Kurssitiedosto

  • Kurssin tyyppi: Blended Master
  • Kieli: englanti
  • Koulu: Muoti
  • IED Laajuus: 60
  • Aloituspäivä: tammikuu 2020
  • Kesto: 11 kuukautta
  • Aikataulu: Aamu-iltapäivällä -moduuli: ma-pe, klo 9.30-13.30 ja 15.00-18.00
  • Osallistuminen: sekoitettu
  • Pätevyys: Yksityinen / yksityinen sertifikaatti annetaan kurssin lopussa.
  • Ohjaus: tutkinnon suorittaneet tai tutkinnon suorittaneet viestinnän, markkinoinnin, muoti, journalismi ja muotoilu, jotka haluavat ohjata ammatillisen uransa digitaaliselle alueelle. Ammatillinen kokemus arvostetaan.
  • Pääsymenettely: CV / Motivaatio-kirje / Portfolio (max 3Mb) / Web / Henkilökohtainen haastattelu, jonka akateeminen koordinointiryhmä pitää tarpeellisena
  • Ilmoittautumisaste: 2500 €
  • Kurssimaksu: 9400 €

Voimmeko puhua tänään muoti 2.0: sta? Mikä on Internetin vaikutus tuotemerkkien todellisuuteen ja niiden viestintästrategioihin? Miten säännöt muuttuvat uuden yhteiskunnallisuuden, osallistumisen ja viestinnän myötä?

Muoti-ilmiö vastaa digitaaliseen haasteeseen, ja sen sääntöjä on muutettava. Sosiaaliset muutokset, uudet teknologiat, sosiaaliset verkostot, kuluttajien kehittyminen ja muodin demokratisointi ovat johtaneet brändeihin uudelleen viestintä- ja markkinointistrategioihinsa. Monille tämä "digitaalinen aikakausi" on ollut tilaisuus saada itsensä tiedoksi, asemaansa tai jopa keksiä itsensä uudelleen. Tuotemerkin identiteetti on keskeinen tekijä kattavan ja johdonmukaisen strategian määrittelyssä paitsi kunkin kokoelman suunnittelussa myös liiketoimintamallissa, tuotetyypeissä tai kohdeyleisössä.

Siksi on tärkeää, että kaikki yksiköt pyrkivät kohti yhtä päämäärää ja antavat tuotemerkille tunnistettavia ja yhteisiä arvoja, mikä vahvistaa sen asemaa dynaamisessa ja vuorovaikutteisessa ympäristössä, kuten nykyisessä. Jos tämä lähtökohta ymmärretään, ymmärrämme hyvän viestintästrategian merkityksen muoti- ja elämäntapaliiketoiminnassa koosta tai sijainnista riippumatta. Olipa se osa luksusliiketoiminta-aluetta tai pientä käsityöläisliiketoimintaa, se tarvitsee identiteettiä.

Olemme kaikki tietoisia median merkityksestä ja vaikutusvaltaan, joka on saavuttanut tämän sektorin, ja siksi yhdistetyn päällikön merkitys digitaalisen digitaalisen viestinnän ja markkinoinnin alalla, joka tarjoaa kattavan näkemyksen perinteisen viestinnän perusteista nykyiseen digitaalinen ekosysteemi, joka tuo meidät käsitteisiin, kuten digitaaliseen viestintään, blogointiympäristöihin, sosiaalisiin verkkoihin (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest jne.), hallintatyökaluihin ja analyyseihin jne. taitoja, joita tarvitaan tehokkaiksi ja monialaisiksi ammattilaisiksi.

Tavoitteet

  • Aseta vankat perusteet viestintäalalle ja erityisesti muotiteollisuuden erityispiirteille
  • Ymmärrä muodin ja digitaalisen viestinnän väliseen suhteeseen osallistuvien eri alojen välinen suhde
  • Ymmärrä digitaalinen ympäristö ja sen vaikutus, haasteet ja mahdollisuudet viestinnän ja markkinoinnin näkökulmasta
Hallitse, rakenna ja kohtaa yhteisöjä, jotka luodaan verkossa muodin brändin ja elämäntavan ympärillä, ja joilla on tarvittavat taidot hallita sosiaalisen median strategista suunnitelmaa
Ymmärtää ja hallita tärkeimpiä digitaalisia työkaluja, laitteita ja alustoja
Master muoti e-markkinoinnin tekniikoita

Ammattitaitoiset mahdollisuudet

  • Viestintäpäällikkö muodin, kauneuden ja elämäntavan yrityksessä
  • Viestintä- ja digitaalisen markkinoinnin konsultti viestinnässä, tapahtumissa ja PR-virastoissa
  • Muoti ja elämäntapa-ammattimies
  • Viestinnän päällikkö laitoksissa tai säätiöissä muodin ja elämäntavan alalla
  • Digitaalisen viestinnän johtaja
  • Social Media Manager
  • Sosiaalisen median strategi
  • Digitaalinen hallinta
  • Yhteisön johtaja
  • Brand Content Manager
  • Viestintäpäällikkö muoti-verkkokaupoissa
  • Verkkokaupan hallinta
Ohjelman opetuskielet:
Englanti

Katso 31 muuta ohjelmaa kohteelta IED – Istituto Europeo di Design Madrid »

Viimeksi päivitetty June 11, 2019
Tämä kurssi on Kampuksella ja verkossa
Alkamispäivämäärä
Tammi 2020
Duration
11 kuukautta
Full-time
Hinta
11,900 EUR
Deadline
Sijaintien mukaan
Päivämäärän mukaan
Alkamispäivämäärä
Tammi 2020
Päättymispäivämäärä
Haun määräaika

Tammi 2020

Location
Haun määräaika
Päättymispäivämäärä