Professional Master sisällönhallinnassa ja sosiaalisen median strategiassa

Yleistä

2 sijaintia saatavilla

Ohjelman kuvaus

Miksi tämä ohjelma?

IM esittelee päällikön sisällönhallinnan ja sosiaalisen median strategian , innovatiivisen ohjelman, jonka tarkoituksena on saada maksimaalinen kannattavuus vuorovaikutuksesta käyttäjien kanssa sosiaalisissa verkostoissa.

Opit parantamaan sijoitetun pääoman tuottoprosenttia erottelevien strategioiden avulla, käynnistät maksettuja sosiaalisia kampanjoita ja käytät työkaluja, joiden avulla voit tuottaa arvokasta sisältöä hyvin erilaisissa muodoissa. Lisäksi tiedät, miten saada oikeat käsitykset siten, että yritystrategia vastaa yrityksen todellisia tarpeita. julkisia.

tavoitteet

”Kehität ainutlaatuisia sosiaalisen median strategioita, tarjouksia ja kampanjoita uusien asiakkaiden houkuttelemiseksi ja olemassa olevien asiakkaiden säilyttämiseksi. Hallitset onnistuneesti sosiaalisen median toimituskalenteria. ”
  • Hallinnoit onnistuneesti sosiaalisen median toimituskalenteria.
  • Opit hallitsemaan yritysblogia ja käyttämään sitä strategisesti viestinnän pääkonttorina.
  • Edistät osallistumista tiedotusvälineisiin sitoutumisen lisäämiseksi.
  • Suojaat organisaation ja sen tuotemerkkien mainetta.
  • Kehität laadukasta strategista ja luovaa sisältöä verkolle ja mukautettua eri verkkoihin.
  • Opiskelija tuntee muuttujat ja sosiaalisen verkoston analysointiresurssit.

123404_pexels-photo-266246.jpegPixabay / Pexels

Joille se on osoitettu?

  • Sinulla on ammattikokemusta sosiaalisen median hallinnassa tai sisältöosastolla.
  • Haluat oppia videomarkkinoinnista voidaksesi sisällyttää sen strategiaasi.
  • Olet yrittäjä, joka haluaa tarjota sosiaalisen median palveluita asiakkaille.
  • Olet kouluttanut kandidaatin tutkinnon markkinoinnista, mainonnasta, viestinnästä, henkilöstöhallinnosta tai journalismista ja haluat antaa kiertueellesi digitaalisen käänteen.
  • Sinulla on erinomainen kirjallinen ja suullinen viestintätaidot.
  • Sinun on johdettava projekti tai ryhmä, jolla on tietyt tavoitteet sosiaalisessa mediassa.

ohjelma

  • Sosiaalisen median strategi
  • Verkkomaine yrityksessä (ORM)
  • Sisällön Marketing Strategies
  • Professional Blogger
  • Brand Management
  • Digitaalinen luovuus
  • Videomarkkinointi YouTubeen

Yksityiskohtaiset säännöt ja menetelmät

Kansainvälisessä markkinoinnissa käytettävä metodologia opiskelijoiden oppimiseen ja opettamiseen eri kursseilla perustuu opiskelijan koulutuksen yksilöintiin niin paljon kuin mahdollista, niin että jälkimmäinen valitsee opastetulle tutkimukselle varatun ajan. keskuksen suunnittelemaan suunnitteluun. Tästä syystä tarjoamme kolme tutkimusmenetelmää:

  • Sekoitettu oppiminen tai sekoitettu, joka yhdistää kasvokkain koulutuksen verkkokoulutukseen.
  • Näkökohtainen, jossa hän perustaa koulutuksensa kasvokkain.
  • Sähköinen oppiminen, jossa kaikki koulutus ja aineisto on verkossa.

Molemmissa menetelmissä oppilas ajallisesti ohjaa joustavuutta, jota ohjaa aina muutama väliaikainen polku. Yhteistyö, osallistuminen ja yhteydenpito aina opettajaan, joka on erikoistunut aiheeseen, tekee koko koulutusprosessista yksinkertaisen ja hyväksyttävän tehtävän. Kaiken kaikkiaan luostari koostuu kussakin erikoisalasta erittäin pätevistä ammattilaisista.

Sekoitettu oppiminen

Yhdistetyn oppimisen tai sekoitetun oppimisen modaliteetissa opiskelija jakaa oppimisensa kasvotusten ja online-työn yhdistelmällä. Jokaisella opiskelijalla on toimintaohjelma ja opiskelu verkkokampuksella tavoitteensa saavuttamiseksi. Siinä on opettajan ja ohjaajan luku.

presencial

Kasvokkain opiskelija perustaa koulutuksensa kasvotusten-luokkiin, joita alan ammattilaiset opettavat kuhunkin aiheeseen. Jokaisella opiskelijalla on käytössään myös virtuaalinen kampus, jolla on pääsy video-oppaisiin, mestarikursseihin, muistiinpanoihin ja toimintoihin koulutuksensa suorittamiseksi.

Sisäänpääsy ja vaatimukset

Korkeamman tutkinnon suorittaneet hakijat voivat käyttää tätä ohjelmaa. Ehdokkaat, joilla ei ole ylemmää tutkintoa, voivat päästä ohjelmaan ammatillisten ansioidensa, koulutuksensa tai vastaavien ansioidensa perusteella.

Näiden vaatimusten lisäksi hakijoiden on täytettävä pääsyhakemus ja saman tuloksen perusteella henkilökohtainen haastattelu.

Seuraavat vaiheet ovat:

123398_admision01.jpg

(*) Jos hakijaa ei hyväksytty , IM palauttaa kokonaisuudessaan lukukausimaksun.
Paikan vahvistusta ei voida taata ennen kuin prosessi on valmis ja se tapahtuu tiukassa paikassa, tämä prosessi kestää noin. 72 tuntia
Lisäksi IM, voit pyytää muita tietoja, kuten CV, motivaatiokirje, englantilainen taso, työkokemus ja / tai annettujen tietojen akkreditointi.
Tavoitteena on ohjata opiskelija sopivimpaan ohjelmaan koulutuksen, kokemuksen, omistautumisajan ja koulutustavoitteen perusteella.

Aloituspäivät

  • Barcelona: 19. lokakuuta 2020
  • Madrid: 26. lokakuuta 2020
Viimeksi päivitetty Loka 2019

Oppilaitoksesta

IM es la mayor Digital Business School del mundo, con presencia en más de 20 países y más de 50 programas formativos que abarcan todas las disciplinas de negocio digital. Ofrecemos doble titulación, ... Lue lisää

IM es la mayor Digital Business School del mundo, con presencia en más de 20 países y más de 50 programas formativos que abarcan todas las disciplinas de negocio digital. Ofrecemos doble titulación, prácticas en departamentos de marketing aseguradas, formación 100% práctica, un campus virtual de última generación, temarios actualizados continuamente y los mejores profesores que a su vez son profesionales en activo. Näytä vähemmän
Barcelona , Madrid + 1 More Vähemmän