
CATOLICA - Faculty of Human Sciences
Viestintäopintojen maisteri: viestintä, markkinointi ja mainonta (kaksoistutkinto)Lisbon, Portugali
KESTO
2 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika *
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 680 / per month **
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* 1. vaihe ja 2. vaihe: 30. toukokuuta 2024 määräaika
** kansainvälisille opiskelijoille | opiskelijat EU-maista ja portugalinkielisistä maista: 570,00 €/kk
Johdanto
Viestintäopintojen maisteri, pääaineena viestintä, markkinointi ja mainonta yhteistyössä LUMSA-yliopiston (Rooma, Italia) ohjelman kanssa, varmistaa vastaavasti laajan joukon osaamisen ja kehitystaitojen oppimisen, jotka mahdollistavat opiskelijoiden integroitumisen työmarkkinoille entistä enemmän. vaativat ammattilaisia, jotka pystyvät vastaamaan tehokkaasti uusiin vaatimuksiin strategisen ja operatiivisen markkinointiviestinnän hallinnassa eri organisaatioissa.
Opiskelijat perehtyvät parhaiten tietonsa syventämiseksi markkinoinnin ja viestinnän alan mahdollisuuksiin, menetelmiin ja työkaluihin , jotta he voivat vastata uusien media- ja viestintätekniikoiden laajan läsnäolon ja käytön aiheuttamiin mahdollisuuksiin, haasteisiin ja huolenaiheisiin erittäin kilpailluilla markkinoilla. tämän päivän yhteiskunnissa.
Tämä maisteriohjelma on tunnettu opiskelijoidensa korkeasta työllistyvyydestä . Tämä johtuu sen yhdistelmästä vankkaa teoreettista koulutusta ja tiedon soveltamista konkreettisiin tapauksiin opiskelijoiden itsenäisyyden lisäämiseksi niin ammatillisten projektien kuin tieteellisen tutkimuksen kehittämisessä.
Palkinnot ja kumppanuudet
Ylläpitääkseen dynaamista suhdetta markkinoihin, keskittyen tiedon hankkimiseen ja ammatillisten taitojen kehittämiseen, Viestintäopintojen maisteri suorittaa erilaisia kumppanuuksia julkisten ja yksityisten organisaatioiden kanssa.
Näiden kumppanuuksien kautta humanistinen tiedekunta voi palkita korkean akateemisen suoritustason saavuttaneita opiskelijoita palkinnoilla ja harjoittelupaikoilla.
Rádio e Televisão de Portugal (RTP)
- Harjoittelupaikat ja kenttätyöt.
OCI - sisäisen viestinnän ja yritysidentiteetin observatorio
- "Paras akateeminen työ FCH-UCP" tarjoaa julkista arvostusta ja tunnustusta sisäisestä viestinnästä, yritysidentiteetistä ja brändäyksestä tehdystä akateemisesta tutkimuksesta.
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Dynaamisen, tiedon hankkimiseen ja ammatillisten taitojen kehittämiseen keskittyvän markkinasuhteen ylläpitämiseksi maisteriohjelmassa on useita erilaisia kumppanuuksia julkisten ja yksityisten organisaatioiden kanssa.
Tarkempia tietoja saat verkkosivuiltamme.
Opetussuunnitelma
1. vuosi @FCH-CATÓLICA
1. lukukausi
- Media, yhteiskunta ja kulttuuri
- Tutkimusmenetelmät
- Strateginen markkinointi
- Mainonta
Toinen lukukausi
- Viestinnän syventävät opinnot
- Digimarkkinoinnin strategiat ja mittarit
- Kuluttajien käyttäytyminen
2. vuosi @LUMSA-yliopistossa
3. lukukausi
- Brändinhallinta ja mediasuunnittelu
- Digitaalinen kirjoittaminen ja visuaalinen suunnittelu
- Väitöskirja tai projekti
4. lukukausi
- Asiakassuhteiden hallinta ja markkinointi
- Sponsorointi ja varainhankinta
- Web-suunnittelu
- Väitöskirja tai projekti
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Ammatilliset mahdollisuudet tärkeimmistä viestinnästä, markkinoinnista ja mainonnasta johtuvia asioita ovat seuraavat:
- Organisaatioiden markkinointiosastot;
- Mainonta- ja mainostoimistot;
- Markkinoinnin ja mainonnan neuvonta;
- Yritysten suhteet sisäisiin ja ulkoisiin sidosryhmiin;
- Sisäinen kommunikaatio;
- Brand Management;
- Sosiaalisen median hallinta;
- Lehdistötoimistot.
Opiskelijoiden suosittelut
Miksi opiskella CATOLICA - Faculty of Human Sciences
Pyrkiessään valmistamaan päteviä ja kiinteitä ammattilaisia, Católica-humanististen maisterin tutkinto-opiskelijat voivat hyödyntää laajaa mainetta ja kokemusta, joka heijastuu asianmukaisesti opiskelijoiden korkeaan työllistettävyyteen. Kolme maisteriohjelmaamme on luokiteltu maailman parhaiden joukkoon taiteiden johtamisen, viestintätieteiden ja markkinoinnin aloilla.
Humanististen tieteiden tiedekunta tarjoaa vankan ja monipuolisen maisteriohjelmien valikoiman, kun opetussuunnitelmavaihtoehdot nousevat tieteellisen tutkimuksen kärjestä ja räätälöidään bisnesmaailman realiteetteihin.
Católica-Human Sciences -ohjelmat hyödyntävät myös korkeasti koulutettua opetushenkilöstöä, mukaan lukien tunnettuja kansainvälisiä puhujia, joiden kansainvälistyminen kannustetaan edelleen opiskelijavaihdon ja osallistumisen kautta eurooppalaisiin tutkimusverkostoihin.
Maisterintutkintomme ovat huippuosaamisen erikoisvaihtoehtoja, jotka valmistavat opiskelijoita kehittämään reflektiivistä ajattelua, joka on välttämätöntä korkealaatuisten ammattilaisten saamiseksi, eettisellä koulutuksella ja korkean profiilin tutkijoiden ja professoreiden hoidossa.
Lisäksi Católica-Human Sciences -opiskelijat pääsevät hyvin laajaan kumppanuuksiin ja harjoittelujaksoihin opetussuunnitelmiensa ja opetussuunnitelmien ulkopuolella.