Keystone logo
ArtFX Game Art
ArtFX

Game Art

Montpellier, Ranska

5 Years

Englanti

Täysaikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Pyydä aikaisinta alkamispäivää

EUR 6 900 / per year *

Kampuksella

* EU-opiskelijat 1. vuosi

Apurahat

Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi

Johdanto

VIDEO-GAME 5 VUOTTA (Master's degree equivalent)

Videopeli Cursuksen tavoitteet

  • Hankkia kehittyneitä taiteellisia ja teknisiä taitoja pelien alalla: videopelit, perinteiset pelit ja uudet muodot (Virtual Reality, lisätty realiteetti, vaihtoehtoinen todellisuus)
  • Opi oppimaan ja ymmärtämään, mitä opit
  • Master ammattitutkimuksen tottumukset: kaupan ja videopeliteollisuuden tuntemus, iteratiivisen kehityksen metodologia, taiteellinen suunta, tuotannonohjaus ja seuranta, audiovisuaalinen laki, johtaminen, yritystoiminta
  • Ohjelmiston hallinta: UE4, Unity 5, Game Maker Studio 2, CryEngine, 3ds Max, Painter / Design Substance, Maya, Zbrush, SpeedTree, Houdini jne.

GAME DESIGN TAI GAME ART - VALITSE 2 SPECIALIZATIONS

Kolmannen vuoden alusta lähtien opiskelijan on keskityttävä erikoistumiseen profiilinsa ja taitojensa tarkentamiseksi.

Pelisuunnittelu

Pelisuunnittelun erikoistumiskohteet

  • Ryhdy pelin isännälle ja välitä viesti hauskasta kokemuksesta
  • Suunnittele suunnittelumenetelmät ja interaktiivinen kerronta
  • Tietää ja ymmärtää ihmispsykologiaa ja pelaajien teorioita
  • Kehitä kyky analysoida hauskoja järjestelmiä
  • Osoita kykyä kommunikoida eri alojen kesken ja valvoa videopelien kehittämistä

Pelisuunnittelukurssit

  • Peli
  • Scripting
  • ergonomia
  • Konseptin kehittäminen
  • Yhteistyökalujen käyttäminen
  • Transmedia / Monimediatuotteiden
  • Vakava peli
  • pelillistäminen
  • Liitettävyys ja kollektiivinen älykkyys
  • Iteratiivinen käsitys

Pelisuunnitteluprofiili

Pelin suunnittelija rakentaa pelin: tarina, säännöt, tavoite ... Pelin suunnittelu on erittäin tärkeää videopelien tuotantoprosessissa. Hän suunnittelee pelin (peli käsite) ja pelimekaniikan. Hänen ensimmäinen tavoite on tehdä pelistä houkuttelevampi.

Ominaisuudet:

  • Upea ja avoin
  • Huomiota maailmalle ja sen evoluutiot
  • Monitaitoinen

Game Art

Pelitaiteen erikoistumiskohteet

  • Live interaktiivisia kokemuksia
  • Suorita tavat luoda 2D- ja 3D-universumeja
  • Tietää ja ymmärtää ihmisen ja eläimen fysiologiaa
  • Varmista pelin taiteellinen suunta: konseptista peliin integroituneiden animoitujen varojen toteuttamiseen

Pelitapahtumakurssit

  • 2D Graafinen suunnittelu
  • 2D
  • 3D-mallinnus
  • Tekstuuri ja valaistus
  • Ambiance ja kerronta
  • Pelimoottorit
  • GUI-suunnittelu
  • Luonne ja ympäristö
  • Liikkeen suunnittelu
  • Ergonomia ja käyttäjäkokemus
  • Käsite Art
  • Taiteellinen suunta
  • Tutkimus ja kehitys uusien pelintekniikoiden (ARG, AR, VR)

Peliprofiilin profiili

Pelimies luo videopelien taidekonseptin ja graafisen universumin (hahmosuunnittelu, värit, tekstuurit ja taustat ...). Hän vastaa pelin taiteellisesta ohjauksesta: konseptista ja animoitujen varojen integroinnista videopeliin.

Ominaisuudet:

  • Monipuolisen 2D / 3D-esittäjän profiili
  • Kiinteät taidot CG: ssä
  • Luova, keksitty ja innovoiva

3. VUOSI / GAME DESIGN TAI GAME ART SPECIALIZATION

Videopelien oppiminen: olemaan merkityksellinen

Tavoitteet

  • Suorituskyky: kehittää tarkkaavaisuutta ja hyväntahtoisuutta
  • Tieto: kehittää taitoja pelaamisen lajien ja digitaalisten taiteiden ympärillä
  • Taitotieto: luodaan digitaalisia teoksia ja suunnitellaan leikkielementtejä (karttoja, 3D-malleja, tarinoita jne.)

Pääsyprosessi

  • BAC (tai vastaava) 2 vuotta korkeakoulututkintoa
  • Esitä taiteellinen salkku, joka osoittaa taitojasi ympärillään haluamasi erikoistumisen
  • Osallistu henkilökohtaiseen haastatteluun ja täytä kirjallinen tentti

4. VUOSI / TUTKIMUS

Pelin tulevaisuus: Hankkeen laajuuden ennakointi

Tavoitteet

  • Suorituskyky: kehittää koulutus ja pedagogiset tekniikat
  • Tieto: uuden videopelitoiminnan ja tiedotusvälineiden kehittäminen
  • Taitotieto: digitaalisen työn tekeminen ja hauskojen tuotteiden suunnittelu (prototyypit, pelin tukokset, ulkoiset yhteistoiminnat jne.)
  • Ammattimaisen salkun luominen
  • Ammatillinen harjoittelumahdollisuus

5. VUOSI / GAME CREATION

Alkuperäisen pelin luominen, Graduation Jury

Tänä vuonna on täysin omistettu valmistumisprojektin kehittäminen ja siirtyminen ammatilliseen ympäristöön.

Tänä vuonna opiskelijat testaavat kykynsä valvoa tiimiä ja projekteja samoissa olosuhteissa kuin tuotantoinstituutioissa.

Asiantuntijat puuttuvat koko vuoden ajan saadakseen asiantuntemuksensa ja jakamaan kokemuksensa.

Viides vuosi päättyy esittelemällä alkuperäisen peliprototyypin pelaajien ja ammattilaisten yleisölle. Pelin testaus ja virallisen esityksen ansiosta ammattilaiset voivat mitata opiskelijoiden profiilien laatua.

Tavoitteet

  • Suorituskyky: kehitetään autonomiaa ja solidaarisuutta
  • Tieto: alan ja yrittäjyyden tuntemuksen kehittäminen
  • Osaaminen: tuottaa hauskan prototyypin alkuperäisestä pelistä ja luo digitaalisen viestinnän materiaaleja tämän prototyypin ympärille

Pääsyvaatimukset

  • 1. VUOSI: BAC (tai vastaava) taiteellinen salkku henkilökohtainen haastattelu kirjallinen tentti
  • 2. VUOSI: BAC (tai vastaava) 1 vuosi korkeakouluopetusta (mieluiten kuvataiteessa) taiteellinen salkku henkilökohtainen haastattelu kirjallinen tentti

Vuosittainen lukukausi

Vuosi 1: 6 900 €

Vuodet 2-5: 7 900 € vuodessa

  • Ilmoittautumismaksut (EU-opiskelija): 1. kerta (350 €) / uusiminen (250 €) / Lisäkustannukset ennakoitaviksi (sosiaaliturva, laitteet ja koulutustarvikkeet) Kaikista opiskelijoista vaaditaan toisesta opintovuodesta alkaen henkilökohtainen tietokone .
  • Ilmoittautumismaksut (ei-EU-opiskelija): 1. kerta (850 €) / uusiminen (350 €) / Lisäkustannukset ennakoitaviksi (sosiaaliturva, laitteet ja koulutustarvikkeet) Kaikista opiskelijoista vaaditaan toisen opintovuoden jälkeen henkilökohtainen tietokone.

Soveltamisjakso

Online-hakemusjakso: marraskuu 2018 toukokuuhun 2019 .

Tietoja koulusta

Kysymyksiä

Samanlaisia kursseja

  • Maisteri innovaatiotoiminnassa ja kulttuuriministeriössä
    • Bologna, Italia
  • Maisteriohjelma luonnontieteiden suojelusta - Kulttuuriperinnön palauttaminen
    • Ravenna, Italia
  • MA/MFA performanssissa
    • Manchester, Yhdistynyt kuningaskunta