Musiikin maisterin tutkinto
USEK - Holy Spirit University of Kaslik
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Jounieh, Libanon
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
USD 309 / per credit
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Oct 2024
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Kaikkien Lähi -idän ja Pohjois -Afrikan yliopistojen joukosta Kaslikin Pyhän Hengen yliopisto aloitti 31. lokakuuta 1970 ensimmäisenä aloitteen musiikkitieteen instituutin perustamisesta kirjaimellisessa tiedekunnassa. Olisi tarpeetonta korostaa, kuinka paljon Libanon ja koko alue tarvitsivat tällaista aloitetta.
Tämä instituutti perustettiin erityisesti pastori Fr. Louis Hage, instituutin perustaja ja johtaja vuosina 1970-1986, ja pastori Fr. Etienne Sacre, yliopiston johtaja vuosina 1968-1974.
Vuodesta 1986 lähtien opiskelijoiden määrä on kasvanut huomattavasti. Kouluttaakseen heitä ja vastatakseen heidän toiveisiinsa samalla seuraten musiikin kehitystä tieteenä ja taiteena muissa maissa, yliopisto lisäsi ensin lisää osioita. Sitten vuonna 1993 se päätti muuttaa musiikkitieteen instituutin musiikkitieteelliseksi tiedekuntaksi; tämä johtui pastori Fr. Youssef Tannous, instituutin johtaja vuosina 1986-1993 ja musiikin tiedekunnan ensimmäinen dekaani vuosina 1993-1995.
Opetussuunnitelma
Yhteinen ydin
- MUSC610 Analyysi 1900-luvun musiikista
- MUSC505 kuorolaulu VII
- CTP510-vastapiste I
- MUSC605 1900-luvun musiikin historia
- MUSPIV2 Instrumentti/laulu
- MUSC690A Diplomityö
- MUSC525 Music Computing III
- MUSC615 tutkimusmetodologia
- SDO540 Solfeggio/sanelu IV
erikoistuminen
- MUSC650 Kattava analyysi
- MUSC540 Opetussuunnitelman ja musiikin opetuksen käsikirjat
- MUSC645 laki ja musiikki
- MUSC640 Musiikki ja joukkomedia
- MUSC535 Musikologiset kokoukset
- MUSC625 Orkesteri
- MUSC630 Filosofia ja musiikki
- MUSC635 Psykomusiikki- ja musiikkiterapiatekniikat
- MUSC545 Arabimusiikin suuret mestarit
painotus
- Musiikkitiede
- Musiikkikasvatus
Tehtävä
Musiikkitieteellinen tiedekunta on sitoutunut kehittämään itsevarmoja, luovia ja taitavia muusikoita.
Musiikkitieteellinen tiedekunta tarjoaa kaikkien pääaineiden opiskelijoille mahdollisuuden syventää musiikillista tietämystään ja taitojaan osallistumalla monenlaisiin akateemisiin kursseihin, esitystutkimuksiin ja kenttäkokemuksiin.
Keskeisenä osana yliopistoa musiikkitieteellinen tiedekunta edistää alueellisten, kansallisten ja kansainvälisten yhteisöjen musiikkitaidetta yliopistossa.
Koulutusohjelman tavoitteet
- Valmistuneet ovat mukana aktiivisessa musiikinteossa ja hyvässä valikoimassa esitelmiä.
- Valmistuneet osoittavat halunsa ja kykynsä tuottaa innovatiivisia ideoita ja käyttää tehokkaita keinoja viestiä niistä.
- Valmistuneet osoittavat kypsää, itsevarmaa, analyyttistä ja kriittistä lähestymistapaa nykyiseen musiikin ja median toimintaan, joka perustuu tietoisuuteen ja ymmärrykseen laajemmista kulttuurikysymyksistä.
Ohjelman tulos
- Opiskelijat kehittävät edistyneen tason tekniset taidot tärkeässä instrumentissa tai äänessä ja kykyä lukea näkökykyä.
- Kehitä akuutti kyky tunnistaa musiikin elementtejä ja työskennellä niiden käsitteellisesti edistyneellä tasolla
- Kehitä kehittynyttä tietoa ja ymmärrystä länsimaisesta musiikin historiasta ja sen analyysistä 1900-luvulta.
- Kehittää tietoa ja taitoja tekniikan käytössä, kun se koskee musiikin nuottia, sovittamista, äänittämistä ja säveltämistä.
- Kehitä kuoron esiintymisen teknisiä taitoja ja musiikillista tietoisuutta.
- Kehitä edistyneitä tietoja tutkimuksesta, tieteellisestä luetun ymmärtämisestä ja kirjoitustekniikoista.
- Kehittää ymmärrystä siitä, mitä tarkoitetaan omaisuuden käsitteellä ja miten oikeushenkilön ja omistusoikeuden kohteena olevan "esineen" välinen suhde eroaa muista oikeussuhteista.
- Kehittää tekniikoita musiikin kirjoittamiseen instrumentaalikokoonpanoille ja elektroakustiselle instrumentaatiolle.
- Kehitä ajantasaista tietoa ja ymmärrystä erilaisista musiikkialan yrityksistä ja alan käytännöistä.
- Kehitä henkilökohtaisia näkökulmia musiikin estetiikkaan liittyviin filosofisiin kysymyksiin.
- Kehittää tietoa musiikin tekniikoista, materiaaleista ja laitteiden käytöstä musiikin kasvun arvioinnissa, hoitosuunnitelmissa ja hoidon toteuttamisessa erilaisissa koulutustilanteissa.