Keystone logo
Columbia University Mailman School of Public Health

Columbia University Mailman School of Public Health

Columbia University Mailman School of Public Health

Johdanto

Vuodesta 1922 lähtien Mailman School on ollut kansanterveyden tutkimuksen, koulutuksen ja yhteisöllisen yhteistyön eturintamassa. Koulu käsittelee kaikkea kroonisista sairauksista HIV/aidsiin ja terveydenhuoltopolitiikkaan, ja se käsittelee tämän päivän kiireellisiä kansanterveysongelmia ja muuttaa tutkimuksen teoiksi.

Mailman ero

Ympäri maailmaa yhä monimutkaisemmat haasteet vaikuttavat nykyisten ja tulevien sukupolvien terveyteen, mukaan lukien ilmastokriisi, humanitaariset hätätilanteet, kaupungistuminen, väestön ikääntyminen ja kasvava terveyserot.

Kansanterveysalan ammattilaiset työskentelevät suojellakseen ja parantaakseen ihmisten terveyttä kaikkialla edistämällä uutta tietoa, tiedottamalla ja vaikuttamalla julkiseen politiikkaan, kehittämällä ja toteuttamalla ratkaisuja sekä edistämällä terveellistä käyttäytymistä.

Koulumme perustamisesta vuonna 1922 lähtien olemme kouluttaneet kansanterveysjohtajien sukupolvia, tehneet edistyneitä uraauurtavia löytöjä ja toimittaneet innovatiivisia ratkaisuja ihmisten terveyden suojelemiseksi ja parantamiseksi kaikkialla. Kudomme yhteen koulutuksen, tieteen ja sosiaalisen oikeudenmukaisuuden puuttuaksemme terveyseroihin ja edistääksemme terveyden tasapuolisuutta kaikkialla maailmassa.

Maailmanluokan koulutusohjelmamme integroivat innovatiivisen taitoihin perustuvan opetussuunnitelman, tutkimusyhteistyön ja käytännön kenttäkokemuksen valmistaaksemme opiskelijoita johtotehtäviin useilla toimialoilla ja sektoreilla, ammatillisessa käytännössä tai tutkimuksessa ja korkeakouluissa. Kampustoiminta ja tapahtumat, tukipalvelut ja hoitava ympäristö auttavat opiskelijoita menestymään ja menestymään.

Loistava tiedekuntamme työskentelee eri tieteenaloilla – biologia, sosiologia, tilastot, historia, politiikka ja monet muut – viedäkseen kansanterveyden teoriasta käytäntöön innovatiivisten tutkimusten ja ohjelmien kautta ympäri maailmaa. Luovalla, yrittäjähenkisellä ja kunnianhimoisella hengellä edistämme löytöjä ja ratkaisuja 2000-luvun suurimpien terveyshaasteiden ratkaisemiseksi. Tutkimussalkkumme on yksi suurimmista kansanterveyskouluissa, ja meillä on kymmeniä tutkimusohjelmia ja laboratorioita, mukaan lukien ICAP, Infektio- ja immuniteettikeskus ja Robert N. Butler Columbia Aging Center.

Dynaaminen, monipuolinen New York City ja maailmankuulu Columbia University tarjoavat rajattomat mahdollisuudet henkilökohtaiseen ja ammatilliseen kasvuun. Työskentelemme erilaisten väestöryhmien kanssa kaupungin viidellä alueella ja paikallisella Washington Heightsin naapurustolla monimutkaisten terveysongelmien parissa, mukaan lukien HIV/AIDS-koulutus, ehkäisy ja hoito, tupakoinnin lopettamista koskevat aloitteet ja ohjelmat, joilla pysäytetään kaupunkiympäristössämme kasvava astmaepidemia.

Tärkein ero? Meidän yhteisömme. Osallistava, yhteistyökykyinen ja monipuolinen kulttuurimme on olennainen työllemme, opiskelijoidemme kokemukselle ja heidän lähtöpaikalleen.

Strateginen visio 2000-luvulle

Toukokuussa 2008 Columbia University ilmoitti nimittäneensä tohtori Linda P. Friedin Mailman Schoolin dekaaniksi. Kansallinen johtaja geriatrisen terveyden ja epidemiologian alalla Dean Fried johti aiemmin Johns Hopkinsin geriatrisen lääketieteen ja gerontologian osastoa ja Bloomberg School of Public Healthin ikääntymisen epidemiologiaohjelmaa.

Dean Fried on alusta alkaen sitonut tiedekuntaa, opiskelijoita, alumneja ja keskeisiä sidosryhmiä tunnistamaan Mailman Schoolin roolia tulevien kansanterveyshaasteiden ratkaisemisessa. Tämän uuden strategisen suunnitelman mukaisesti koulu keskittyy jatkossakin alueille, joilla se on perinteisesti menestynyt, kuten HIV ja muut tartuntataudit, mielenterveys, lisääntymisterveys ja ympäristöterveys, ja rakentaa koulun vahvaa perintöä maailmanlaajuisesti. ja kaupunkiterveys, lasten terveys ja elintarvikepolitiikka.

Suunnitelmassa vaaditaan myös tutkimusvoiman ja -asiantuntemuksen rakentamista 2000-luvun kriittisillä aloilla, kuten kroonisten sairauksien ennaltaehkäisy, ilmasto ja terveys, järjestelmätiede sekä ikääntyvän yhteiskunnan terveyden varmistaminen ottamalla ennaltaehkäisyyn elinikäinen lähestymistapa. sairaudesta ja vammasta. Kaikki nämä aloitteet vaativat keskittymistä, monitasoista analyyseja, uusia terveysjärjestelmämalleja sekä tieteidenvälistä yhteistyötä ja johtajuutta.

Koulun koulutustehtävä on myös ollut Dean Friedin toimikauden kulmakivi. Viime vuosina Dean Fried on johtanut intensiivistä koulun laajuista työtä, johon osallistui yli 150 tiedekunnan jäsentä sekä opiskelijoita, alumneja ja työnantajia koulun MPH-opetussuunnitelman muokkaamiseksi. Uudet ohjelmat, Columbia MPH ja Accelerated MPH, tarjoavat laajan systeemisen ymmärryksen, kriittisen ajattelun taitoja ja johtamiskoulutusta, joita tarvitaan nykypäivän monimutkaisiin kansanterveyshaasteisiin.

ETEENPÄIN

Keskeistä kansanterveydelle – ja Mailman Schoolin missiona – on varmistaa yhtäläiset olosuhteet, jotka takaavat terveyden ja hyvinvoinnin kaikille. On olemassa laajaa näyttöä siitä, että kumulatiiviset systeemiset haitat ovat johtaneet merkittäviin haitoihin, rodullisiin eroihin ja huonoon terveyteen mustille, latinalaisille, alkuperäiskansoille ja muille värikkäille ihmisille [BIPOC] Yhdysvalloissa ja kaikkialla maailmassa. Meillä on perustavanlaatuinen velvollisuus kansanterveysalan kouluttajina, tutkijoina, tiedemiehinä ja harjoittajina myötävaikuttaa koko Yhdysvalloissa vallitsevan systeemisen rasismin purkamiseen, joka sallii tämän myrkyllisen tilanteen pahentua.

Ymmärrämme, että emme täytä tehtäväämme, varsinkin kun Yhdysvaltain rasismin historia on upotettu kansanterveyden alaan ja akateemisiin instituutioihin. Jopa Columbia Mailmanin pitkäaikainen omistautuminen ja johtajuus edistää tieteellistä ymmärrystä terveyteen liittyvän epätasa-arvon tekijöistä, soveltamalla tätä ymmärrystä kaikkien terveyden parantamiseen ja tekemällä siitä opiskelijoiden koulutuksen kulmakiven; tunnustamme tarpeen syvempään sitoutumiseen systeemisen rasismin purkamiseen ensin omassa oppilaitoksessamme ja sitten koulumme seinien ulkopuolella.

Polun luominen ETEENPÄIN

Kesällä 2020 dekaani Linda Fried ja ylin johtoryhmä käynnistivät Columbia Public Health FORWARDin (Fighting Oppression, Rasismin ja valkoisen ylivallan toiminnan, tutkimuksen ja keskustelun kautta) nopeuttaakseen koulumme muuttumista rasisminvastaiseksi, monikulttuuriseksi ja täysin osallistavaksi oppilaitokseksi. kaikilla sen kulttuurin ja toiminnan osa-alueilla sekä maailmanlaajuiseksi johtajaksi rasismia ja terveyseroja edelleen tukevien myrkyllisten rakenteiden purkamisessa. Tavoitteemme on sekä muuttaa itseämme ja maailmaamme että tarjota malli ja tiekartta muille akateemisille instituutioille, jotka voivat seurata esimerkkiä.

FORWARDin kautta ryhdymme tavoitteidemme toteuttamiseen tarvittaviin konkreettisiin toimiin rakentamalla:

  • Antirasistinen institutionaalinen kulttuuri ja ympäristö
  • Vahva BIPOC-opiskelijoiden putki Columbia Mailmaniin ja sitten kansanterveyden alalle koulun ulkopuolelle.
  • Uudet BIPOCin tiedekunnan ja henkilöstön ryhmät, joita tuetaan täysin ja joilla on uransa aloittamiseen tarvittavat resurssit
  • Laaja ohjelma aitoa, aktiivista ja jatkuvaa yhteistyötä paikallisten, syrjäytyneiden yhteisöjen kanssa
  • Vahvempi koko koulun kattava terveystasapainotus, systeeminen rasismi ja rakenteellinen väkivaltatutkimus

Akkreditointi

Mailman School of Public Health -akkreditointi

Council on Education for Public Health (CEPH) on Yhdysvaltain opetusministeriön tunnustama riippumaton virasto, joka akkreditoi kansanterveyskouluja. CEPH:n missio takaa "laadun kansanterveyskasvatuksessa ja -koulutuksessa huippuosaamisen saavuttamiseksi käytännössä, tutkimuksessa ja palvelussa yhteistyössä organisaation ja yhteisön kumppaneiden kanssa."

Kansanterveysalan koulujen ja ohjelmien liiton jäsenenä Mailman School of Public Health akkreditoitiin uudelleen vuonna 2010, ja se on aloittanut seuraavan uudelleenakkreditointiprosessin.

Lisäksi terveyspolitiikan ja johtamisen laitos on terveyshallinnon yliopisto-ohjelmien liiton jäsen. Hallinto-ohjelmat on akkreditoinut terveydenhuollon johtamiskoulutuksen akkreditointikomissio (CAHME).

Itsenäinen opiskelu

CEPH:n akkreditointimenettely edellyttää Mailman Schoolilta laajaa itseopiskelua, joka antaa laadullisen ja määrällisen arvion siitä, kuinka hyvin koulu saavuttaa tehtävänsä, tavoitteensa ja tavoitteensa ja täyttää akkreditointikriteerit, sekä rehellisen arvioinnin vahvuuksista ja heikkouksista. koulun suorituskyvyn kannalta akkreditointikriteereitä vastaan. Itseopiskeluprosessiin osallistui henkilöitä Mailman Schoolista ja keskeisistä ryhmistämme.

CEPH:n järjestämä ulkopuolinen komitea tarkastelee itseopiskelua ja tekee paikan päällä vierailun. Vierailutiimi koostui kansanterveysalan tutkijoista, lääkäreistä ja akkreditointiasiantuntijoista, jotka tapasivat koulun ylimmän johdon, tiedekunnan, henkilökunnan, opiskelijat, alumnit ja yhteisökumppanit sekä CUMC:n ja yliopiston ylimmän johdon. Linkki kauden 2016-2017 itseopiskeluun löytyy täältä.

Columbian yliopiston New Yorkin kaupungin akkreditointi

Columbia University on Middle States Commission on Higher Education, 3624 Market Street, Philadelphia, PA 19104, 267-284-5000 (MSCHE) akkreditoima. Yhdysvaltain opetusministeriön tunnustama MSCHE on yksi kuudesta Yhdysvaltojen alueellisesta korkeakoulujen akkreditointivirastosta, joka pyrkii määrittelemään, ylläpitämään ja edistämään koulutuksen erinomaisuutta korkeakouluissa.

Kampuksen ominaisuudet

Osastot

  • Biostatistiikka
  • Ympäristöterveystieteet
  • Epidemiologia
  • Terveyspolitiikka ja johtaminen
  • Väestö ja perheen terveys
  • Yhteiskuntalääketiede

Keskukset

  • Robert N. Butler Columbian ikääntymiskeskus
  • CII: Infektio- ja immuniteettikeskus
  • ICAP

    Alumnitilastot

    Pääsymaksut

    Hakuprosessi

    Aloita hakuprosessi aikaisin. Suosittelemme, että varaat riittävästi aikaa - ennen lukukautta, johon aiot ilmoittautua - kerätä suosituksia, transkriptioita ja muuta materiaalia.

    Kahdeksanvaiheinen prosessi

    1. Valitse opinto-ohjelma
      Mailman-koulu tarjoaa MPH-, MS-, MHA*-, Ph.D.- ja DrPH-tutkintoja.
    2. Tunnista kiinnostava osasto
      Selaa laitoksen sivuja ja käytä Degree Finderia löytääksesi sinulle sopivan opiskelualueen. Joillakin osastoilla on erilaiset pääsyvaatimukset ohjelmilleen.
    3. Tunnista kiinnostavat todistukset
      Jos haet kaksivuotiseen Columbia MPH -ohjelmaan, voit tunnistaa sertifikaattivaihtoehdon. Voit myös lykätä päätöstä ensimmäiseen lukukauteen. Vaikka useimmat todistukset ovat avoimia kaikkien osastojen opiskelijoille, jotkut rajoittavat pääsyn tiettyjen osastojen opiskelijoille.
    4. Tarkista määräajat
    5. Kerää sovelluskomponentit
    6. Tarkista taloudellisen tuen tiedot
    7. Hae nyt
    8. Puhu meille. Tietyt ohjelmat ja osastot voivat ottaa yhteyttä hakijoihin puhelimitse lisätietojen antamiseksi ja saamiseksi. Jos otamme yhteyttä, käytämme hakemuksessasi antamaasi puhelinnumeroa.

    * MHA-tutkintoa hakevat opiskelijat voivat hakea myös HAMPCASin kautta.

    Apurahat ja rahoitus

    Talousaputoimisto on omistautunut tunnistamaan parhaat taloudellisen tuen lähteet Mailman Schoolin opiskelijoille. Taloudelliset tukipaketit voivat sisältää yhdistelmän institutionaalisia varoja, lainoja ja opiskelijoiden työllistymismahdollisuuksia.

    Palkinnot perustuvat odotettuun opiskelijoiden panokseen ja opiskelijabudjettiin, joka luodaan joka lukuvuosi ottamaan huomioon muuttuvat kustannukset. Opiskelijoiden tulee arvioida vakiobudjetti suunniteltaessa tulevaa lukuvuotta.

    Opiskelijabudjettia laskettaessa voidaan tehdä erityismajoituksia opiskelijoille, joilla on lisäkustannuksia, kuten lastenhoito tai tietokonehankinta. Opiskelijoiden tulisi järjestää tapaaminen talousavustajan kanssa keskustellakseen tästä. Huomaa: On hyvin harvinaista, että taloudellinen apu kattaa kaiken muun kuin vuokrakulut, kertaluonteisen tietokoneen oston tai lastenhoidon.

    Kehitä budjetti

    Koulubudjetin kehittämiseen liittyy viisi vaihetta:

    1. Tunnista taloudelliset tavoitteesi (eli mitä tarvitset vs. mitä haluat)
    2. Laske muut kuin lainarahasi (eli apurahat, työpaikat)
    3. Arvioi koulutuskulut (esim. lukukausimaksut/maksut, kirjat, tarvikkeet jne.)
    4. Arvioi asumiskulut (vuokra vs. asuminen)
    5. Tee laskelma. Alijäämä, jos sellainen on, edustaa määrää, jonka saatat joutua lainaamaan.

    Jos sinulla on kysyttävää sairausvakuutusmaksusta luopumisesta, ota yhteyttä opiskelijaterveyspalveluihin.

    Säästöjä

    On tärkeää, että keräät jonkinlaisia likvidejä säästöjä, jotka voidaan käyttää ennen kampukselle saapumista. Tämä auttaa sinua kattamaan alkukulut, kuten ensimmäisen kuukauden vuokran, vakuudet, muuttokulut jne., kun odotat apurahasi tallettamista opiskelijatilillesi.

    Kaikkien opiskelijoiden, jotka ilmoittautuvat tutkinto-ohjelmaan, on saavutettava New Yorkiin vähintään yhden kuukauden elinkustannukset (mieluiten kaksi), koska liittovaltion lainanmaksuprosessi tapahtuu vasta kahden viikon kuluttua kunkin lukukauden alussa.

    Rahoitusvaihtoehdot

    Mailman School tarjoaa opiskelijoille ja perheille yhden, yksinkertaisen tavan maksaa osallistumiskustannukset. Suunnitelma on yhdistelmä liittovaltion, institutionaalisia ja yksityisiä rahoituslähteitä, jotka tarjoavat vaihtoehtoja osa-aikaisille, kokopäiväisille ja kansainvälisille opiskelijoille ja perheille.

    Opiskelijoille voi olla tarjolla seuraavanlaista apua:

    Opintolainat

    Columbian yliopiston opiskelijoilla on laaja valikoima taloudellisia tukivaihtoehtoja liittovaltion, osavaltion, institutionaalisista ja yksityisistä lähteistä. Sekä liittovaltion suoran tukemattoman lainan ja liittovaltion suoran jatkolainan korko vuosille 2020-2021 ovat 4,30 % ja 5,30 %. Opetusministeriö määrittää uudet vuosimaksut uuden varainhoitovuoden heinäkuun 1. päivän jälkeen. Lisätietoja lainan saamisesta, mukaan lukien yksityiskohtainen kuvaus kustakin näistä rahoituslähteistä, on yliopiston yleiskatsauksessa Graduate Financial Aidista.

    Graduate Plus -lainaa hakevien opiskelijoiden tulee kirjautua sisään täyttääkseen vaaditut lomakkeet ja hallitakseen tilejään.

    Apurahat, apurahat ja apurahat

    Apurahat, apurahat ja apurahat myönnetään tarpeen tai ansioiden perusteella. Määrät ja saatavuus vaihtelevat kouluittain.

    Opiskelijoiden työllistymismahdollisuudet

    Mailman Schoolin opiskelijat voivat päästä kouluun liittyvään työhön yhdellä tai useammalla seuraavista tavoista:

    1. Työopinto: Opiskelijat, jotka Financial Aid Office on sertifioinut kelpoisiksi liittovaltion rahoittamaan työtutkimukseen, voivat valita useista osa-aikaisista työtehtävistä. Työpaikkoja on tarjolla useissa toimistoissa eri puolilla yliopistoa. Lue lisää.
    2. Graduate Research Assistantship (GRA): Laitokset tarjoavat näitä tehtäviä, joissa opiskelijat saavat arvokasta kokemusta osa-aikatyöskentelystä tiedekunnan toteuttamissa tutkimusprojekteissa ja saavat stipendin ja/tai opetusapua rajoitetusti. Nämä paikat eivät ole ensimmäisen vuoden maisteriopiskelijoiden käytettävissä.
    3. Opetusassistentti (TA): Joillakin osastoilla on rajoitetusti opetusapulaistehtäviä opiskelijoille, jotka ovat valmistautuneet hyvin opiskelualaansa. TA:t tarjoavat osa-aikaista apua tiedekunnan jäsenille opetuksessa, luokittelussa ja kurssin hallinnossa ja saavat stipendin ja/tai opetusapua. Näitä paikkoja tarjotaan erityisesti tohtori- ja toisen vuoden maisteriopiskelijoille.

    Institutionaalinen ja täydentävä apu

    Huomautus: Lähes jokaisessa osavaltiossa on vähintään yksi apuraha tai stipendi asukkaille, ja monilla on pitkä luettelo opintotukiohjelmista. Kelpoisuus on yleensä rajoitettu osavaltion asukkaille, jotka osallistuvat osavaltion korkeakouluun.

    Kansainväliset opiskelijat

    Kansainvälisille opiskelijoille on tarjolla rahoitusvaihtoehtoja.

    Stipendit

    Sijainnit

    • New York

      West 168th Street,722, 10032, New York

      Kysymyksiä