PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
EAE Business School Barcelona Master markkinoinnissa ja myynnin johtamisessa
EAE Business School Barcelona

Master markkinoinnissa ja myynnin johtamisessa

12 Months

Englanti, Espanja

Täysaikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Sep 2025

EUR 19 900 / per year

Kampuksella

Johdanto

Kuluttajien vaatimukset kasvavat päivä päivältä – he ovat vuorovaikutuksessa ja pyrkivät solmimaan siteitä brändeihin, jotka jakavat heidän arvonsa; ei riitä vakuuttamaan heitä.

Tätä silmällä pitäen tämä all-in-one-ohjelma opettaa sinulle, miten organisaatiota hallitaan strategisesta näkökulmasta ja kuinka toteuttaa ja tehdä päätöksiä, jotka edellyttävät perusteellista tietoa tästä uudesta kuluttajasta/tuottajasta.

Avainkohdat

1. Tehokkuus

Hallitse tärkeimmät tekniikat ja tietolähteet, kun ymmärrät perusteellisesti markkinoinnin, myynnin ja kilpailutiedon tietojärjestelmän luomisen.

2. Visio

Tunnista uusimman markkinoinnin mahdollisuudet ja riskit ja opi mukauttamaan yritystä tähän uuteen kilpailuympäristöön.

3. Strategia

Analysoi markkinatilanne, määrittele eri skenaariot ja löydä mahdollisuuksia markkinointistrategian kehittämiseen.

Pääsymaksut

Opetussuunnitelma

Uramahdollisuudet

Ohjelman pääsyvaatimukset

Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.

Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.

Tietoja koulusta

Kysymyksiä