Sähköautotekniikan maisterin tutkinto

Universitat Rovira i Virgili

Ohjelman kuvaus

Lue virallinen kuvaus

Sähköautotekniikan maisterin tutkinto

Universitat Rovira i Virgili

Uusien älykkäiden, ympäristöystävällisten ja integroitujen liikennejärjestelmien kehittäminen on yksi 2000-luvun tärkeimmistä haasteista ennen kaikkea päästöjen ja käytetyn energian tyypin suhteen. Sähköautojen tuottamat sosiaaliset edut ja teollisuustoiminta lisäävät alan ammattilaisten kysyntää kaikilla osa-alueilla.

Yliopiston maisterin tutkinto sähköautotekniikassa on ensimmäinen virallinen maisterin tutkinto koko Espanjassa, joka on erikoistunut sähköautoihin. Tämän tutkinnon tavoitteena on opettaa insinöörejä eri teknologioista sähköisen tekniikan ja ohjauksen aloilta, joita voidaan soveltaa sähkö- ja hybridiajoneuvojen ja jopa tavanomaisten ajoneuvojen kehittämiseen.

Sähköautojen asteittainen toteuttaminen lisää tarvetta insinööreille, joilla on erityistä tietämystä tällä alalla. joten pääaineen päätavoitteena on tuottaa erikoistuneita insinöörejä yhteistyössä alan yritysten kanssa ja linkit alueelle.

Yhteistyöelimet

  • Lear Corporation
  • Applus Idiada

sisäänpääsy

Pääaineen tutkinto on suunnattu:

  • Elektroniikan, sähkötekniikan, teollisuustekniikan, energiatekniikan, tietoliikennejärjestelmien ja palveluiden insinööritutkimuksen, avaruustekniikan, meritekniikan järjestelmien ja teknologioiden suunnittelun, tietotekniikan, konetekniikan, kemian tekniikan, teollisuustekniikan, tietoliikennetekniikan, ilmailutekniikan Tekniikka, automaatio ja teollinen sähkötekniikka, sähkötekniikka ja siihen liittyvät tavoitteet.
  • Valmistuneet viralliset korkeakoulututkinnot Teollisuustekniikan insinööreihin, jotka ovat erikoistuneet Industrial Electronics; Sähkötekniikkaan erikoistunut tekninen tekninen insinööri; Tekninen tietoliikennetekniikka, erikoistunut elektronisiin järjestelmiin; ja siihen liittyvät tavoitteet.
  • Alan tällä hetkellä työskentelevät henkilöt, jotka haluavat lisätä koulutustasoaan.

Erityiset pakolliset asiakirjat

Esirekisteröintiin tarvittavat asiakirjat. Lisäksi voit lähettää myös:

  • Päällikön tutkintoon liittyvän täydennyskoulutuksen akkreditointi (kurssit, seminaarit, muu harjoittelu ja siihen liittyvät asiakirjat).
  • Asianmukaisten opintojen vierailut ulkomailla englanninkielisillä alueilla (vähintään 12 viikkoa ja niihin liittyvät asiakirjat).
  • Ammatillisen kokemuksen akkreditointi maisteriohjelmaan liittyvillä osa-alueilla.

Valintakriteeri

  1. Pääsykäytännön soveltuvuus: korkeintaan 4 pistettä seuraavassa järjestyksessä:
    • Tutkinnon suorittaneet viralliset korkeakoulututkinnot: Teollisuustekniikka ja automaatio, Sähkötekniikka, Teollisuustekniikka, Energiantekniikka, Tietoliikennejärjestelmien ja -palveluiden suunnittelu, Aerospace Technologies -tekniikka, Navigointijärjestelmät ja -tekniikka, Tietotekniikka, Konetekniikka, Kemian tekniikka; Teollisuustekniikka, tietoliikennetekniikka, ilmailu, automaattinen ja teollinen sähkötekniikka sekä sähkötekniikka: korkeintaan 8 pistettä
    • Valmistuneet teollisuuselektroniikan virallisella korkeakoulututkinnolla, joka on erikoistunut teollisuuselektroniikkaan tai sähköön; Tietoliikennetekniikka, erikoistunut elektronisiin järjestelmiin: korkeintaan 7 pistettä.
    • Muut: 0 pistettä.
  2. Virallisen yliopistotutkinnon akateemisen transkriptin arviointi, joka mahdollistaa pääsyn master-tutkintoon: korkeintaan 4 pistettä.
  3. Master-tutkintoon liittyvä täydennyskoulutus (kursseja, seminaareja, muuta harjoittelutoimintaa ja tositteita): korkeintaan 2 pistettä.
  4. Asianmukaiset opintomatkat ulkomailla englanninkielisiltä alueilta (vähintään 12 viikkoa ja niihin liittyvät asiakirjat): korkeintaan 2 pistettä.
  5. Todistettu ammattikokemus, joka edellyttää akateemista pätevyyttä maisteriohjelmaan liittyvillä alueilla. 0,2 pistettä annetaan jokaisesta kokopäiväisestä kokemuksesta korkeintaan 2 pistettä.

Hakemukset asetetaan etusijalle pisteiden mukaan järjestyksessä pisteestä maksimista vähimmäismäärään (edellisiin jaksoihin myönnettyjen pisteiden kokonaismäärä).

Kuitenkin, jos kaikki paikat jäävät täyttämättä, vastaanotosta vastaava yksikkö voi myöntää opiskelijoille asettamatta etusijalle heitä heidän ansioidensa mukaisesti edellyttäen, että he täyttävät pääsyvaatimukset.

Uramahdollisuudet

Opiskelijat, jotka suorittavat tämän maisterin tutkinnon, ovat päteviä työskentelemään seuraavilla aloilla:

  • Prototyyppien suunnittelu, valmistus ja testaus sähköauton ja sen apukomponenttien muodostamisprosessin aikana.
  • Elektronisen ajoneuvon ja sulautettujen ohjausautomaation ja automaatiossa käytettävien ohjelmistojen käyttämän sähköenergian käsittelyjärjestelmän kehittäminen, toteutus ja testaus alalla käytettävien kehitysmenetelmien ja vastaavien säädösten mukaisesti.
  • Tuotekehitys ja tuotekehitys projektin suunnittelussa ja johtamisessa.
Oppilaitoksessa tarjolla ohjelmia seuraavilla aloilla:
  • Espanjalainen


Päivitetty June 30, 2018
Kesto ja hinta
Tämä kurssi on Sekä onlineopetusta että kontaktiopetusta
Start Date
Aloituspäivämäärä
Loka 2019
Duration
Kesto
9 kuukautta
Osa-aikainen
Kokopäiväinen
Price
Hinta
2,913 EUR
Opiskelijoille, jotka ovat suorittaneet tutkintonsa Espanjan ulkopuolella, veloitetaan 218,15 € akatemian verona, jota sovelletaan vain ensimmäiseen ilmoittautumiseen (hinta kurssille 2017-18).
Locations
Espanja - Tarragona, Catalonia
Aloituspäivämäärä : Loka 2019
Hakemukset perillä viimeistään Ota yhteyttä yliopistoon
Loppumispäivämäärä Kesäkuu 30, 2019
Dates
Loka 2019
Espanja - Tarragona, Catalonia
Hakemukset perillä viimeistään Ota yhteyttä yliopistoon
Loppumispäivämäärä Kesäkuu 30, 2019
Videot

URV, donde estudiar es vida. Másteres y posgrados