidegallerioiden ja yritysten kanssa, joissa opiskelijoiden projektit ovat esillä.

Tutkinto ja akkreditointi

Tutkinto: Visuaalisen markkinoinnin ja ikkunoiden koristamisen maisteri

Palkinnon myöntänyt Ártidi Yläasteen ikkunoiden korjaus ja visuaalinen markkinointi. Kansalliset ja kansainväliset ammattitaidot.

Viimeksi päivitetty Syys 2019

Oppilaitoksesta

En la década de los 80, un colectivo de emprendedores inicia su actividad profesional como escaparatistas y merchandisers en Barcelona. Progresivamente la oferta de servicios de decoración comercial s ... Lue lisää

En la década de los 80, un colectivo de emprendedores inicia su actividad profesional como escaparatistas y merchandisers en Barcelona. Progresivamente la oferta de servicios de decoración comercial se extiende a otras comunidades dando paso en 1990 al primer curso de escaparatismo en Barcelona para la Cámara de Comercio y posteriormente ampliando. Näytä vähemmän