
Master markkinoinnissa ja myynnin johtamisessa
KESTO
12 Months
KIELET
Englanti, Espanja
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Sep 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 19 900 / per year
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Kuluttajien vaatimukset kasvavat päivä päivältä – he ovat vuorovaikutuksessa ja pyrkivät solmimaan siteitä brändeihin, jotka jakavat heidän arvonsa; ei riitä vakuuttamaan heitä.
Tätä silmällä pitäen tämä all-in-one-ohjelma opettaa sinulle, miten organisaatiota hallitaan strategisesta näkökulmasta ja kuinka toteuttaa ja tehdä päätöksiä, jotka edellyttävät perusteellista tietoa tästä uudesta kuluttajasta/tuottajasta.
Avainkohdat
1. Tehokkuus
Hallitse tärkeimmät tekniikat ja tietolähteet, kun ymmärrät perusteellisesti markkinoinnin, myynnin ja kilpailutiedon tietojärjestelmän luomisen.
2. Visio
Tunnista uusimman markkinoinnin mahdollisuudet ja riskit ja opi mukauttamaan yritystä tähän uuteen kilpailuympäristöön.
3. Strategia
Analysoi markkinatilanne, määrittele eri skenaariot ja löydä mahdollisuuksia markkinointistrategian kehittämiseen.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Moduuli 1 - Johtaminen ja ohjaus organisaatiossa
Liiketoiminnan ja markkinoinnin suunnitteluprosessi organisaatioissa - 6 op
- Mahdollisuuksien ja vahvuuksien tunnistaminen
- Makroympäristön suunnittelu
- Strategisen lähestymistavan valinta
- Arvioinnit yrityksen aseman perusteella
Markkinatutkimus, tiedonhallinta ja päätöksenteko - 6 op
- Consumer behaviour
- Tietoa markkinointipäätösten tekemiseen
- Markkinatutkimusten suunnittelu
- Quantitative analysis
Strategisten päätösten taloudellinen vaikutus - 6 op
- Analysis of financial statements
- Kustannusten analyysi
- Budjettien hallinta
- Investointiprojektien analyysi
Moduuli 2 - Strateginen markkinoinnin johtaminen
Markkinointi digitaalisissa ympäristöissä - 6 op
- Online-trendit ja -strategiat
- Liiketoiminnan mallit
- Verkkokuluttaja
- Johdatus digitaaliseen taktiikkaan (SEO, SEM, RRSS...)
- Web-rakenne ja tulosten analysointi
Viestintästrategiat - 6 op
- Suunnitelmat viestintään
- Communication strategies
- Kriisin viestintä
- CSR
Markkinointi digitaalisissa ympäristöissä - 6 op
- Online-trendit ja -strategiat
- Liiketoiminnan mallit
- Verkkokuluttaja
- Johdatus digitaaliseen taktiikkaan (SEO, SEM, RRSS...)
- Web-rakenne ja tulosten analysointi
Moduuli 3 - Strateginen markkinoiden suunnittelu ja markkinoille pääsy
Myynti- ja kaupallistamisstrategiat - 6 op
- Strateginen myynnin suunnittelu
- Myyntikäytännöt
- Myynnin tekniikat
- Myyntiennuste
Asiakaskeskeisen markkinoinnin liiketoimintastrategiat - 6 op
- Tuotemarkkinointi vs asiakasmarkkinointi
- Analyysi ja asiakastuntemus
- Uusien asiakkaiden aktivointi
- Asiakkaan segmentoinnin RFM-malli
- Asiakasuskollisuus
- Asiakasarvon laskeminen
- Asiakkaiden alhainen palautuminen
- Asiakaskeskeinen organisaatio ja strategia
- Customer Experience Management
- Luokkien hallinta
- Asiakaspääoma vs. Brand Equity
- Uudet asiakaskokemuksen paradigmat
Master's Thesis
15 ECTS
This is far more than just a research project required to gain a Master's qualification. It is the optimal time and place to combine all your academic experience, professional ambition, personal vision and creativity. It is your opportunity to put all the knowledge and skills you have acquired into practice and work towards the goals you set for yourself.
Uramahdollisuudet
Employment
You will get a tailor-made career plan from our Careers department and our Entrepreneur department, with personalised services for academic training and guidance that will multiply your professional opportunities and extend them to any country in the world.
- Marketing Director
- Commercial Director
- Business Director
- Commercial Consultant
- Marketing Technician
- Commercial Technician
- Category Manager
- Key Account Manager
- Head of Trade Marketing
- Head of Marketing
- Head of Sales