PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
École Intuit.Lab Master graafisessa ja digitaalisessa suunnittelussa
École Intuit.Lab

Master graafisessa ja digitaalisessa suunnittelussa

2 Years

Ranskan kieli

Täysaikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Pyydä aikaisinta alkamispäivää

EUR 8 900 / per year *

Kampuksella

* lukukausimaksut Pariisi; 8700 € - Aix-en-Provencen lukukausimaksut

Apurahat

Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Lue lisää

Johdanto

Maisterin tutkintovuosi 4

Neljäs vuosi johtaa ammatilliseen autonomiaan tapaamalla tuotemerkkiä.

Todellinen testi kandidaatinsyklin saavutuksista tapahtuu ensimmäisen lukukauden neljän kuukauden aikana, joko harjoittelujakson aikana toimistossa tai mainostajassa tai kansainvälisen vaihdon aikana.

Toisella lukukaudella kurssit tarjoavat kuvan taloudellisesta todellisuudesta (markkinat, kilpailu) ja ammatillisesta tilanteesta (asiakassuhde, toimittaja, valmistus). Opiskelija oppii ottamaan näkökorkeuden ja mukauttamaan luovan lähestymistavansa tähän uuteen vaatimukseen.

Brändistä tulee opiskelijan työn sydän. Se antaa hänelle mahdollisuuden kehittää kirjaansa yhdistämällä teoksia, jotka erottavat hänet digitaalisesta lähestymistavastaan, ja muita, jotka määrittelevät sen graafiset ominaisuudet.

Juuri tällä perusteella opiskelija erottaa kirjansa ja väittää saavansa vaihtosopimuksen viidentenä vuonna.

tavoitteet

  • Elää pitkä työkokemus (vähintään 16 viikon harjoittelu) tai poikkeuksellinen kulttuurikokemus (vaihto ulkomaille).
  • Kohtaa ja soveltaa luovaa lähestymistapaa konseptista toteutukseen kunnianhimoisissa projekteissa.
  • Ymmärtää ja mukauttaa luovat vastauksensa brändien strategisiin kysymyksiin.
  • Hallitse innovatiiviset ratkaisut viestintävälineiden monimuotoisuuteen jokaisesta aiheesta.
  • Hyödy kestävään suunnitteluun keskittyvästä liiketoimintamallista, viihdesuunnittelusta, kaupunkisuunnittelusta tai luksussuunnittelusta.
  • Kehitä luovaa aikomusta, jota sovelletaan henkilökohtaiseen projektiin brändin ympärillä: iso projekti.
  • Valmista ammattimainen lisäys hyvin mukautetun kirjan ansiosta.
  • Osaa esitellä ja puolustaa työtäsi ennen tuomaristoa tai yrityksen päällikköä.

Pariisin kampus

Kehitä yksittäinen profiili valitun erikoistumisen avulla

123619_rsz_20191028llp1is3artnkr5rn_gwaol_large.png

Aix-en-Provencen kampus

Kehitä 360 ° taiteen suunnan projekteja

123620_rsz_20191028llp1is3artnkr5rn_vyimg_large.png

Maisterin tutkintovuosi 5

vuorotellen

Master 2 -vuotensa aikana juniori ymmärtää taiteellisen johtajan tehtävälle siirtymisen mekanismista yksityiskohdista kokonaisuuteen. Yksilöllisen kurssin jatkuvuuden varmistaa Brand Design Project (BDP), revisioitu tuotemerkki tapauskohtainen henkilökohtainen projekti, joka syventää ja viimeistelee tämän vuoden työtä, sekä ammatillisen projektin henkilökohtainen seuranta yrityksessä. Seminaarien järjestäminen vahvistaa erikoistumisen erityispiirteitä.

Useita seminaareja on omistettu kohdennetuille tapaustutkimuksille, joiden palauttamiselle annetaan etusija ankkuroinnilla graafiseen suunnitteluun ja digitaaliseen viestintään. Suurten yritysten ongelmien takia jokainen seminaari animoi ja teemoittaa toisen puhujan, joka tuo täydentävän ymmärryksen yrityksestä: visuaalinen identiteetti, lehdistö, näyttö, iso data, AI, liitetyt esineet jne. Opiskelija vahvistaa tietämistään sosiologian, markkinoinnin tai semologian panoksilla, jotka mukautuvat seminaarien aiheisiin. Jotkut seminaarit ovat omistettu valmistumisprojektiin liittyvän työn optimoimiseen.

Kaikkien seminaarien avulla opiskelija tuntee brändistrategian. Profiilistaan riippuen hän voi hakea MBA-tutkintoa.

tavoitteet

  • Liity ainutlaatuiseen työkokemukseen (työ-opiskelu)
  • Hallitse brändäyslähestymistapa.
  • Johta projektin kaikki vaiheet: tutkimus, analyysi, suunnittelu, toteutus ja esittely.
  • Osaa työskennellä ryhmässä projektimoodissa.
  • Kehitä kriittinen ja luova asenne.
  • Paranna analyyttisiä ja synteettisiä taitojasi.
  • Hallitse digitaalinen rajoitus tuotemerkkiongelman puitteissa.
  • Kehitä henkilökohtaista vastuuta tuotemerkkisuunnitteluprojektista.

Pariisin kampus

Kehitä yksittäinen profiili valitun erikoistumisen avulla

3 vahvaa aikaa

  1. Ammattikokemus: Asiantuntijasopimus yrityksessä / toimistossa
  2. Seminaarit: Ryhmätyö
  3. Diplomiprojekti (BDP): Yksilöllinen työ, valmennus, ammattimainen tuomaristo

opetussuunnitelma

Graafisen suunnittelun erikoistuminen

  • Brändäys / tuotemerkki
  • Luova suunta
  • Digitaalinen DA
  • Strategiat ja neuvot (julkaisu ja digitaalinen)
  • Katso / uutisten hallinta
  • semiotiikka
  • Markkinointi / sosiologia
  • Julkinen puhuminen
  • Pehmeät taidot (stressin hallinta)
  • BDP - Tuotemerkkisuunnitteluprojekti (muisti)
  • BDP-ohjaus

Digitaalisen suunnittelun erikoistuminen

  • Brändäys / tuotemerkki
  • Luova suunta
  • Digitaalinen DA
  • Strategiat ja neuvot (julkaisu ja digitaalinen)
  • Digitaalinen projektijohtaminen
  • Katso / uutisten hallinta
  • IA ja kerännyt tietoja
  • semiotiikka
  • Markkinointi / sosiologia
  • Vakava peli
  • Esineiden internet
  • Julkinen puhuminen
  • Pehmeät taidot (stressin hallinta)
  • BDP - Tuotemerkkisuunnitteluprojekti (muisti)
  • BDP-ohjaus

Aix-en-Provencen kampus

Kehitä 360 ° taiteen suunnan projekteja

3 vahvaa aikaa

  1. Ammattikokemus: Asiantuntijasopimus yrityksessä / toimistossa
  2. Seminaarit: Ryhmätyö
  3. Diplomiprojekti (BDP): Yksilöllinen työ, valmennus, ammattimainen tuomaristo

opetussuunnitelma

  • Brändäys / tuotemerkki
  • Luova suunta
  • Digitaalinen DA
  • Strategiat ja neuvot (julkaisu ja digitaalinen)
  • Digitaalinen projektijohtaminen
  • Katso / uutisten hallinta
  • semiotiikka
  • markkinointi
  • IA ja kerännyt tietoja
  • Esineiden internet
  • Julkinen puhuminen
  • Pehmeät taidot (stressin hallinta)
  • BDP - Tuotemerkkisuunnitteluprojekti (muisti)
  • BDP-ohjaus

Tutkinto myönnetty

Visuaalisen viestinnän ja digitaalisen suunnittelun taiteellisen johtajan tutkintotodistus, jonka on myöntänyt koulu intuit.lab, on valtion tason I sertifioima nimike, joka on rekisteröity RNCP: hen (National Directory of Professional Certificates), jonka julkaisu on julkaistu virallisessa lehdessä on päivätty 7. elokuuta 2018.

Pääsymaksut

Tietoja koulusta

Kysymyksiä

Samanlaisia kursseja

  • Kuvataiteen maisteri graafisessa suunnittelussa
    • San Francisco, Yhdysvallat
    • Online
  • Kuvataiteen maisteri (MFA) teollisessa suunnittelussa
    • San Francisco, Yhdysvallat
    • Online
  • Suunnittelun maisteri (innovatiivinen liiketoimintasuunnittelu) (IBD)
    • Hung Hom, Hongkong