Digitaalisen markkinoinnin johtamisen MSc
Coventry, Yhdistynyt kuningaskunta
KESTO
1 up to 2 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen, Osa-aikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
Pyydä lukukausimaksuja
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Markkinointi kehittyy jatkuvasti - sosiaalinen media, uudet vähittäismyyntikanavat ja mullistavat teknologiat ovat kaikki tärkeässä roolissa sen kehityksessä, ja ne tarjoavat yhtä lailla mahdollisuuksia ja riskejä. Astu sisään tähän maailmaan ja tutki, miten markkinointia hallitaan sen puitteissa digitaalisen markkinoinnin johtamisen maisteriohjelmassamme.
Kurssin yleiskuvaus
Tämä kurssi kattaa digitaalisen markkinoinnin laajan kirjon ja antaa sinulle mahdollisuuden tutkia, miten digitaalisia markkinointistrategioita tuotetaan, miten digitaalista markkinointia mitataan ja optimoidaan ja miten voit olla alan johtava toimija.
- Moduuleissa keskityttiin globaalien tiimien johtamiseen.
- Valvo koko digitaalisen markkinoinnin prosessia.
- Tutustu teoreettisiin tietoihin, taitoihin ja henkilökohtaisiin ominaisuuksiin, joiden avulla sinusta voi tulla digitaalisen markkinoinnin alan johtaja.
Miksi sinun pitäisi opiskella tätä kurssia
- Opiskele DigiComm Lab -laboratoriossamme (saatavuuden mukaan), joka on markkinointiopiskelijoille suunniteltu tila, jossa sinulla on mahdollisuus saada käytännön kokemusta uusimmasta teknologiasta.
- Moduuleilla, kuten disruptiiviset teknologiat ja digitaalisen markkinoinnin projektien hallinta, pyritään antamaan sinulle digitaalisen markkinoinnin tietämystä, joka voi osoittautua välttämättömäksi mahdollisella tulevalla digitaalisen markkinoinnin uralla.
- Coventryn yliopisto on tällä hetkellä Chartered Institute of Marketingin (CIM) akkreditoima opintokeskus, joka tarjoaa tämän kurssin päätyttyä mahdollisuuden täydentää maisterin tutkintoa CIM Professional Diploma in Marketing -tutkinnon saamiseksi. Sovelletaan kriteereitä, hakemusta ja maksuja.
- Tavoitteena on tukea sinua itsenäiseen oppimiseen, työskentelemään itseohjautuvasti ja omaperäisesti, yhdistämään teoriaa ja käytäntöä monimutkaisissa tilanteissa sekä ymmärtämään, miten näyttöön perustuva tutkimus voi antaa tietoa ja parantaa suoritustasi potentiaalisena tulevana digitaalisen markkinoinnin johtajana.
- Kehitä omaa osaamisaluettasi jatkotutkinnon opinnäytetyön/konsultointihankkeen avulla.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Tämä kurssi sisältää tällä hetkellä ammatillisen kehityksen moduulin - Strategisen muutoksen johtaminen luovuuden ja innovaation kautta. Jokaisella osallistuvalla jatkokurssilla on tällä hetkellä yksilöllisesti räätälöity versio Chartered Management Institute (CMI) Professional Development -moduulista.
moduulit
- Tutkimuksen nykyaikaisia kysymyksiä
- Digitaalisen markkinoinnin strategia
- Häiriöitä aiheuttava tekniikka markkinoinnissa
- Markkinointistrategia, suunnittelu ja hallinta
- Kuluttajakäyttäytyminen
- Markkinointiviestintä
- Digitaalisen markkinoinnin analyysi
- Globaalien markkinointitiimien johtaminen
- Strategisen muutoksen johtaminen luovuudella ja innovaatiolla
- Projekti
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Tämän kurssin onnistuneesti suoritettuaan pystyt:
- Käytä uusimpia tieteellisiä ja teknisiä käsitteitä ja teorioita ja kehitystä strategisessa digitaalisessa markkinoinnissa, markkinoinnin suunnittelussa ja markkinointiviestinnän periaatteissa ratkaistaksesi ongelmia käyttämällä erilaisia työkaluja digitaalisen markkinoinnin johtamiskäytännön kärjessä.
- Analysoi ja arvioi kriittisesti kuluttajien käyttäytymistä digitaalisen markkinoinnin kontekstissa ja ymmärrä eettisten, kestävien ja yhteiskunnallisten näkökohtien vaikutus muuttuvaan kulutuskulttuuriin.
- Kehitä teknistä ja tieteellistä ymmärrystä nykyajan globaalista ja kansallisesta strategisesta digitaalisesta markkinoinnista ja häiritsevistä teknologiakysymyksistä tehdäksesi tietoisia digitaalisen markkinoinnin johtamispäätöksiä.
- Syntetisoi digitaalisen markkinoinnin analytiikan monitahoisia teknisiä ja monimutkaisia kysymyksiä, globaalien markkinointitiimien johtamista ja strategisia digitaalisen markkinoinnin kysymyksiä sekä kotimaassa että maailmanlaajuisesti.
- Rakenna, arvioi kriittisesti, suosittele ja toteuta digitaalinen markkinointiprojekti ja markkinointiviestintäkampanja eri organisaatioiden yritystavoitteiden mukaisesti.
Missä valmistuneet työskentelevät
Aikaisemmat tutkinnon suorittaneet ovat saaneet tehtäviä monilla erilaisilla digitaalisen markkinoinnin aloilla, kuten sosiaalisen median kampanjoiden hallinnassa ja verkkosivustojen analysoinnissa työskentelemällä johtavien organisaatioiden kanssa ympäri maailmaa, kuten McCann, Zürich ja monet muut.