Game Art
Montpellier, Ranska
KESTO
5 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 6 900 / per year *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* EU-opiskelijat 1. vuosi
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
VIDEO-GAME 5 VUOTTA (Master's degree equivalent)
Videopeli Cursuksen tavoitteet
- Hankkia kehittyneitä taiteellisia ja teknisiä taitoja pelien alalla: videopelit, perinteiset pelit ja uudet muodot (Virtual Reality, lisätty realiteetti, vaihtoehtoinen todellisuus)
- Opi oppimaan ja ymmärtämään, mitä opit
- Master ammattitutkimuksen tottumukset: kaupan ja videopeliteollisuuden tuntemus, iteratiivisen kehityksen metodologia, taiteellinen suunta, tuotannonohjaus ja seuranta, audiovisuaalinen laki, johtaminen, yritystoiminta
- Ohjelmiston hallinta: UE4, Unity 5, Game Maker Studio 2, CryEngine, 3ds Max, Painter / Design Substance, Maya, Zbrush, SpeedTree, Houdini jne.
GAME DESIGN TAI GAME ART - VALITSE 2 SPECIALIZATIONS
Kolmannen vuoden alusta lähtien opiskelijan on keskityttävä erikoistumiseen profiilinsa ja taitojensa tarkentamiseksi.
Pelisuunnittelu
Pelisuunnittelun erikoistumiskohteet
- Ryhdy pelin isännälle ja välitä viesti hauskasta kokemuksesta
- Suunnittele suunnittelumenetelmät ja interaktiivinen kerronta
- Tietää ja ymmärtää ihmispsykologiaa ja pelaajien teorioita
- Kehitä kyky analysoida hauskoja järjestelmiä
- Osoita kykyä kommunikoida eri alojen kesken ja valvoa videopelien kehittämistä
Pelisuunnittelukurssit
- Peli
- Scripting
- ergonomia
- Konseptin kehittäminen
- Yhteistyökalujen käyttäminen
- Transmedia / Monimediatuotteiden
- Vakava peli
- pelillistäminen
- Liitettävyys ja kollektiivinen älykkyys
- Iteratiivinen käsitys
Pelisuunnitteluprofiili
Pelin suunnittelija rakentaa pelin: tarina, säännöt, tavoite ... Pelin suunnittelu on erittäin tärkeää videopelien tuotantoprosessissa. Hän suunnittelee pelin (peli käsite) ja pelimekaniikan. Hänen ensimmäinen tavoite on tehdä pelistä houkuttelevampi.
Ominaisuudet:
- Upea ja avoin
- Huomiota maailmalle ja sen evoluutiot
- Monitaitoinen
Game Art
Pelitaiteen erikoistumiskohteet
- Live interaktiivisia kokemuksia
- Suorita tavat luoda 2D- ja 3D-universumeja
- Tietää ja ymmärtää ihmisen ja eläimen fysiologiaa
- Varmista pelin taiteellinen suunta: konseptista peliin integroituneiden animoitujen varojen toteuttamiseen
Pelitapahtumakurssit
- 2D Graafinen suunnittelu
- 2D
- 3D-mallinnus
- Tekstuuri ja valaistus
- Ambiance ja kerronta
- Pelimoottorit
- GUI-suunnittelu
- Luonne ja ympäristö
- Liikkeen suunnittelu
- Ergonomia ja käyttäjäkokemus
- Käsite Art
- Taiteellinen suunta
- Tutkimus ja kehitys uusien pelintekniikoiden (ARG, AR, VR)
Peliprofiilin profiili
Pelimies luo videopelien taidekonseptin ja graafisen universumin (hahmosuunnittelu, värit, tekstuurit ja taustat ...). Hän vastaa pelin taiteellisesta ohjauksesta: konseptista ja animoitujen varojen integroinnista videopeliin.
Ominaisuudet:
- Monipuolisen 2D / 3D-esittäjän profiili
- Kiinteät taidot CG: ssä
- Luova, keksitty ja innovoiva
3. VUOSI / GAME DESIGN TAI GAME ART SPECIALIZATION
Videopelien oppiminen: olemaan merkityksellinen
Tavoitteet
- Suorituskyky: kehittää tarkkaavaisuutta ja hyväntahtoisuutta
- Tieto: kehittää taitoja pelaamisen lajien ja digitaalisten taiteiden ympärillä
- Taitotieto: luodaan digitaalisia teoksia ja suunnitellaan leikkielementtejä (karttoja, 3D-malleja, tarinoita jne.)
Pääsyprosessi
- BAC (tai vastaava) 2 vuotta korkeakoulututkintoa
- Esitä taiteellinen salkku, joka osoittaa taitojasi ympärillään haluamasi erikoistumisen
- Osallistu henkilökohtaiseen haastatteluun ja täytä kirjallinen tentti
4. VUOSI / TUTKIMUS
Pelin tulevaisuus: Hankkeen laajuuden ennakointi
Tavoitteet
- Suorituskyky: kehittää koulutus ja pedagogiset tekniikat
- Tieto: uuden videopelitoiminnan ja tiedotusvälineiden kehittäminen
- Taitotieto: digitaalisen työn tekeminen ja hauskojen tuotteiden suunnittelu (prototyypit, pelin tukokset, ulkoiset yhteistoiminnat jne.)
- Ammattimaisen salkun luominen
- Ammatillinen harjoittelumahdollisuus
5. VUOSI / GAME CREATION
Alkuperäisen pelin luominen, Graduation Jury
Tänä vuonna on täysin omistettu valmistumisprojektin kehittäminen ja siirtyminen ammatilliseen ympäristöön.
Tänä vuonna opiskelijat testaavat kykynsä valvoa tiimiä ja projekteja samoissa olosuhteissa kuin tuotantoinstituutioissa.
Asiantuntijat puuttuvat koko vuoden ajan saadakseen asiantuntemuksensa ja jakamaan kokemuksensa.
Viides vuosi päättyy esittelemällä alkuperäisen peliprototyypin pelaajien ja ammattilaisten yleisölle. Pelin testaus ja virallisen esityksen ansiosta ammattilaiset voivat mitata opiskelijoiden profiilien laatua.
Tavoitteet
- Suorituskyky: kehitetään autonomiaa ja solidaarisuutta
- Tieto: alan ja yrittäjyyden tuntemuksen kehittäminen
- Osaaminen: tuottaa hauskan prototyypin alkuperäisestä pelistä ja luo digitaalisen viestinnän materiaaleja tämän prototyypin ympärille
Pääsyvaatimukset
- 1. VUOSI: BAC (tai vastaava) taiteellinen salkku henkilökohtainen haastattelu kirjallinen tentti
- 2. VUOSI: BAC (tai vastaava) 1 vuosi korkeakouluopetusta (mieluiten kuvataiteessa) taiteellinen salkku henkilökohtainen haastattelu kirjallinen tentti
Vuosittainen lukukausi
Vuosi 1: 6 900 €
Vuodet 2-5: 7 900 € vuodessa
- Ilmoittautumismaksut (EU-opiskelija): 1. kerta (350 €) / uusiminen (250 €) / Lisäkustannukset ennakoitaviksi (sosiaaliturva, laitteet ja koulutustarvikkeet) Kaikista opiskelijoista vaaditaan toisesta opintovuodesta alkaen henkilökohtainen tietokone .
- Ilmoittautumismaksut (ei-EU-opiskelija): 1. kerta (850 €) / uusiminen (350 €) / Lisäkustannukset ennakoitaviksi (sosiaaliturva, laitteet ja koulutustarvikkeet) Kaikista opiskelijoista vaaditaan toisen opintovuoden jälkeen henkilökohtainen tietokone.
Soveltamisjakso
Online-hakemusjakso: marraskuu 2018 toukokuuhun 2019 .