Msc ylellisyyttä tuotemerkin markkinointi
British School of Fashion
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 8 400 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* UK (myös Skotlanti) ja Euroopassa; £ 12600 International (Euroopan ulkopuolella)
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Meidän Masters Luxury Brand Marketing Ohjelma tarjoaa opiskelijoille rikas leveys tietoa ja ymmärrystä markkinoinnin nimenomaan liittyvän Luksusbrandien. Se sisältää keskittyminen kriittisen oivalluksia ylellisyyttä kuluttajakäyttäytyminen, ylellisyyttä brändäys ja markkinointi viestinnän ja tutkiminen oikeudellisia näkökohtia tavaramerkkikylttejä ylellisyyttä kontekstissa.
Sen avulla voit kehittää oman henkiset kyvyt yhdessä nykyajan taitoja ja toimintatapoja tarvitaan kunnostautua alalla. Mukana on myös mahdollisuus suorittaa työharjoittelua, vapaaehtoistyötä työ, työpöytä perustuva konsultointi tai jopa ulkomaille opiskelemaan. Opiskelijoita kannustetaan myös osallistumaan riippumattoman tutkimushanke.
Ohjelman avulla opiskelijat voivat opiskella luksusta markkinoinnin kokonaistilanteessa, kun samaan aikaan kehittää paremmin huomioon laajemman velvollisuudet liiketoiminnan, mukaan lukien vastuullista johtajuutta. Ensisijaisena tavoitteena on antaa opiskelijoille nykyaikainen käsitys luksusmallisto markkinointia, jotta voidaan vastata jatkuvasti muuttuviin tarpeisiin ylellisyyttä tuotemerkin teollisuudelle. Auttaa saavuttamaan tämän, yliopisto on rakennettu runsaasti asiantuntemusta ylellisyystavarasektorilla kautta erottaa eri akateemisten ja kunniatohtorin professoreita, jotka ovat kaikki nykyiset johtajat teollisuudessa.
Valmistuneet, joissa niiden asiantuntemusta, analyyttisiä ja henkilökohtaisten taitojen, voi odottaa olevan hyvät käskeä johtotehtäviä kiristyvillä, digitaalisesti suuntautunut maailmanlaajuinen ylellisyyttä tuotemerkin alalla.
moduuli tiedot
Meidän vakiintunut yhteyksiä yrityksiin sekä nykyisen ajattelutavan ja tutkimus on muokannut ohjelman rakenteen, joka koostuu 6 moduulit sekä väitöskirja.
Strateginen markkinointi ylellisyystavaroita
Tarkastellaan, miten varat ylellisyyttä yritys voi luoda ja tuottaa lisäarvoa sidosryhmille, erityisesti asiakkaille ja sidosryhmille. Opiskelijat saavat mahdollisuuden kehittää johdon yleiskuvan siitä, miten markkinointi vuorovaikutuksessa muiden toimintayksiköiden ylellisyyttä liiketoiminnan.
Oikeudelliset näkökohdat Brandijohtaminen
Keskittyy ja asiayhteyksiinsä kapealla näkökohtia lakia ollakseen saatavilla niille ilman edeltävää oikeudellinen selvitys tekijänoikeuksien lain tai asetuksen. Se tarjoaa perustan kriittinen, analyyttinen ja laillisesti luovaa ajattelua, kun tutkitaan liittyviä oikeudellisia kysymyksiä tavaramerkkejä, verkkotunnuksia, kulkee pois, mallioikeudet, patenttioikeudet, tekijänoikeudet, asiat että mainontaan standardeja.
Kehittämällä henkilökohtaisen ja ammatillisen osaamisen
Antaa opiskelijoille mahdollisuuden tunnistaa, ymmärtää, kehittää ja ilmaisemaan keskeisten henkilökohtaisten kykyjensä puitteissa niiden tulevan uran toiveita. Opiskelija annetaan mahdollisuus suorittaa alan sijoitus, vapaaehtoistyötä, opiskella ulkomailla tai osallistua työpöytä konsultointi- ollakseen paremmin valmistautuneita heidän henkilökohtaisen ja ammatillisen elämän.
Kuluttaja-Led Kestävä Markkinointi
Suunniteltu tarjoamaan syvällistä ja kriittistä ymmärrystä kuluttajien johtama kestävän markkinoinnin käytäntöjä. Perehdytään käsite Asiakastuntemus ja sen rooli markkinoinnin päätöksenteossa. Moduuli arvioi psykologisia, sosiaalisia ja taloudellisia juuret kuria kuluttajakäyttäytymisen ja liittyy näiden nykyajan kuluttajille.
Global Branding ja Integroidun markkinointiviestinnän
Tarjoaa opiskelijoille kriittinen ymmärrys brändäys teoria tutkinnan avulla keskeisiä teoreettisia viitekehyksiä merkitystä brändin identiteetti, persoonallisuus, brändi suhteet ja brändin kulttuurin. Eri aloilla kuten muoti, ylellisyyttä, matka- ja viihde tutkitaan samalla opiskelijoille ymmärrystä markkinointiviestinnän n mix.
Tutkimusprojekti: Suunnittelu ja menetelmät
Perehdytään tutkimuksen lähestymistapoja ja ajanhallintataitoja tärkeää niiden tutkimushanke. Moduuli antaa tärkeää tietoa tutkimuksen suunnittelu keskeisillä alueilla ja omaksuu kriittisen näkökulman vertailemalla vaihtoehtoisia tutkimuksen malleja.
Väitöskirja
Lopullinen osa ohjelmaa on väitöskirja, joka tarjoaa sinulle mahdollisuuden suunnitella ja toteuttaa pala alkuperäisen tutkimuksen valikoivan alueella Luxury Brand Marketing.
Minimi Pääsyvaatimukset
Kaikki pääsyvaatimukset lueteltu tässä ovat edellytykset tuloa ohjelma, joka yleensä vaaditaan. Admissions Team voi arvioida lisänäyttöä arvioida kelpoisuutesi kuitenkin, riippuen oman täyden akateemisen / työhistorian.
Tyypillisiä Pääsyvaatimukset
UK Saavutukset tutkinto 2: 2 (tai vastaava
Englanti Kieli
Academic IELTS 6,0 (tai vastaava) ilman elementin alle 5,5.
Muut akateemista ja ammatillista pätevyyttä
Jokainen hakemus GCU katsotaan tapauskohtaisesti. Jos sinulla ei ole tyypillinen akateemisen pääsyvaatimuksin, mutta voi osoittaa alan työkokemusta ja / tai hyvityksiä ammattilaisen elimistä, voit olla oikeutettu antamaan tämän kurssin kautta yliopiston Recognition of Prior Learning järjestelmään.
INTO Pathway
Jos et saada suoraa tuotaviin Glasgow Caledonian University tarjoaa Graduate Diploma-ohjelma.
Tämä kurssi tarjoaa reitin Glasgow Caledonian University kautta erinomaisen opetuksen ja oppimisen kokemuksia sijaitsee varten rakennettu tutkimuksessa tilat. Onnistuneen Graduate Diploma Program INTO Glasgow'n Caledonian University asetettujen normien mukaisesti tarjoaa taattua eteneminen tässä määrin.
Pre-istuntojen Englanti
Kansainvälisille opiskelijoille, jotka eivät täytä vähimmäisvaatimuksia Englanti kielitaitovaatimukset, tarjoamme Pre-istuntojen Englanti kielikursseja auttaa parantamaan Englanti kielitaito.