Muotiviestinnän hallinnan maisteri
Accademia del Lusso
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Milan, Italia
Kieli (kielet
Englanti, Italialainen
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 21 350 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* EU:n ulkopuoliset kansalaiset - EU-kansalaiset: 20 950 €
Johdanto
Kurssin yleiskatsaus
Muotibrändien ja -yritysten identiteetin kanavointi edellyttää jatkuvaa innovaatiota, muotijärjestelmien ja -markkinoiden, liiketoiminnan ja median perusteellista tuntemusta sekä kykyä ajatella laatikon ulkopuolella onnistuneiden ja omaperäisten viestintä- ja edistämisstrategioiden luomiseksi ja hallitsemiseksi.
Accademia del LussoMuotiviestinnän hallinnan maisterikurssi tukee sinua urapyrkimyksissäsi monipuolisen opintopolun kautta, joka sopii omien tavoitteidesi ympärille. Tutkit viestintäsuunnitelman jokaista vaihetta, hankit johtamistaitoja, ymmärrät kansainvälisiä markkinoita ja trendien ennustamista ja pystyt hallitsemaan tapahtumia, mukaan lukien tekniset elementit, kuten budjetti, tarjous ja viestintänäkökohdat. Opit muotikuvan tuotantoa, julkaisua ja editointia ja analysoit kaiken eri medioissa puhutusta kirjoitettuun, audiovisuaaliseen, painettuun ja digitaaliseen.
Alan asiantuntijoiden opettama kurssi, joka sisältää erilaisia opetustoimintoja työpajoista luentoihin, roolileikkeistä ulkoisiin vierailuihin, seminaareista todellisten muotiyritysten tarjoamiin projektityöhön, on ainutlaatuinen tilaisuus oppia todella muotiviestinnän hallintaa ja käynnistää menestyksekäs uraa alan monipuolisilla mutta toisiinsa liittyvillä aloilla.
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
*** Apurahat ovat käytettävissä
Apurahat ovat saatavilla Accademia del Lusso ja ne myönnetään henkilökohtaisesti koko vuoden ajan. Etsimme apurahaehdokkaistamme lahjakkuutta, intohimoa ja kykyä. Ota yhteyttä saadaksesi lisätietoja.
Opetussuunnitelma
Moduulit
- Made in Italy & Luxury Goods System
- Luksus- ja muotimarkkinointi
- Trendit ja tutkimus
- Kansainväliset ja muotimarkkinat
- Muotigraafinen suunnittelu (Photoshop ja InDesign)
- Muotijournalismi ja verkkoeditointi
- Lehdistötoimisto ja PR
- Muoti- ja luksustapahtumien hallinta
- Muoti & Luxury Communicaton
- Muotoilu ja ammunta
- Sosiaalisen median hallinta
- Henkilöbrändäys
Ota meihin yhteyttä saadaksesi lisätietoja ja saadaksesi täydellisen kurssioppaan.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Tämä maisterikurssi valmistaa sinut korkean profiilin rooleihin muoti- ja luksusalan eri aloilla, mukaan lukien:
- Muotiviestinnän hallinta
- Muotitapahtumat
- Julkiset suhteet
- Lehdistötoimiston hallinta
- Muoti editointi
- Muoti Styling
- Web-muokkaus
- Sosiaalisen median hallinta
- Kuvan konsultointi
- Muotitutkimus
- Muotikonsultointi
- Trenditutkimus
- Taideohjaus
Tällä kurssilla opitut tiedot ja taidot ovat siirrettävissä myös muiden toimialojen rooleihin.
Harjoittelumahdollisuudet
Accademia del Lusso on sisäinen, omistautunut ja jatkuvasti aktiivinen ura- ja ulkosuhdetoimisto, jonka tehtävänä on luoda mielekkäitä ja relevantteja työ- ja harjoittelumahdollisuuksia opiskelijoillemme. Verkkotunnuksen Accademia del Lusso opiskelijana ja alumneina sinulla on yksinoikeudella pääsy urapalvelumme tarjoamiin mahdollisuuksiin sekä työllistymisprosessin opastukseen ja koulutukseen CV:stä ja portfolioesittelystä haastattelutekniikoihin, verkostoitumisesta kohdennettuihin työpajoihin ja muihin arvokkaisiin resursseja.
Aiemmat opiskelijat ovat työskennelleet:
Valentino, Prada, Fendi, Ralph Lauren, Salvatore Ferragamo, Bottega Veneta, LVMH, Hugo Boss, Vivienne Westwood, Ermenegildo Zegna, John Richmond, Krizia, L¹Espresso, L¹Oreal, Luxottica, Marina Rinaldi, Stefanel, Baci & Abbracci39, Manifacture, UPIM, 1st floor, AB&COM, Aeffe, Agent Lux Venture, Alviero Martini, Antonio Marras, Barbara Giannelli, Be-Ma, Betty Blue, Brooks Brothers, Cashmira, Celine, Class Publishing, Colangelo, Columbus, Conde Nast, Corps et Ame, Datura, PEM Publishing, Emilù, Eres, Fabrizio Melzi, Fashionist, Franca Soncini, Francesco Scognamiglio, Hauska ja muoti, Future Concept Lab, GF Service, Gianfranco Femzia, Gruppo Zannier, Kitara, Ileana Turrini, Info luonnokset, Inight Viestintä, JM Fashion & Advertisement, Jonofui, Krizia, L¹Autre Chose, Le Van Kim, Les Copains, Marly¹s Fashion, Martin Margiela, Matteo Sorbellini, Monica Leoni, Muse Magazine, Nardelli, Page Adv, Philippe Plein, Popai, Prime Donne, Ruffo , SP Management, Saatchi & Saatchi, Sabati ni, Salima Arfoudi, Schema, Scudrera, So jeans, Società Italia, Staff International, Studio Re, Studio Uno, Tosi Communication, Ulisse Barbi, Uragano studio, Urrà, Videolook, Vigevano 41, VW Consulting, White Gallery, XT.