MSc strateginen digitaalinen markkinointi
Arden Study Centre, Berlin
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Berlin, Saksa
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
12 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 15 000
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
May 2024
Erikoisalennus Turkin kansalaisille
Turkin kansalaiset voivat saada 6 000 euron erikoisalennuksen jatko-ohjelmien lukukausimaksuista. Säännöt ja ehdot ovat voimassa, napsauta linkkiä saadaksesi lisätietoja kursseistamme.
Johdanto
Berliinin kampuksellamme järjestettävä MSc Strategic Digital Marketing -kurssi on suunniteltu opettamaan sinulle nykyajan markkinoinnin perusperiaatteet ja -taidot. Nykypäivän jatkuvasti kehittyvän markkinointiympäristön luonteen vuoksi tämä kurssi on ihanteellinen sekä uran vaihtajille että ammattimarkkinoijille, jotka haluavat siirtyä ylemmän tason rooleihin. Kurssi tarjoaa sinulle kysyttyä tietoa datalähtöisestä markkinoinnin käytännöistä, käyttäjäkokemuksesta (UX) ja Martechista sekä kriittisen ajattelun, brändin rakentamisen, johtajuuden ja digitaalisen luovuuden taitoja.
Tämä strategisen digitaalisen markkinoinnin maisterintutkinto on suunniteltu avaamaan erilaisia markkinoinnin uramahdollisuuksia useilla eri aloilla, ja se kehittää kykyäsi luoda jäsenneltyjä, strategisia markkinointisuunnitelmia digitaalisilla taktiikoilla ja työkaluilla mille tahansa organisaatiolle tai yritykselle – erittäin kysytty taito nykypäivän työmarkkinoilla. . Sinulla on myös mahdollisuus analysoida markkinoinnin nykyisiä osa-alueita käyttämällä reaaliaikaisia asiakastapaustutkimuksia, jotka on otettu tosielämän käytännöistä. Tämä tarkoittaa, että kurssi tarjoaa sinulle käytännön taidot, joita tarvitset vastataksesi tuleviin markkinointiteknologian ja kuluttajakokemuksen muutoksiin sekä mukauttaaksesi markkinointitietosi mihin tahansa ympäristöön.
Tämä keskittyminen käytäntöön perustuvaan oppimiseen tekee tästä maisteriohjelmasta erottuvan. Kurssi integroi myös valikoiman huippuluokan digitaalisia työkaluja ja ohjelmistoja, mikä tarkoittaa, että kehität kykyä arvioida kriittisesti markkinointistrategioiden ja -taktiikoiden soveltamista kontekstissa ja valmistut syvällisesti ymmärtämällä korkean tason muokkaamista. markkinointitoimia ja hallinnoida onnistuneesti luovia globaaleja markkinointisuunnitelmia
Moduulit
Ydinmoduulit
- Digitaalinen markkinointiympäristö
- Digibrändien rakentaminen ja hallinta
- Nykyaikainen markkinointiviestinnän suunnittelu
- Big Data, Analytics ja Martech
- Asiakas- ja käyttäjäkokemuksen hallinta
- Sosiaalisen median markkinointi
- Digital Transformation Project (Capstone Project, 60 opintopistettä)
Miksi Arden?
- Ardenin yliopistoa säätelevät Quality Assurance Agency for England (QAA) ja Yhdistyneen kuningaskunnan hallitus.
- 96 % Ardenin yliopistosta valmistuneista on työelämässä 6 kuukautta valmistumisen jälkeen,
- Opetettu 100 % englanniksi,
- Intensiivistä, mukaansatempaavaa ja kasvokkain tapahtuvaa opetusta alan asiantuntijoilta.
- Toimialaan liittyvä, 2000-luvun sovellus.
- Kansainvälinen opiskelijakohortti, jossa on edustettuna yli 40 kansallisuutta.
- Saatavilla maksuvaihtoehdot ja ennakko-alennukset.
- Täydellinen keskeinen sijainti Berliinissä, lähellä keskeisiä yritystoimijoita.
Kurssin vaatimukset
- Sinulla on oltava Yhdistyneen kuningaskunnan kunniatutkinto tai vastaava pätevyys vähintään 2:2.
- Englannin kielen taito: IELTS 6.0 (vähintään 5.5 missä tahansa elementissä); tai TOEFL iBT 60 - 78; Tai vastaava. Hyväksymme myös vähintään 105 pisteen DuoLingon englannin kielen testissä. Vaihtoehtoisesti hyväksytään kirje, joka osoittaa, että opetusväline oli englanninkielinen.
- Myös poikkeava sisääntulo otetaan huomioon.