MA Muoti Viestintä
Conde Nast College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
London, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 29 950 *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
30 Sep 2024
* 24 950 puntaa (Yhdistynyt kuningaskunta) | 29 950 puntaa (muu kuin Iso-Britannia) sisältäen ALV:n
Tule mukaan online-infotilaisuuksiin
Katso vapaat päivämäärät
Johdanto
MA Fashion Communication -ohjelmamme toimii poikkeuksellisena porttina ammattilaisille ja jatko-opiskelijoille, jotka haluavat päästä muodin kiehtovaan maailmaan. Se saavuttaa tämän huolella kuratoidun moduulisarjan avulla, joka valaisee muotiteollisuuden menneitä, nykyhetkiä ja tulevia maisemia. Tämä kurssi on vahvasti sidoksissa Condé Nast Publicationsiin, ja se antaa opiskelijoille ainutlaatuisen pääsyn muotiteollisuuden sisäisiin toimiin ja tarjoaa ennennäkemättömän tuen.
Sijaitsee Collegen jatko-muotiliiketoiminnan portfoliossa, joka sisältää myös maisteriohjelmat luksusbrändistrategiasta ja -liiketoiminnasta sekä yrittäjyydestä: muoti ja luovat teollisuudenalat, ja jatkamalla MA-muotiviestintäämme jaat joitakin opetettuja istuntoja ja projekteja kollegojesi kanssa muissa muotiliiketoiminnassa. maisteriohjelmia. Tämä yhteistyöhön perustuva lähestymistapa varmistaa, että hankit kokonaisvaltaisen ja dynaamisen ymmärryksen muotiliiketoiminnasta.
Tämä ohjelma on harkiten räätälöity, jotta voit luoda oman markkinaraon muotiteollisuudessa, vaikka sinulla ei olisi aikaisempaa kokemusta tällä alalla. Sinulla on arvokas joukko siirrettäviä taitoja ja syvä tietovarasto, joka on valmis kunnostautumaan alan monipuolisissa uramahdollisuuksissa. Opit brändiviestinnän, markkinointistrategian ja muodin ja luovien alojen tutkimusmenetelmät. Sinua rohkaistaan tutkimaan mielikuvituksellista ajattelua muodin tulevaisuudesta keskittyen innovaatioihin ja ennustamiseen sekä kehittämään yhteistyötaitoja ja toimialayhteyksiä toimialakeskeisen projektin kautta.
Erityisesti Condé Nast Collegessa on vertaansa vailla oleva pääsy alan huipputekijöihin, mukaan lukien toimitukselliset ja yritysryhmät ikonisten julkaisujen, kuten VOGUE, GQ, Glamour, Tatler, House & Garden, World of Interiors ja WIRED, takana. Tämän ainutlaatuisen edun ansiosta voimme yhdistää akateemisen kurinalaisuuden erinomaisiin toimialayhteyksiin ja luoda koulutusympäristön, jollaista ei ole.
Condé Nast College of Fashion & Design -koulussa horjumaton sitoutumisemme alan valmisteluun on ilmeistä. Tämä ohjelma on suunniteltu huolellisesti tutkimaan muodin ja luovuuden mahdollisuuksia, mikä tekee siitä houkuttelevan sinulle taustastasi riippumatta. Sinulle tarjotaan myös kultainen mahdollisuus osallistua neljän viikon mukaansatempaavaan työkokemukseen, joka on tärkeä osa ammatillista kehitystäsi ohjelman aikana.
Uramahdollisuudet
Olemme omistautuneet antamaan opiskelijoillemme mahdollisuuden menestyä muotimaailmassa. Ymmärrämme, että kukoistava ura tällä dynaamisella alalla vaatii muutakin kuin vain akateemista tietämystä; se vaatii käytännön taitoja, ohjausta ja mahdollisuuksia. Koko koulutusmatkasi ajan kanssamme tarjoamme erilaisia uratukivaihtoehtoja, jotka on räätälöity tarpeisiisi.
Tämä ohjelma sisältää moduuleja, kokemuksia ja mahdollisuuksia, jotka on huolellisesti suunniteltu antamaan sinulle olennaiset taidot, tiedot ja käytännöt, jotka ovat ratkaisevan tärkeitä menestyksekkään muotiuran kannalta henkilökohtaisesta kehityksestä ammatilliseen käytäntöön. Kurssi sopii niille, jotka haluavat edetä seuraaviin ammatteihin:
- Hae uraa viestinnän, PR:n, markkinoinnin, brändäyksen tai myynninedistämisen parissa muodin ja siihen liittyvien elämäntapatoimialojen parissa joko oman brändin toimistossa.
- Työskentele trendien, tulevaisuuden ajattelun ja innovaatioiden parissa muotiviestinnässä.
- Työskentele luovassa, PR- tai brändäystoimistossa , joka tarjoaa palveluita muotibrändeille.
- Hae uraa tapahtuma-alalla .
Kurssin sisällössä on tarjolla monia uran ja ammatillisen kehityksen elementtejä ja aktiviteetteja, mukaan lukien:
- Alumni-urapaneeli perehdytysviikon aikana
- Useita urakeskeisiä työpajoja viimeiseen lukukauteen asti
- Urapäivä kurssin lopussa
Sinulla on myös pääsy urapalveluihimme, mukaan lukien, mutta ei rajoittuen:
- Vahvuuksien testaus
- CV:n ja saatekirjeen muokkaus
- Mock-haastattelut
- Valinnainen 1-2-1 opetusohjelma urakonsulttimme kanssa
Aiemmat korkeakouluohjelmistamme valmistuneet opiskelijat ovat siirtyneet töihin: Condé Nast, Vogue, Glamour, Aisle 8, Net-A-Porter, Harvey Nichols, L'Oréal, Hayley Menzies, Grazia, HanSpringett LTD (AKA H-Lans ), GQ, Harper's Bazaar Arabia, WGSN, TikTok, Tatler, Louis Vuitton, The Times ja monet muut.
Galleria
Opetussuunnitelma
Ohjelma koostuu neljästä 10 viikon jaksosta. Kolme ensimmäistä opetetaan ja viimeinen lukukausi on omistettu itsenäiselle opiskelulle loppuprojektien ja opinnäytetyön suorittamiseksi. Ohjelmarakenne koostuu moduuleista, jotka jaetaan kaikissa Fashion Business -ohjelmissa ja jotka keskittyvät tutkimustaitoihin ja kriittisen tietoisuuden rakentamiseen ajankohtaisista asioista sekä muodin, median ja luksusteollisuuden kehityksestä sekä ohjelmakohtaisista moduuleista, joiden avulla voit hankkia uratavoitteidesi mukaiset tekniset ja käytännön taidot.
Tämän MA-ohjelman ensimmäinen lukukausi tutkii brändiviestinnän ja markkinointistrategian muodin ja luovan teollisuuden sisällä. Tämän lisäksi sinulle tutustutaan erilaisiin tutkimusmenetelmiin ja tekniikoihin, joilla kehitetään näkemystä yleisöistä ja parannetaan kykyäsi ajatella kriittisesti ja analyyttisesti.
Toinen termi pyrkii laajentamaan mielikuvitustasi, luovuuttasi ja ennakointiasi – sinua pyydetään kuvittelemaan muotiteollisuutta uudelleen ja kysymään, miten muotia koetaan ja käytetään tulevaisuudessa. Saat käsityksen siitä, kuinka muodin ennustamista ja ennustusmenetelmiä käytetään ehdottamaan erittäin innovatiivisia konsepteja tulevaisuuden ajattelun brändikokemuksiin.
Kolmas lukukausi kehittää yhteistyötaitoja ja kekseliäisyyttä luoden syvempiä yhteyksiä toimialakumppaneihin toimialakeskeisen projektin käyttöönoton yhteydessä. Keskeistä tällä lukukaudella on sinun tutkia omaa mahdollista rooliasi alalla ja pohtia, kuinka voit vaikuttaa myönteisesti valitsemallasi erikoisalalla.
Viimeinen lukukausi vahvistaa aiemman opinnäytetyösi keskeisiä näkökohtia ja antaa sinulle mahdollisuuden kehittää omia luovia ideoitasi ja muotiviestintäkonseptejasi. Tämän lukukauden aikana suoritettava opinnäytetyö tarjoaa sinulle mahdollisuuden esitellä valitsemaasi erikoisalaan liittyvää merkittävää työtä, jota tukee opinnäytetyö, joka osoittaa akateemista kykyäsi, itsenäistä ajattelua ja luovuutta.
Tästä kurssista valmistuvilla opiskelijoilla on laaja valikoima mahdollisuuksia valmistuessaan. He saattavat pyrkiä työskentelemään markkinoinnin, median, viestinnän, PR:n, brändäyksen, vähittäiskaupan, sosiaalisen median tai luovan mainonnan parissa.
Pääsymaksut
Ohjelman lukukausimaksu
Apurahat ja rahoitus
Tälle kurssille ei ole tällä hetkellä saatavilla apurahoja tai rahoitusvaihtoehtoja.