Valokuvauksen maisteri
Raffles Milan - International Fashion and Design School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Milan, Italia
Kieli (kielet
Englanti, Italialainen
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
10 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 21 000 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Euroopan unioni ja EFTA: 21 000 € ja Euroopan unionin ulkopuoliset: 26 000 €
Johdanto
Kymmenen hämmästyttävää kuukautta kansainvälisesti tunnettujen luennoitsijoiden kanssa. Kerran elämässä mahdollisuus oppia suoraan päähenkilöiltä. Arpajaiset Milano Masters: vihdoin joku on ajatellut sitä.
Miksi?
Valokuvaus tarkoittaa hyödyllisen ja kiinnostavan mallin tarjoamista maailmasta, sellaisen, joka auttaa meitä rakastamaan todellisuutta puhumalla siitä. Valokuvaajan ammatti ei ole enää käsityöläinen. Digitaalinen teknologia pakottaa hänet kohauttamaan tekniikkaan liittyvää pakkomiellettä ja suosimaan ajattelutapaa, joka liittyy yhä enemmän kykyyn nähdä, tulkita ja kertoa.
Luennoitsijat ja virastot, joiden kanssa opiskelet
Oppiminen suoraan harjoittajilta on paras tapa poimia edistyneimmät visiot ja menetelmät lähteellä. Toisin kuin perinteiset Masters, Raffles Milano Masters tuo käytännön tietoa suoraan luentosaliin, ja kymmenen markkinajohtajan ammattilaista istuu puheenvuorossa kymmenen kuukauden aikana.
- Claudio Composti
- Leica Agency
- Toni Toribert
- I:D: Gloria Maria Cappelletti
- Matthias Harder
- Erik Kessels
Hyväksynnät
Tämän maisterikurssin didaktisen mallin laadun ja tehokkuuden vuoksi ovat tukeneet:
Arpajaiset puhuvat
Joka maanantai-ilta klo 18.30 Raffles Milano kutsuu opiskelijat tapaamaan upeaa hahmoa projektin suunnittelun, tyylin ja kulttuurin näyttämöllä. Markkinoihin vaikuttavien ja mielemme edistyksellisempien tarinoiden ja ideoiden kuunteleminen on loistava tilaisuus integroida akateemisia ohjelmia.
Galleria
Opetussuunnitelma
Työskentely rinta rinnan ammattilaisten kanssa, jotka johtavat nykypäivän markkinoilla, opiskelijamme oppivat täysin ymmärryksen uusista lähestymistavoista identiteetin, reportaasin, mainoskampanjoiden ja yritysviestinnän suunnittelussa. Tämä Master keskittyy konkreettiseen kokemukseen yritysten ja instituutioiden ehdottamista todellisista tehtävistä. Tärkeä osa opetussuunnitelmaa on omistettu keräily-, julkaisu- ja kuvataiteen markkinoiden toimivuudelle. Se tekee tämän kokoamalla henkilökohtaisen portfolion, joka on ensimmäinen askel kohti suhteiden luomista kansainvälisiin gallerioihin ja kuraattoreihin.
Aiheet
- Italian ja kansainvälisen valokuvauksen konteksti
- Keräily ja kuvataide
- Luovuus ja suunnitteluprosessi valokuvauksessa
- Mainonta ja yritysviestintä
- Kauneutta ja muotokuvaa
- Maisema ja arkkitehtuuri
- Keskity tarinankerrontaan
- Näyttelyiden ja tapahtumien järjestäminen ja kuratoiminen
- Portfolion kokoaminen
- Digitaalinen tekniikka luovuuteen