Muoti- ja luksusmarkkinoinnin maisteri
TBS Education in Barcelona
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Barcelona, Espanja
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 18 500 *
Hakemuksen määräaika
28 Jun 2024
Aikaisin aloituspäivä
Oct 2024
* 3 vuoden kandidaatin tutkinnon suorittaneet: 21 600 € | 4 vuoden kandidaatin tutkinnon suorittaneet: 18 000 €
Johdanto
Barcelonan sydämessä, yhdessä muodin parhaista pääkaupungeista, sijaitseva MSc Fashion & Luxury Marketing antaa sinulle osaamiset, joita tarvitaan muoti- ja luksusmarkkinointistrategioiden suunnitteluun ja toteuttamiseen tiukoilla johtamistaidoilla.
Käytännössä keskittynyt ja kansainvälisesti suuntautunut ohjelmamme luottaa johtaviin toimijoihin ja kansainvälisesti tunnustettuihin professoreihin tarjotakseen laajemman liiketoiminnan näkökulman.
Kurssin aikana saat myös käytännön harjoittelua valinnaisen 4-6 kuukauden työharjoittelun aikana kansallisissa ja kansainvälisissä huippuyrityksissä. Lisäksi henkilökohtainen valmennusohjelma auttaa sinua löytämään ihanteellisen ammatillisen polun.
Syitä valita tämä MSc-ohjelma
Kokenut tiedekunta
Ohjelmaamme opettaa erittäin kokenut tiedekunta, joka koostuu maailmanluokan tutkijoista ja alan ammattilaisista , joiden kanssa saat todellisen lähestymistavan muoti- ja luksusyrityksille.
Laita teoria käytäntöön
Jos päätät opiskella ohjelmaamme, käsittelet erittäin soveltuvia aktiviteetteja, kuten tapaustutkimuksiin perustuvia keskusteluja, konsultointiprojekteja oikeiden yritysten kanssa, käytännön työpajoja ja valinnaista 4–6 kuukauden harjoittelua .
Pehmeiden taitojen todistus
Tämä sertifikaatti, joka on upotettu ohjelmaluokkiin, antaa sinun hankkia tärkeimmät pehmeät taidot, joita muotimaailma tällä hetkellä vaatii . Tiedekuntamme yhteistyössä TBS Career Servicesin kanssa tarjoaa sinulle yksilöllisiä valmennustyökaluja, joilla voit kehittää uraasi markkinoinnin hallinnassa.
Paranna työllistyvyyttäsi
Yli 97% MSc-tutkinnon suorittaneistamme löytää työpaikan 4 kuukauden kuluessa valmistumisesta.
Barcelona, muodin huippukeskus
Muotoilun ja innovaatioiden kärjessä oleva kaupunki tunnetaan yhä enemmän ympäri maailmaa 10 parhaan muodin ja luksuspääkaupungin joukossa, ja se isännöi joitain globaalin areenan suurimmista brändeistä.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Ohjelman sisältö
MSc Fashion & Luxury Marketing on jaettu kolmelle termille, joista jokainen on suunniteltu syventämään ymmärrystäsi ja taitojasi tällä jännittävällä alalla.
Kahdella ensimmäisellä termillä ohjelma keskittyy ammatilliseen asiantuntemukseen, joka esittelee muoti- ja luksusalojen hienoudet. Osallistut todellisiin tapaustutkimuksiin ja käytännön projekteihin, jotka tarjoavat dynaamisen oppimiskokemuksen. Tämän ajanjakson tavoitteena on hioa markkinointi-, viestintä- ja myynninhallintakykyjäsi ja samalla tarjota syvällinen näkemys muoti- ja luksusmarkkinoista. Tavoitteena on antaa sinulle kattava tietämys ja toimialakohtainen asiantuntemus varmistaen, että olet hyvin valmistautunut kilpaileviin muoti- ja luksusmarkkinoinnin maisemiin.
Viimeinen lukukausi tarjoaa mahdollisuuden kansainväliseen tutkimiseen opintomatkan kautta, mikä parantaa globaalia näkökulmaasi. Lisäksi tämä termi on omistettu maisterintutkinnon suorittamiseen TBS:n tiedekunnan tuella, ja se tarjoaa mahdollisuuden saada käytännön kokemusta 4-6 kuukauden harjoittelun kautta johtavassa kansallisessa tai kansainvälisessä yrityksessä.
Ohjelman keston ajan osallistujat saavat myös Soft Skills -todistuksen ja pääsevät erilaisiin lisätoimintoihin, joiden tarkoituksena on vahvistaa ammatillista integraatiota, mukaan lukien tapaamiset alan ammattilaisten kanssa, kenttävierailut ja valinnainen kielikurssi.
Akkreditoinnit
Uramahdollisuudet
Kun suoritat MSc Fashion & Luxury -markkinoinnin TBS Educationissa, voit jatkaa uraa joissakin seuraavista ammattitehtävistä:
- Tuotepäällikkö
- liiketoiminnan kehitysjohtaja
- Ostaja
- Luokka Manager
- Kokoelman suunnittelija
- Asiakaskokemusjohtaja
- Asiakassuhdepäällikkö
- Digimarkkinoinnin johtaja tai strategi
- Sähköisen kaupankäynnin johtaja
- Avainasiakas päällikkö
- Markkinointipäällikkö
- Markkinatutkimuspäällikkö
- Markkinointiviestinnän johtaja
- merchandiser
- Tuotekehityspäällikkö
- Myyntianalyytikko
- Kauppa-markkinointipäällikkö
- Matkailun vähittäismyyntipäällikkö