
Master graafisessa ja digitaalisessa suunnittelussa
KESTO
2 Years
KIELET
Ranskan kieli
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 8 900 / per year *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* lukukausimaksut Pariisi; 8700 € - Aix-en-Provencen lukukausimaksut
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Maisterin tutkintovuosi 4
Neljäs vuosi johtaa ammatilliseen autonomiaan tapaamalla tuotemerkkiä.
Todellinen testi kandidaatinsyklin saavutuksista tapahtuu ensimmäisen lukukauden neljän kuukauden aikana, joko harjoittelujakson aikana toimistossa tai mainostajassa tai kansainvälisen vaihdon aikana.
Toisella lukukaudella kurssit tarjoavat kuvan taloudellisesta todellisuudesta (markkinat, kilpailu) ja ammatillisesta tilanteesta (asiakassuhde, toimittaja, valmistus). Opiskelija oppii ottamaan näkökorkeuden ja mukauttamaan luovan lähestymistavansa tähän uuteen vaatimukseen.
Brändistä tulee opiskelijan työn sydän. Se antaa hänelle mahdollisuuden kehittää kirjaansa yhdistämällä teoksia, jotka erottavat hänet digitaalisesta lähestymistavastaan, ja muita, jotka määrittelevät sen graafiset ominaisuudet.
Juuri tällä perusteella opiskelija erottaa kirjansa ja väittää saavansa vaihtosopimuksen viidentenä vuonna.
tavoitteet
- Elää pitkä työkokemus (vähintään 16 viikon harjoittelu) tai poikkeuksellinen kulttuurikokemus (vaihto ulkomaille).
- Kohtaa ja soveltaa luovaa lähestymistapaa konseptista toteutukseen kunnianhimoisissa projekteissa.
- Ymmärtää ja mukauttaa luovat vastauksensa brändien strategisiin kysymyksiin.
- Hallitse innovatiiviset ratkaisut viestintävälineiden monimuotoisuuteen jokaisesta aiheesta.
- Hyödy kestävään suunnitteluun keskittyvästä liiketoimintamallista, viihdesuunnittelusta, kaupunkisuunnittelusta tai luksussuunnittelusta.
- Kehitä luovaa aikomusta, jota sovelletaan henkilökohtaiseen projektiin brändin ympärillä: iso projekti.
- Valmista ammattimainen lisäys hyvin mukautetun kirjan ansiosta.
- Osaa esitellä ja puolustaa työtäsi ennen tuomaristoa tai yrityksen päällikköä.
Pariisin kampus
Kehitä yksittäinen profiili valitun erikoistumisen avulla

Aix-en-Provencen kampus
Kehitä 360 ° taiteen suunnan projekteja

Maisterin tutkintovuosi 5
vuorotellen
Master 2 -vuotensa aikana juniori ymmärtää taiteellisen johtajan tehtävälle siirtymisen mekanismista yksityiskohdista kokonaisuuteen. Yksilöllisen kurssin jatkuvuuden varmistaa Brand Design Project (BDP), revisioitu tuotemerkki tapauskohtainen henkilökohtainen projekti, joka syventää ja viimeistelee tämän vuoden työtä, sekä ammatillisen projektin henkilökohtainen seuranta yrityksessä. Seminaarien järjestäminen vahvistaa erikoistumisen erityispiirteitä.
Useita seminaareja on omistettu kohdennetuille tapaustutkimuksille, joiden palauttamiselle annetaan etusija ankkuroinnilla graafiseen suunnitteluun ja digitaaliseen viestintään. Suurten yritysten ongelmien takia jokainen seminaari animoi ja teemoittaa toisen puhujan, joka tuo täydentävän ymmärryksen yrityksestä: visuaalinen identiteetti, lehdistö, näyttö, iso data, AI, liitetyt esineet jne. Opiskelija vahvistaa tietämistään sosiologian, markkinoinnin tai semologian panoksilla, jotka mukautuvat seminaarien aiheisiin. Jotkut seminaarit ovat omistettu valmistumisprojektiin liittyvän työn optimoimiseen.
Kaikkien seminaarien avulla opiskelija tuntee brändistrategian. Profiilistaan riippuen hän voi hakea MBA-tutkintoa.
tavoitteet
- Liity ainutlaatuiseen työkokemukseen (työ-opiskelu)
- Hallitse brändäyslähestymistapa.
- Johta projektin kaikki vaiheet: tutkimus, analyysi, suunnittelu, toteutus ja esittely.
- Osaa työskennellä ryhmässä projektimoodissa.
- Kehitä kriittinen ja luova asenne.
- Paranna analyyttisiä ja synteettisiä taitojasi.
- Hallitse digitaalinen rajoitus tuotemerkkiongelman puitteissa.
- Kehitä henkilökohtaista vastuuta tuotemerkkisuunnitteluprojektista.
Pariisin kampus
Kehitä yksittäinen profiili valitun erikoistumisen avulla
3 vahvaa aikaa
- Ammattikokemus: Asiantuntijasopimus yrityksessä / toimistossa
- Seminaarit: Ryhmätyö
- Diplomiprojekti (BDP): Yksilöllinen työ, valmennus, ammattimainen tuomaristo
opetussuunnitelma
Graafisen suunnittelun erikoistuminen
- Brändäys / tuotemerkki
- Luova suunta
- Digitaalinen DA
- Strategiat ja neuvot (julkaisu ja digitaalinen)
- Katso / uutisten hallinta
- semiotiikka
- Markkinointi / sosiologia
- Julkinen puhuminen
- Pehmeät taidot (stressin hallinta)
- BDP - Tuotemerkkisuunnitteluprojekti (muisti)
- BDP-ohjaus
Digitaalisen suunnittelun erikoistuminen
- Brändäys / tuotemerkki
- Luova suunta
- Digitaalinen DA
- Strategiat ja neuvot (julkaisu ja digitaalinen)
- Digitaalinen projektijohtaminen
- Katso / uutisten hallinta
- IA ja kerännyt tietoja
- semiotiikka
- Markkinointi / sosiologia
- Vakava peli
- Esineiden internet
- Julkinen puhuminen
- Pehmeät taidot (stressin hallinta)
- BDP - Tuotemerkkisuunnitteluprojekti (muisti)
- BDP-ohjaus
Aix-en-Provencen kampus
Kehitä 360 ° taiteen suunnan projekteja
3 vahvaa aikaa
- Ammattikokemus: Asiantuntijasopimus yrityksessä / toimistossa
- Seminaarit: Ryhmätyö
- Diplomiprojekti (BDP): Yksilöllinen työ, valmennus, ammattimainen tuomaristo
opetussuunnitelma
- Brändäys / tuotemerkki
- Luova suunta
- Digitaalinen DA
- Strategiat ja neuvot (julkaisu ja digitaalinen)
- Digitaalinen projektijohtaminen
- Katso / uutisten hallinta
- semiotiikka
- markkinointi
- IA ja kerännyt tietoja
- Esineiden internet
- Julkinen puhuminen
- Pehmeät taidot (stressin hallinta)
- BDP - Tuotemerkkisuunnitteluprojekti (muisti)
- BDP-ohjaus
Tutkinto myönnetty
Visuaalisen viestinnän ja digitaalisen suunnittelun taiteellisen johtajan tutkintotodistus, jonka on myöntänyt koulu intuit.lab, on valtion tason I sertifioima nimike, joka on rekisteröity RNCP: hen (National Directory of Professional Certificates), jonka julkaisu on julkaistu virallisessa lehdessä on päivätty 7. elokuuta 2018.