Ammattilainen Masters pelien kehittämiseen
Abertay University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Kieli (kielet
Pyydä tietoja
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
Pyydä tietoja
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Professional Masters Pelit kehittäminen
Miksi valita tämä kurssi?
- Kehittämään keskeisiä kehitystä taitoja soveltaa projektityön, tukevat kokeneet alan ammattilaisten
- Paranna taitoja tieteidenvälistä viestintää ja yhteistyötä kautta tiimityötä opiskelijoiden ja ammattilaisten muiden alojen pelien kehitys
- Levitä teknologioiden kehittäminen ja käytäntöjen omia projekteja, ja osoittaa oman työn johtavien lukuja
- Vaalia suhteita muiden kehittäjien, alan ammattilaisten ja yritysten kautta osoitettavissa taitoa luomiseen pelien, teollisuuden mentorships ja julkaistu tutkimus.
Skotlannin Centre for Excellence in Computer Games Education at Abertay Yliopisto tarjoaa ainutlaatuisen jatko kokemus, erityisesti suunniteltu keskustelua pelialan kumppaneita, ja tunnistaa yksi johtavista toimitusjohtajan, "Kurssi Games Industry on odottanut!". Koska jatko-opiskelijat, korkeasti-lahjakkaita yksilöitä työskentelevät pelien kehitys joukkueet kohti tuotannon innovatiivisia tietokonepelien ratkaisuja. Tiivistä yhteistyötä tiimin kokopäiväistä henkilökunta ovat erittäin kokeneita sekä pelialan ja akateemisen opetuksen ja ohjauksessa ja ohjauksen tietokonepelien teollisuuden edustajat, voit kehittää ammattitaitoa ja osaamista merkitystä tunnistaa kehityksen roolit teollisuudelle. Aikana opintojen, te lopulta on osoitettava, soveltavaa osaamista oman erikoisalan sekä ammattitaito, joustavuus, kyky sopeutua valjakkotyöskentelyssä tilanteissa, ja luovuutta ja innovaatioita kohtaan tuotekehitykseen. Mitä opiskelet
Tavoitteena MProf vuonna Pelit kehittäminen on puolestaan tutkinnon osaksi ammatillista kehittäjille sijoittamalla ne kehittämiseen joukkueet, joissa teollisuuden kannalta tärkeitä hankkeen tavoitteet ja suoritteet. Joukkueet nauttivat korkeatasoista itsenäisyyden, miten ne täyttävät pelisuunnittelun alushousut ja lähestymistapa kehitysprosessiin. Valvonta, ohjausta ja akateemista tukea ilme korostaa seurauksia päätöstensä ja prosesseja, jolloin opiskelijat voivat kokea orgaanista ja looginen kehittämään ja parhaita käytäntöjä. Lisäksi opiskelija kehittää tietoisuutta uusia mahdollisuuksia innovointiin ja tutkimukseen, ja kehotetaan julkaisemaan työtään. Loput ydinkohdat tietenkin pyrkiä erottamaan myyttejä todellisuudesta työskennellä pelialan, ja laajentaa opiskelijoiden tietoisuutta suunnittelun näkökohtia suhteen vertailevan merkitys ja vaikutukset kerronnan ja pelattavuus teorioita. Ainutlaatuisen, opiskelija valitsee valinnaisia moduuleja koko yliopiston, joka mahdollistaa edelleen kehittää niiden ydinosaamiseen tarvittaessa, mutta erityisesti mahdollistaa yksilöllisempää ja räätälöityjä oppimiskokemus kautta lisäselvityksen alojen henkilökohtaista etua, kuten liiketoimintaa, markkinointi, psykologia ja käsitys. Open, joustavat työtilat
Olemme kehittäneet ainutlaatuisen käsitteen oppimisympäristön ja luova yrityshautomo, joka kattaa tapoja opettaa, jotka keskittyvät rakentamiseen yleisten taitojen rinnalla kohde-erityisosaaminen tukemaan uran ja elämän tavoitteita. Se on suunniteltu antamaan sinulle reuna globaalissa osaamistaloudessa kun valmistut. Tämä White Space ympäristössä on kukoistava vilkas toiminta, sekoittaminen kyvyt opiskelijoista, jatko, luennoitsijat, liikemiehet, taiteilijat ja lähetystoiminnan, ympäröivä oppilailla kuhina todellisen työympäristön, joiden avulla ne voivat jakaa reaalimaailman tietoa ja kokemusta . Miten opit ja arvioidaan
Arviointimenetelmät koko ytimen moduulit keskittyvät formatiivinen (vakio) arviointi säännöllisiä kokouksia ja keskustelutilaisuuksia, eikä tentit. Tämä mahdollistaa opiskelijoiden parantaa luottamuksellisesti, viestintätaidot sekä ydin kurinalaisuutta taitoja, kun edetään, jotta he voivat kokeilla uusia työtapoja ja lähestymistapoja ja kun niitä voidaan vaatia. Painotetaan tehokasta osallistuminen joukkuepelaaja ja oikein tunnistaa ja priorisoida projektin keskeisiä vaatimuksia ja haasteita. Entry reitit
Hakijoilla on oltava vähintään ylemmän toisen luokan (2: 1) Saavutukset tutkinto, joka osoittaa asiantuntemusta jollakin seuraavilla aloilla: Tietokonepelit Technology, Computer Science, Tietokonepelit suunnittelu, pelit Production, tietokoneanimaatio, 3D-mallinnus, Audio Production. Overseas / EU
Kaikki hakijat ovat velvollisia toimittamaan sertifioituja osoitus osaamisen Englanti Kieli.