Mestari historian opetuksessa
Universidad de Sonora
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Hermosillo, Meksiko
Kieli (kielet
Espanja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
MXN 10 478 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Opetus aiheittain ulkomaalaisille, keskimäärin alle 80. [80, 85) 5 240 dollaria. [85, 90] 2 620 dollaria. 90 tai enemmän Vapautettu maksu. Rekisteröityminen: $ 1,773.
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
- Ohjelman nimi : Master of History Teaching
- Normaali valmistumisaika: 4 lukukautta
- Laajuus: 100
- Annettu tutkinto: Historiaopetuksen maisteri
- Kampus, jossa sitä tarjotaan: Hermosillo
Ohjelman kuvaus
Yleinen tavoite
Kouluta opettajia historian opettamiseen ja oppimiseen, jotka kykenevät vastaamaan nykyisiin opetusongelmiin opetusinterventiosta.
Erityiset tavoitteet
Että opiskelija:
- Tuntea ja soveltaa lähestymistapoja yhteiskunta-, kulttuuri- ja aluehistoriaan, erityisesti ympäristöhistorian ja nykyisen historian suuntauksiin.
- Tunnista erot yleisen ja historian opetuksen välillä.
- Tutustu viimeaikaisten oppimisteorioiden tarjoamiin oppilaitosten toimintaan.
- Hanki taidot erilaisten opetusstrategioiden käytöstä historian opettamisessa.
- Suunnittele ja järjestä oppimistilanteiden kehittäminen.
- Ehdota mekanismeja opetus- ja oppimisprosessien arvioimiseksi formatiivisella lähestymistavalla.
- Suunnittele historian opetus- ja oppimisprosessit ottaen huomioon konstruktivistinen lähestymistapa.
Mitkä ovat taitosi ohjelman päätyttyä?
Graduate Profile
tuntemus:
- a) Tutkija päivittää tietonsa Meksikon ja Sonoran maailmanhistoriasta ottaen huomioon viimeisimmät historiografiset näkökulmat.
- b) Vahvistaa heidän tietämystään historian oppimisteorioista ja didaktiikasta.
- c) Hallitse kriittistä näkökulmaa historian ajan ja tilan käsitteisiin, menneisyyden ja nykyisyyden yhteyksiin ja maisemien muutoksiin.
- d) Sillä on teoreettisia ja metodologisia välineitä historian opettamiseen liittyvien ongelmien tutkimiseksi.
taidot:
- a) Oletetaan historian opettaminen kriittisestä näkökulmasta päivitettyjen opetus- ja historiografisten kantojen perusteella.
- b) Suunnittele sopivat ja tarkoituksenmukaiset opetusstrategiat tarkoituksenmukaisten oppimisympäristöjen luomiseksi luokkahuoneessa.
- c) Laajenna tietoa historian opetus-oppimisprosessin ongelmista.
Asenteet ja arvot:
- a) On hyvin selvää, että historia on olennainen eri koulutustason, etenkin ylemmän keskitason, opiskelijoiden muodostamisessa, merkitys, joka on historiallisesti kirjattu Meksikon eri koulutuspolitiikoihin.
- b) Liitä historian opettamiseen sitoutuminen nykyiseen sosiaaliseen todellisuuteen ja historiallisen muutoksen suuntauksiin.
- c) Suorita vastuullisesti sitoutumisensa innovaatioiden edistämiseen koulutuskäytännössä tutkimalla esiin nousevaa ongelmaa.