Mestarin ostaja
IFDA Italian Fashion & Design Academy
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Milan, Italia
Kieli (kielet
Englanti, Italialainen
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 kuukaudet
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 6 000 / per quarter *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* mukaan lukien arvonlisävero
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Muotiasiantuntijoiden ja muodin ostajien tarjoama Fashion Buyer Course tarjoaa suoran vuorovaikutuksen muotimaailman ja sen jakelun kanssa.
Jotkut mukana olevista muodin ammattilaisista:
- Flaminio Soncini (“Ostajayhdistyksen” perustaja)
- Maurizio Cinà (ostajayhdistyksen perustaja, entinen AD, Frankie Morello)
- Showroom Zappieri
- Rinascente Milano
- Luisa ViaRoma
kurssin tavoitteet
Fashion Buyer -kurssilla pyritään kouluttamaan nuoria ammattilaisia muotia ja valmistelemaan ostajia ja myyjiä, jotka voivat työskennellä toimistojen, tavaratalojen ja näyttelytilojen kanssa yleensä.
Kurssiohjelma
Fashion Buyer -kurssiohjelma tarjoaa erityiskoulutusta:
- Kehon tyylien kehityksen analyysi
- Käsitteen määritelmä
- Markkinoille tuotavan tuotteen käsite
- Materiaalit: Lanka ja kankaat, trendit, luovuus
- Kohderyhmän tunnistaminen
- Mikä on suuntaus
- Trendien analyysi
- Kuvaus eri segmenteistä, jotka muodostavat koko muodin toimitusketjun
- Vihjeitä muodin historiasta; absoluuttiset aloittelijat, kahdennenkymmenennen vuosisadan alun kokeilut jne.
- Mikä on tyylisuunnittelu, stylistin panos, kuva
- Mallinnuksen arvo, näytteiden luominen, urakoitsijat
- Mikä on näyttelytila
- Ostaja, myynti, kauppias, laajamittainen jakelu, kansainväliset ostotoimistot
- Käy Multigriffes Showroomissa tai Boutique-hotellissa
- Showology sosiologia, visuaalinen merchandising, hinnoittelu, hinnoittelu
- Jakelumenetelmät
- Loppukuluttajan kysynnän analysointi
- Tuotteen edistäminen, epätavanomaiset markkinointitekniikat, virus ja sissit
- Tuotteen käsitys
- Markkinointistrategiat ja brändianalyysi
- Valintaperusteet ja vaatteiden ja tarvikkeiden valinta
- Strategia ja kyky käsitellä ylellisyystuotteiden hintaa
Vierailut suunnitellaan muotikaupoissa, näyttelytiloissa tai putiikissa koulutuksen tukemiseksi ja alan ostojärjestelmän ymmärtämiseksi.
Sertifikaatti: IFDA on sertifioitu ISO 9001 laatujärjestelmälle, sektori EA 37 Nr. SQ164098, ja julkaisee kansainvälisesti tunnustettuja sertifikaatteja.