Master Markkinointi
East London University
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
East London, Etelä-Afrikka
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
2 vuotta
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
Pyydä tietoja
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Feb 2025
Johdanto
Nykypäivän taju markkinointi ja viestintä johtajien alkavat tehomuuttujilla ajatuksia, käyttäytymistä ja toimia ostajalle. He tietävät, että on tärkeää erilaistumista ja miten luoda ainutlaatuinen ja ownable brändin asema mielissä kohderyhmä. He tietävät, miten hyödyntää kuluttajatietoihin toimittaa toiminta herättävä viestit ja soveltaa uusia tietolähteitä hinnoittelupäätösten, pakkaus, ja promootiostrategioita. Ja he tekevät sen kaiken taas rakennuksen korkea suorittaessaan joukkueet ja pitää selkeä näköyhteys markkinaosuuteen, volyymi, ja ROI.
ELU markkinointijärjestelmässä opit navigoida nykypäivän haasteita, kun maadoitus teille aikaa testattu teoria niin et voit olla valmis johtamaan huomisen innovaatiot.
Meidän dual-kurinalainen maisteriksi on vain yksi harvoista kansakunnan joka yhdistää markkinoinnin kurinalaisuutta kanssa viestinnän, varustaminen voit toimittaa oikean viestin oikealle henkilölle oikeaan aikaan. Innovatiivinen opetussuunnitelma sijoittaa teitä etsimään johtava rooli molemmissa fi elds, vahvistamalla oman ytimen taitoja näillä alueilla: johtaminen, markkinointi strategia, brändin hallinta, markkinatutkimuksia ja analytiikan, uuden median, ja luova tuotanto.
Klo ELU, voit olla mukana käytännön tehtävissä, mukaan lukien tapaustutkimuksia, jossa voit suositella kattava liiketoiminnan ja markkinoinnin strategiaa, jossa hinnoittelu kannattavuusraja, ja pro fi tability ennusteet. Ja antaa sinulle käytännön osaamista kehittää viestintä materiaaleja, opit alan standardi suunnittelun ohjelmistot.
Meidän maisteriohjelmaan altistaa uusimpia suuntauksia keskeisillä alueilla, kuten: hyödyntämällä web ja sosiaalinen oivalluksia optimoimaan markkinointia; ajo sosiaalisen markkinoinnin aloitteita aktivoida käyttäjän osallistumista, sitoutumista ja säilyttäminen; ja oppia, kuinka ihmiset osta, seurustella, ja omaksua tietoa.
Master monimutkaisuus Päivän Marketplace:
- Kuluttajat & Insights: Juuret syvä ymmärrys kuluttajien, opetussuunnitelma painottaa tutkimukseen perustuvia näkemyksiä perustuksena tehokkaita kampanjoita.
- Disciplines & Kanavat: Altistuvat koko kirjon viestintä- tieteenalojen opiskelijat ovat varustettu toteuttaa tehokas sekoitus perinteistä ja digitaalisen median kanavia.
- Strategia & Creativity: Opiskelija oppii hyödyntämään sekä analyyttistä ajattelua ja luovia taitoja suunnitella mukaansatempaavan brändikokemuksesta.
- Applied Opetussuunnitelma: Reaaliaikainen asiakkaan haasteet ja tapaustutkimuksia antaa opiskelijoille arvokasta käytännön kokemusta.
Opetussuunnitelma yhdistyvät state-of-the-art luokat sähköisen kaupankäynnin, web design, ja tietokanta analyysi laaja ymmärrys mainonnan, markkinoinnin tutkimus, ja myynninedistämiseen taitoja kunnostautua kansainvälisen markkinoinnin fi eld.
MS Marketing-ohjelma auttaa kehittämään kriittistä taitoja brändin hallintaan, asiakasuskollisuus, yleisön sitoutumisen kautta erilaisia median ja kattava markkinoinnin suunnitelmia.
Sinulta valmis ammatillisen uran markkinointi analyytikot, tuotemerkin johtajien tai liittyvän markkinoinnin tehtävissä julkisen, yksityisen tai valtion sektorilla.
Vuonna maisterin markkinoinnin ohjelmassa, opit kuinka:
- Analysoida ja tulkita laadullisia ja määrällisiä tietoja tasata markkinoinnin suunnitelmia organisaation strategiset tavoitteet
- Luoda integroituja strategioita maksimoida mahdollisuuksia avulla markkinoinnin teoriaa ja käytäntöjä
- Tislata tiedon avulla erilaisia median ilmoittamaan, neuvotella ja saada sidosryhmät
- Kehitetään kansainvälistä markkinoinnin strategioita, joissa käsitellään kaupallisia, poliittisia, oikeudellisia ja kulttuuriympäristöjä globaalissa taloudessa
- Varmentaa markkinointikäytäntöihin täyttävät lakisääteiset ympäristöissä, sääntelystandardeja ja eettisiä käytäntöjä
- Hallita tuotemerkin crossfunctional ympäristöissä varmistaa luomisen, pyydystäminen ja toimituksen arvosta