Strateginen markkinointi (MA)
Macromedia University of Applied Sciences
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Munich, Saksa
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
3 - 4 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
EUR 5 300 / per semester *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Mar 2024
* Lukukausimaksut per lukukausi (katso lisätietoja alta)
Johdanto
Strategisella markkinoinnilla on ratkaiseva rooli nykypäivän nopeatempoisessa, kilpailukykyisessä ja digitaalisessa taloudessa. Brändit ja tuotteet tarvitsevat ainutlaatuisen arvolupauksen, joka on suunnattu tarkasti määritellylle kohdemarkkinoille ja jota tukee tarkka kohdeasiakkaiden ja tapojen resonoida heidän kanssaan. Tämä strategisen markkinoinnin maisterin erikoisala on räätälöity valmistamaan tulevia markkinointipäälliköitä käsittelemään älykkäästi markkinoinnin monimutkaisuutta digitaalisella aikakaudella.
Vieraile verkkosivuillamme saadaksesi esite ja oppiaksesi lisää Strategic Marketing (MA) -ohjelmastamme.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Strategisen markkinoinnin (MA) ohjelman sisältö
Tässä strategisen markkinoinnin maisterin erikoisalalla kehität syvällistä ymmärrystä markkinoinnista, brändin rakentamisesta ja brändin hallinnasta. Samalla opit muotoilemaan markkinointistrategioita käyttämällä vahvaa markkinointiälyä ja hyödyntämään käytettävissäsi olevia digitaalisia alustoja. Tärkeimmät moduulit sisältävät:
- Markkinointistrategia
- Brändit ja brändäys
- Keskity projekti
- Applied Business Intelligence Analytics
Tutkinto myönnetty
Tämän MA-ohjelman opiskelijoille myönnetään seuraava maisterin tutkinto:
- Master of Arts in Business erikoistumalla strategiseen markkinointiin
Galleria
Ohjelman tulos
Tutkinto myönnetty
Tämän MA-ohjelman opiskelijoille myönnetään seuraava maisterin tutkinto:
- Master of Arts in Business Management erikoistumalla strategiseen markkinointiin
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Tulevaisuuden uramahdollisuudet
Kun olet suorittanut maisteriohjelman, sinulla on paitsi vahva osaaminen strategisesta markkinoinnista, myös erinomaiset käytännön taidot ja johtamispotentiaali, jotka auttavat sinua erottautumaan työmarkkinoilla. Mahdollisia tulevia rooleja ovat:
- Vanhempi markkinointipäällikkö
- Digitaalisen markkinoinnin päällikkö
- Markkinointijohtaja
- Tuotepäällikkö
- Innovaatiopäällikkö