Ylellisyyden ja muodin hallinta (MA)

Yleistä

Ohjelman kuvaus

Kiinnostavat sinua premium-markkinasegmentin tuotteet, media ja kohderyhmät? Vahvat tuotemerkit edustavat laatua ja ovat ratkaiseva tekijä ostopäätösten ja asiakasuskollisuuden suhteen. Tästä ylellisyyden ja muotinhallintaohjelmasta opit strategisia taitoja ja kokemuksia siitä, miten brändiä voidaan menestyksekkäästi esitellä muotinäytöksissä ja kongresseissa sekä sponsoroinnin, tuoteasettelun ja digitaalisen median avulla.

Ylellisyys- ja muodinhallintaohjelman (MA) sisältö

Tässä maisteriohjelmassa kehität syvempää ymmärrystä ominaisuuksista ja laeista, jotka erottavat muoti-, koru-, kosmetiikka- ja huippuluokan autoteollisuuden muista aloista ja kuinka johtaa tällaisia yrityksiä menestykseen.

Markkinatalouden ja yrityshallinnon vakaan tietämyksen perusteella hankkit erikoistuntemusta asiakkaiden globaalista kuluttajakäyttäytymisestä erilaisilla ylellisyystuotteiden ja muotimarkkinoilla, tuotanto- ja sijaintipolitiikasta sekä tarjousten onnistuneesta viestinnästä. Kurssimoduulit sisältävät:

  • Markkinointistrategia
  • Tuotemerkit ja brändäys
  • Focus-projekti
  • Ylellisyys- ja muotiliiketoiminta

Tutkinto myönnetty

Tämän MA-ohjelman opiskelijoille myönnetään seuraava maisterin tutkinto:

  • Maisteri Business erikoistuminen Halpa ja muoti Management

Tulevat uramahdollisuudet

Valmistuttuaan ylellisyyden ja muotien hallinnan maisteriohjelmaan, sinulla on hyvät valmiudet johtotehtäviin muoti- tai premium-brändillä. Olet perehtynyt yrityksen johtamisen, yritystoiminnan ja markkinoinnin monimutkaisuuksiin, jotka auttavat sinua tulemaan ylellisyys- ja muotimerkkien asiantuntijaksi. Mahdollisia tulevia uramahdollisuuksia ovat:

  • Global Sourcing Executive
  • Markkinointipäällikkö
  • Ylellinen tuotemerkki
  • Liikkeenjohdon konsultti
  • Toimitusjohtaja

Pääsyvaatimukset

Pääsyvaatimukset ovat seuraavat:

  • Tunnustettu kandidaatin tutkinto
  • Englannin kielen pätevyyskirja
    - TOEFL (vähintään 72/120)
    - IELTS (vähintään 6/9)
  • CV (ansioluettelo)
  • Motivaatio
  • Suosituskirje (luennoitsijasi tai työnantajasi)
  • Henkilökohtainen haastattelu (valinnainen)

Hakijat, joiden kandidaatin tutkinto on 180 ECTS, opiskelevat neljän lukukauden ohjelmaa, kun taas hakijat, joilla on 210 ECTS, voivat liittyä kolmen lukukauden ohjelmaan.

palkkiot

Lukukausimaksut
6 500 € / luku

Kertaluonteinen rekisteröintimaksu

  • 500 € (EU-opiskelijat)
  • 750 € (EU: n ulkopuoliset opiskelijat)

Viimeksi päivitetty Maalis 2020

Oppilaitoksesta

Yliopiston valinta on elinikäinen päätös. Se on paikka, jossa voit luoda perustan tulevalle uraverkostollesi ja josta löydät valitun työalueesi ja alkaa muokata ammatillista identiteettiäsi. Olemme il ... Lue lisää

Yliopiston valinta on elinikäinen päätös. Se on paikka, jossa voit luoda perustan tulevalle uraverkostollesi ja josta löydät valitun työalueesi ja alkaa muokata ammatillista identiteettiäsi. Olemme iloisia siitä, että olet kiinnostunut Macromediasta, tunnetusta yksityisestä saksalaisesta yliopistosta, joka keskittyy digitaalisiin muutoksiin, ja haluamme kertoa sinulle lisää siitä, kuinka voimme auttaa suunnittelemaan tulevaisuuttasi. Näytä vähemmän
Munich , Berliini , Köln , Hampuri , Freiburg + 4 More Vähemmän