MSc Markkinointi
Corvinus University of Budapest
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Budapest, Unkari
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
4 lukukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 3 400 / per semester *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Sep 2023
* lukukautta ETA: n ulkopuolisille hakijoille
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
- Ohjelmasta vastaava laitos: Markkinointi-instituutti
- Ohjelmaohjaaja: Dr. Bauer András
- Kandidaatin tutkinto-ohjelma: Markkinointi
- Erikoistuminen: Taloustiede
- Ohjelma-aika lukukausina: 4 lukukautta
- Ohjelman kieli: englanti
- Sivusto / sijainti: Budapest
- Division: Kokopäiväinen
- Ohjelmatyyppi: Normaali
Kurssi tarjoaa sinulle mahdollisuuden hyötyä kaikista muiden maisteriohjelmien kanssa jaetuista yhteisistä ydinaineista, mukaan lukien johtamiskurssit kvantitatiivisissa menetelmissä, liiketaloudessa, johtamisessa, johtamislaskennassa, yritysrahoituksessa, yrityslaissa ja markkinoinnin johtamisessa. Se antaa sinulle myös mahdollisuuden saada kaksoistutkinto CEMS-ohjelmalla. Valloita asemat mediassa, globaalissa liiketoiminnassa ja verkkomarkkinoinnissa, mukaan lukien FMCG ja pk-sektorit - näytämme sinulle kuinka! Hae nyt!
Opetusmaksu: 880 000 HUF (≈ 2700 EUR) lukukautta ETA-hakijoille, 3400 EUR / luku lukuun ottamatta ETA-hakijoita.
Maisteriohjelmassa saavutettava pätevyystaso ja todistuksen nimi
- Pätevyystaso: päällikkö (magister, lyhenne: MSc).
- Unkarin tutkinto: okleveles közgazdász markkinoinnin ammatti.
- Pätevyys englanniksi: Economist in Marketing.
Maisteriohjelmaan hyväksyttävät tutkinnot
Hyväksytään täydellä luottoarvolla: taloustieteiden alalta, taloustieteen ja johtamisen, kaupan ja markkinoinnin, kansainvälisen taloustieteen sekä rahoituksen ja kirjanpidon perustutkintoa ja tekniseltä alalta teknisen hallinnon perustutkintoa.
Voidaan harkita ensisijaisesti määriteltyjen opintopisteiden suorittamisen jälkeen: taloustieteiden alalta henkilöstöresurssit, matkailu ja ateriapalvelu, soveltava taloustiede sekä julkisen palvelun ja liiketalouden ammatillinen koulutus.
Voidaan harkita myös määriteltyjen opintosuoritusten suorittamisen jälkeen: korkeakoulututkinnon suorittaneen vuoden 1993 laissa LXXX määriteltyjen ylempien ja maisteriohjelmien ja kurssien määritelmä, jonka korkeakoulun opintosuoritusneuvosto on hyväksynyt vertailun pohjalta suoritettavien opintojen vertailussa opintosuoritusten perusteella.
Tutkinnon suorittaneille henkilöille on asetettu vähimmäisvaatimukset pääsylle maisteriohjelman koulutusjaksoon
Maisteriohjelmaan pääsy edellyttää vähintään 30 opintopistettä seuraavista aihealueista:
- Metodologiaopinnot (matematiikka, tilastotiede, informatiikka) 8–12 op;
- Taloudelliset teoreettiset opinnot (mikro- ja makrotalous, kansainvälinen talous, aluetalous, taloushistoria) 8–12 opintopistettä;
- Liiketoiminnan opinnot (yritystalous, yritystalous, markkinointi, kirjanpito, johtaminen, henkilöstöresurssit) 10–14 opintopistettä.
Maisteriksi suoritettavien opintopisteiden lukumäärä: 120 opintopistettä
- Asteen suunta: tasapainoinen (40-60 prosenttia).
- Opinnäytetyön arvo: 15 op.
- Valinnaisten kurssien vähimmäisarvo: 6 opintopistettä.
Koulutusalan kansainvälinen standardiluokitus: 342
Maisterin koulutuksen tavoitteet
Ohjelman tavoitteena on markkinoinnin asiantuntijoiden koulutus, jotka suorittavat markkinointitoimintaa erilaisissa liike-elämän organisaatioissa, instituutioissa ja yrityksissä. Saavuttamalla saavutetut teoreettiset ja käytännön taidot, he kykenevät kehittämään markkinointistrategian, johtamaan erilaisia markkinointitoimia ja -projekteja, erilaisia organisaatioita, prosesseja ja ammatillisia ohjelmia, määrittelemään tarvittavien markkinointityökalujen sisällön, koordinoimaan tehtävien suorittamisen, kommunikoimaan sisäiset ja ulkoiset toiminnot ja organisaatiot. Se pystyy kommunikoimaan kirjallisissa, suullisissa muodoissa ja nykyaikaisilla tietoviestintävälineillä kahdella vieraalla kielellä. He ovat valmiita jatkamaan koulutustaan tohtoriksi. taso.
Ammatilliset ominaisuudet
Tieteenalat ja alueet, joihin koulutus perustuu, ovat:
talous- ja yhteiskuntatieteiden opinnot (modernit talousteoriat, päätöksenteoria- ja metodologiatutkimukset, organisaatioiden ja yritysten liiketalous ja johtaminen, strateginen johtaminen, taloushallinto, markkinoinnin johtamisen kysymykset, arvonluonti- ja logistiikkaprosessien suunnittelu ja hallinta) 25–40 opintopistettä;
Markkinointitutkimukset [ympäristö- ja markkinatutkimuksen suunnittelu ja toteutus, markkinointitutkimuksen suunnittelu, sen metodologia, markkinointitiedot ja päätöksenteon tukijärjestelmät, kulutusteoria ja kuluttajakäyttäytymisen analyysi, jakelujohtaminen, myyntiprosessien hallinta, toimitusketjun hallinta, tuote- ja brändinhallinta, integroitu markkinointi viestintä, viestintästrategia ja sen välineet, talous- ja kilpailuoikeustutkimukset, markkinointistrategian suunnittelu ja toteutus, markkinoinnin ohjaus, kulttuurienvälinen ja kansainvälinen markkinointitutkimus, yhteiskuntatieteelliset metodologiat, huipputason ammatillisten tulosten oppiminen ja soveltaminen] 30–40 opintopistettä.
Ohjelmassa valinnaisten erikoistumisten ja ammatillisten moduulien hyvityssuhde: 30-45 opintopistettä.
Vieraan kielen vaatimukset
Maisterin tutkinnon suorittamiseksi opiskelijalla on oltava ainakin yksi "B2" -kompleksin tyyppinen valtion tunnustama englanninkielen tentti tai "B2" -tyyppisen kielitutkinnon suorittaminen toisella elävällä vieraalla kielellä, jonka asianomainen opiskelualue hyväksyy, tai vaaditaan valtion tunnustama ylemmän tason (C1) monimutkainen tyyppinen yleinen vieraiden kielten tentti tai vastaava lukion tutkintotodistus tai todistus).
Harjoitteluvaatimukset
Ohjelmaan voi liittyä harjoittelu. Harjoitteluvaatimukset määritellään ohjelman opetussuunnitelmassa.