Muodinhallinnan maisteri (MPS)
The New School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
New York, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 1 725 / per credit
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Parsons School of Design New Yorkissa – nimetty äskettäin Yhdysvaltain parhaaksi taide- ja muotoilukouluksi ja sijoittui 2. sijalle maailmassa – on tarjonnut innovatiivisia lähestymistapoja muotoilukoulutukseen sen perustamisesta vuonna 1896 lähtien. Nykyään Parsons on ainoa suuri amerikkalainen. taide- ja muotoilukoulu kattavassa yliopistossa: The New School . Parsonsissa voit hallita vakiintuneita luovia käytäntöjä ja synnyttää uusia opiskellessasi kaikilla yliopiston tieteenaloilla.
Parsons School of Designin uusi muotijohtamisen maisteri valmistaa opiskelijoita etenemään ja muuttamaan uraansa kehittyvässä muotiliiketoimintaympäristössä. Tämän yhden vuoden Master of Professional Studies (MPS) -tutkinnon aikana opiskelijat oppivat haastamaan muotimaailmassa olemassa olevia paradigmoja luodakseen läpimurtoideoita muotiyrityksissä, start-upeissa ja muotiin liittyvissä palveluissa. Opiskelijat valmistuvat syvällisillä tiedoilla ja edistyneillä taidoilla globaalista ja paikallisesta valmistuksesta, eettisestä tuotannosta, arvoketjuista, markkinoinnista ja merchandisingista.
Ohjelman opiskelijat hyötyvät akateemisesta johtajuudesta, resursseista ja alan verkostoista, jotka ovat asettaneet Parsonsin muotikoulutuksen eturintamassa.
Muotijohtajuutta 2000-luvulla
MPS in Fashion Management upottaa opiskelijat muotiteollisuuteen toisiinsa yhdistettynä järjestelmänä. 12 kuukauden opintojakso käsittelee nopeasti muuttuvaa muotiteollisuutta useista eri näkökulmista, mukaan lukien teknologia, innovaatio, johtajuus, yrittäjyys, kuluttajapsykologia, strateginen johtaminen ja uudet liiketoimintamallit. Opiskelijat keskustelevat luovuuden ja kaupan tasapainosta, siitä, kuinka yritykset ja start-upit voivat keksiä uudelleen olemassa olevia järjestelmiä, ratkaisuja sosiaaliseen mediaan ja sähköiseen kaupankäyntiin, sekä kestävän kehityksen ja sosiaalisen vastuun ratkaisevasta tarpeesta alan kaikilla tasoilla.
Suunniteltu tekijöille ja johtajille
Ohjelma on suunniteltu houkuttelemaan dynaamisen kohortin työskenteleviä ammattilaisia, joilla on aikaisempi muotialan kokemus, sekä henkilöitä, joilla on perustutkinto ja taustat muilta vähittäiskaupan ja kulutustavarateollisuuden aloilta. Opiskelijat yhdistävät luovuuden ja kaupankäynnin kehittääkseen oivalluksia ja strategioita, jotka vaikuttavat kuluttajien käsityksiin, ostotottumuksiin sekä vuorovaikutukseen brändien ja suunnittelijoiden kanssa. Asiantuntevien tiedekuntien ja kokeneiden alan toimijoiden ohjaamana opiskelijat tunnistavat liiketoimintamahdollisuuksia, uusia tapoja tehostaa prosesseja kannattavuuden ja tehokkuuden parantamiseksi sekä menetelmiä nopeaan innovaatioon, jotka avaavat uusia mahdollisuuksia vähittäiskaupassa.
Ammattimainen merkitys muotiliiketoiminnalle
Opetussuunnitelma koostuu sarjasta intensiivikurssimoduuleja. Koko ohjelman aikana opiskelijat saavat todellista kokemusta New Yorkin muotiyrityksistä ja ateljeista tapaustutkimusten, harjoittelupaikkojen ja käyntien kautta, tarjoten heille portfolion kokemuksia, joita voidaan välittömästi soveltaa uralla, joka edistää innovaatioita muotiteollisuudessa.
Galleria
Uramahdollisuudet
Tulevaisuuden mahdollisuudet
Valmistuneet ovat valmiita jatkamaan monenlaisia ammatteja muodin ja brändin hallinnan aloilla, mukaan lukien muotityyli, muotituotanto, muotitoimitus, muotimarkkinointi, brändin hallinta, muotimarkkinointi, mainonta ja visuaalinen markkinointi.