
Boston University - College of Communication
MS mainonnassaBoston, Yhdysvallat
KESTO
3 Semesters
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
03 May 2025
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
USD 30 525 / per semester *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* lukukausimaksu
Johdanto
Mainonta on innovaatioiden eturintamassa yhteiskunnassa, teknologiassa ja kulttuurissa – jatkuvan muutoksen paikka. Haluaisitko sinne?
GRE:tä ei vaadita.
Bostonin yliopiston mainonnan maisteriohjelma valmistaa sinut kilpailemaan tässä dynaamisessa ympäristössä - ei vain loistavasta ensimmäisestä työpaikasta, vaan myös työstä sen jälkeen. Jopa sellaisiin töihin, joita ei vielä ole.
Kolmen lukukauden aikana opiskelet pienissä, intiimeissä luokissa erittäin taitavien mainonnan ammattilaisten kanssa.
Kehität taitojasi luoda luovia alushousuja ja mainossuunnitelmia, jotka kattavat strategian, tilinhallinnan, kuluttajanäkemyksen, median ja brändinrakennustaidot sekä taiteen ohjauksen, tekstinkirjoituksen ja videon kehittämisen. Ja terävöit kirjoitus-, esittely-, suunnittelu- ja digitaalitekniikoita luodaksesi innovatiivisia ratkaisuja asiakkaiden haasteisiin.
Harjoittele huipulla
Sinua ohjaavat ja opettavat alan tunnetut asiantuntijat ja palkitut tiedekunnat – professorit, joiden kokemus kattaa mediastrategian, brändikehityksen, tuotannon, luovan suunnan, taiteen suunnan, suunnittelun ja paljon muuta.
Yli 90 % COM:n jatko-opiskelijoista löysi työpaikan kuuden kuukauden kuluessa valmistumisesta.
Nämä veteraanit ovat ansainneet nauhansa suurissa ja pienissä yrityksissä, mukaan lukien Arnold Worldwide; Hill Holliday; MullenLowe; Digitas; ja monet muut tunnetaan ympäri maailmaa. He ovat tuottaneet töitä lukuisille kansainvälisesti tunnustetuille asiakkaille, jotka ovat voittaneet palkintoja Cannesista, MITX:stä, Echosta, Hatchista, OneShowsta, Cliosta ja USA Todaysta. He ovat jopa luoneet mainoksia, jotka ovat kaikkien aikojen 10 parhaan Super Bowl -paikan joukossa.
Tarkoitusohjattu
COM erottuu joukostamme. Tiedekuntamme tarjoaa yhdistelmän tutkijoita ja toimijoita, jotka tukevat tieteidenvälistä, käytännönläheistä lähestymistapaa oppimiseen. Sijaintimme sijaitsee sähköisen, mediataitoisen kaupungin sydämessä.
Mutta COM:n yhteiset arvot voivat olla kaikkein tärkeintä. Uskomme, että viestintä vaatii monimuotoisuutta, kriittistä ajattelua ja luovaa ilmaisua. Uskomme, että viestinnän tulee perustua totuuteen, aitouteen, tehokkuuteen ja tarkoitukseen. Uskomme, että viestintä rakentaa ymmärrystä ihmisten keskuudessa ja koko yhteiskunnassa.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Vaatimukset: MS in Advertising -ohjelma koostuu vähintään 12 kurssista / 48 opintopistettä. Opiskelijoiden on myös läpäistävä muodollinen tiedekunnan katsaus lopputyönsä online-esitystään.
Vaatimukset (yhteensä 4 kurssia; 16 opintopistettä):
- COM CM 708 Mainonnan periaatteet ja käytännöt
- COM CM 712 -mainontastrategia ja kuluttajan näkemys
- COM CM 717 Luovan kehityksen perusteet
- COM CM 721 Mainonnan hallinta
Keskittymiskurssit (opiskelijoiden tulee suorittaa vähintään 4 kurssia; 16 opintopistettä):
- COM CM 511 Art Direction
- COM CM 518 Creative Video Development
- COM CM 519 Interaktiiviset markkinointistrategiat
- COM CM 527 Brand Experience Marketing
- COM CM 528 Copywriting
- COM CM 563 Viihdemarkkinointi
- COM CM 702 Mainonta ja yhteiskunta
- COM CM 716 Uudet ja perinteiset mediastrategiat
- COM CM 718 Mainontastrategia ja kuluttajanäkemykset II
- COM CM 726 Strategic Brand Solutions
- COM CM 732 AdLab
- COM CM 738 Globaali markkinointiviestintä
- COM CM 753 Portfolion kehitys I
- COM CM 754 Salkun kehittäminen II
- COM CM 809 Graduate Internship (2 tai 4 op)
- COM CM 909 Professional Project (Lontoo)
Electives:
Opiskelijoiden on suoritettava 16 lisäpistettä alla olevasta luettelosta, yllä olevasta keskittymiskurssiluettelosta tai muista 500-tason tai korkeammista kursseista BU:ssa.
- COM CM 501 -suunnittelustrategia ja -ohjelmisto
- COM CM 535 Poliittiset kampanjat
- COM CM 539 terveyskampanjat
- COM CM 707 kirjoittaminen mediaammattilaisille
- COM CM 722 Viestintätutkimus
- COM CM 744 Kansainvälinen joukkoviestintä
Ohjelman tulos
Ohjelman päätteeksi opiskelijoiden tulee kyetä:
- Osoita tehokkaan mainonnan edistynyt ymmärtäminen ja soveltaminen käyttämällä strategiaa, kirjoittamista, esittelyä, suunnittelua ja digitaalisia tekniikoita saavuttaaksesi asiakaslähtöisiä projekteja varten kehitetyt tavoitteet.
- Osoita käytäntöä kehittää innovatiivisia ratkaisuja asiakkaiden ongelmiin ja mahdollisuuksiin luomalla mainossuunnitelma, joka sisältää strategian, tilinhallinnan, kuluttajanäkemyksen, median ja brändin rakentamisen.
- Osoita tietämystä ja osaamista ammattitason strategisten ratkaisujen ja ideoiden luomiseen käyttämällä taitoja muun muassa taiteen ohjauksessa, tekstinkirjoittamisessa ja videokehityksessä.
- Osoita tietoa ja pätevyyttä mainonnan suunnittelussa ja kuluttajien näkemyksessä suunnittelemalla ja suorittamalla tutkimusta luovien alushousujen ja mainonnan suunnittelun selvitysten kehittämiseksi.
- Osoita ammattitaitoa työskentelemällä tilitiimeissä luokissa, kuten AdLab.
- Tunnista mainontaan liittyvät eettiset ja sosiaaliset vastuukysymykset.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Elä sitä oppiaksesi se.
Valmistaudut mainosuralle käärimällä hihat konkreettisia, tosielämän kokemuksia varten.
AdLabissa, maailman vanhimmassa ja suurimmassa opiskelijoiden ylläpitämässä mainostoimistossa, opiskelijat työskentelevät tilitiimeissä, jotka luovat oikeita kampanjoita todellisille asiakkaille, mukaan lukien yrityksille, yrittäjyyden aloittaville yrityksille ja järjestöille. AdClubissa, BU:n virallisessa osastossa American Advertising Federationissa, rakennat ammatillisia verkostojasi ja kilpailet kansallisissa kilpailuissa.
Kampuksen lisäksi autamme sijoittamaan opiskelijat harjoittelijoiksi joihinkin maan halutuimpiin toimistoihin, kuten Hill Holiday, Digitas ja Publicis, sekä moniin mediayhtiöihin ja markkinointiorganisaatioihin. Jotkut opiskelijat päättävät viettää kolmannen lukukauden ulkomailla Boston University London Graduate Mass Communication -kesäohjelmassa, suorittaen kursseja, kuten British Media in the Digital Age ja Global Marketing Communications, ja tietysti harjoittelemalla.
Hyödynnä Boston
Yksi BU:n suurimmista resursseista on sen sijainti. Jatkuvasti maailman elävimpien kaupunkien joukossa luokiteltu Boston on "Amerikan yliopistokaupunki", kaupunki, jolla on rikas historia, mutta se pysyy kärjessä. Boston on Yhdysvaltain 10 parhaan mediamarkkinan joukossa, ja siellä asuu joitakin maailman parhaista toimistoista, mediayhtiöistä ja johtavista työnantajista. Se tarjoaa rajattomat mahdollisuudet harjoittelu- ja uramahdollisuuksiin.