Sekoitettu mestari digitaalisen viestinnän ja markkinoinnin alalla

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Kurssitiedosto

  • Kurssin tyyppi: Blended Master
  • Kieli: englanti
  • Koulu: Muoti
  • IED Laajuus: 60
  • Kesto: 11 kuukautta
  • Aikataulu: Aamu-iltapäivällä -moduuli: ma-pe, klo 9.30-13.30 ja 15.00-18.00
  • Osallistuminen: sekoitettu
  • Pätevyys: Yksityinen / yksityinen sertifikaatti annetaan kurssin lopussa.
  • Ohjaus: tutkinnon suorittaneet tai tutkinnon suorittaneet viestinnän, markkinoinnin, muoti, journalismi ja muotoilu, jotka haluavat ohjata ammatillisen uransa digitaaliselle alueelle. Ammatillinen kokemus arvostetaan.
  • Pääsymenettely: CV / Motivaatio-kirje / Portfolio (max 3Mb) / Web / Henkilökohtainen haastattelu, jonka akateeminen koordinointiryhmä pitää tarpeellisena

Voimmeko puhua tänään muoti 2.0: sta? Mikä on Internetin vaikutus tuotemerkkien todellisuuteen ja niiden viestintästrategioihin? Miten säännöt muuttuvat uuden yhteiskunnallisuuden, osallistumisen ja viestinnän myötä?

Muoti-ilmiö vastaa digitaaliseen haasteeseen, ja sen sääntöjä on muutettava. Sosiaaliset muutokset, uudet teknologiat, sosiaaliset verkostot, kuluttajien kehittyminen ja muodin demokratisointi ovat johtaneet brändeihin uudelleen viestintä- ja markkinointistrategioihinsa. Monille tämä "digitaalinen aikakausi" on ollut tilaisuus saada itsensä tiedoksi, asemaansa tai jopa keksiä itsensä uudelleen. Tuotemerkin identiteetti on keskeinen tekijä kattavan ja johdonmukaisen strategian määrittelyssä paitsi kunkin kokoelman suunnittelussa myös liiketoimintamallissa, tuotetyypeissä tai kohdeyleisössä.

Siksi on tärkeää, että kaikki yksiköt pyrkivät kohti yhtä päämäärää ja antavat tuotemerkille tunnistettavia ja yhteisiä arvoja, mikä vahvistaa sen asemaa dynaamisessa ja vuorovaikutteisessa ympäristössä, kuten nykyisessä. Jos tämä lähtökohta ymmärretään, ymmärrämme hyvän viestintästrategian merkityksen muoti- ja elämäntapaliiketoiminnassa koosta tai sijainnista riippumatta. Olipa se osa luksusliiketoiminta-aluetta tai pientä käsityöläisliiketoimintaa, se tarvitsee identiteettiä.

Olemme kaikki tietoisia median merkityksestä ja vaikutusvaltaan, joka on saavuttanut tämän sektorin, ja siksi yhdistetyn päällikön merkitys digitaalisen digitaalisen viestinnän ja markkinoinnin alalla, joka tarjoaa kattavan näkemyksen perinteisen viestinnän perusteista nykyiseen digitaalinen ekosysteemi, joka tuo meidät käsitteisiin, kuten digitaaliseen viestintään, blogointiympäristöihin, sosiaalisiin verkkoihin (Flickr, LinkedIn, Vimeo, YouTube, Twitter, Facebook, Instagram, Pinterest jne.), hallintatyökaluihin ja analyyseihin jne. taitoja, joita tarvitaan tehokkaiksi ja monialaisiksi ammattilaisiksi.

Tavoitteet

  • Aseta vankat perusteet viestintäalalle ja erityisesti muotiteollisuuden erityispiirteille
  • Ymmärrä muodin ja digitaalisen viestinnän väliseen suhteeseen osallistuvien eri alojen välinen suhde
  • Ymmärrä digitaalinen ympäristö ja sen vaikutus, haasteet ja mahdollisuudet viestinnän ja markkinoinnin näkökulmasta
Hallitse, rakenna ja kohtaa yhteisöjä, jotka luodaan verkossa muodin brändin ja elämäntavan ympärillä, ja joilla on tarvittavat taidot hallita sosiaalisen median strategista suunnitelmaa
Ymmärtää ja hallita tärkeimpiä digitaalisia työkaluja, laitteita ja alustoja
Master muoti e-markkinoinnin tekniikoita

Ammattitaitoiset mahdollisuudet

  • Viestintäpäällikkö muodin, kauneuden ja elämäntavan yrityksessä
  • Viestintä- ja digitaalisen markkinoinnin konsultti viestinnässä, tapahtumissa ja PR-virastoissa
  • Muoti ja elämäntapa-ammattimies
  • Viestinnän päällikkö laitoksissa tai säätiöissä muodin ja elämäntavan alalla
  • Digitaalisen viestinnän johtaja
  • Social Media Manager
  • Sosiaalisen median strategi
  • Digitaalinen hallinta
  • Yhteisön johtaja
  • Brand Content Manager
  • Viestintäpäällikkö muoti-verkkokaupoissa
  • Verkkokaupan hallinta

Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

We can remember the Spanish domination over Milan, lasted almost two centuries, and that in southern Italy. In a way, the decision that Spain would be the first country outside Italy to host IED campu ... Lue lisää

We can remember the Spanish domination over Milan, lasted almost two centuries, and that in southern Italy. In a way, the decision that Spain would be the first country outside Italy to host IED campuses came quite naturally. Näytä vähemmän