MA strategisessa markkinointiviestinnässä
Emerson College
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Boston, Yhdysvallat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 - 2 vuosi
Vauhti
Täysaikainen, Osa-aikainen
Lukukausimaksut
USD 1 402 / per credit *
Hakemuksen määräaika
02 May 2024
Aikaisin aloituspäivä
05 Sep 2024
* lisämaksuja saatetaan veloittaa. Apurahoja on saatavana
Johdanto
3ammatillisia polkuja, joihin voi keskittyä: strateginen suunnittelu, digitaalistrategia ja brändistrategia | 5+5Opetussuunnitelma: Ota 5 markkinointikurssia ja 5 valinnaista kurssia, jotta voit mukauttaa ohjelmasi ammatillisten tavoitteidesi mukaan | 40luotto -ohjelmat, jotka on suunniteltu työskenteleville ammattilaisille, ja luokat tarjotaan illalla |
Emersonin strateginen markkinointiviestintä MA (SMC) valmistaa sinut uralle yhdellä maan nopeimmin kasvavista aloista, markkinoinnista ja viestinnästä. Ohjelmamme on joustava ja voit valita kolmesta markkinointikohteesta rakentaaksesi maisteriohjelmasi uratavoitteidesi ympärille.
SMC -ohjelmamme valmistaa sinua monenlaiseen uraan markkinoinnissa ja viestinnässä sekä toimistopuolella että asiakaspuolella, mikä antaa sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden soveltaa markkinointitaitojasi mille tahansa teollisuudelle, mukaan lukien tekniikka, terveydenhuolto, viihde, rahoitus, koulutus ja lisää.
Emersonin strategisen markkinointiviestinnän MA avulla voit rakentaa haluamasi maisterin tutkinnon uratavoitteidesi ja henkilökohtaisten etujesi perusteella. Voit keskittyä strategiseen suunnitteluun, digitaaliseen strategiaan tai brändistrategiaan ja oppia markkinoinnin perusteet menestykselle kaikilla toimialoilla.
Ohjelman kohokohtia ovat:
- 5+5 opetussuunnitelmarakenne, joka tarjoaa sinulle viisi markkinointitason peruskurssia ja 5 kurssia valitsemallasi painopistealueella: strateginen suunnittelu, digitaalinen strategia tai brändistrategia
- Muokattava ohjelmakokemus varmistaa, että opit ammattitaitosi ja henkilökohtaisten tavoitteidesi saavuttamiseen tarvittavat taidot
- Kokopäiväisiä ja osa-aikaisia vaihtoehtoja, kursseja tarjotaan ensisijaisesti iltaisin, jotta voit joustavasti aikataulusi
- Ei GRE -vaatimuksia
Opetussuunnitelman vaatimukset
40 opintopisteen ohjelma on täydellinen työskenteleville ammattilaisille, mikä mahdollistaa maksimaalisen joustavuuden ajassa ja rakenteessa; opiskelijat voivat suorittaa ohjelman 1,5-2 vuodessa (kokopäiväinen) tai he voivat osallistua osa-aikaisesti. Kursseja tarjotaan ensisijaisesti illalla, jolloin opiskelijoille jää aikaa osallistua harjoittelu- ja verkostoitumismahdollisuuksiin.
5 + 5 Opetussuunnitelma
5 ydinkurssia: Opit perustaidot menestyäksesi alan urassa. Kursseista, kuten markkinoinnista ja brändinhallinnasta luovaan ajatteluun ja ongelmanratkaisuun, opiskelijat oppivat alan periaatteita ja kuinka strategia ja luovuus yhdistyvät asiakaskeskeisen strategisen markkinointisuunnitelman ja integroidun markkinointiviestinnän muodostamiseksi.
Pakolliset ydinkurssit
Määrä | Kurssi | Laajuus |
MK 601 | Strategisen markkinointiviestinnän periaatteet | 4 |
MK 610 | Markkinointi/Brändinhallinta | 4 |
MK 636 | Luova ajattelu ja ongelmanratkaisu | 4 |
MK 669 | Käyttäytymistaloustiede | 4 |
MK 668 | Ammatillinen sovellettu kokemus strategisesta markkinointiviestinnästä | 4 |
5 valinnaista: Ohjelman valinnaisten kurssien avulla voit keskittyä ammatilliseen polkuun strategisessa suunnittelussa, digitaalisessa strategiassa tai brändistrategiassa suositelluilla kursseilla tai valita ja valita valinnaisia, jotka parhaiten täyttävät henkilökohtaiset uratavoitteet tai akateemiset intressit. Nämä valinnaiset suorittavat 5 + 5 -opetussuunnitelman.
Ammatilliset polut: Opiskelijat voivat valita yksilöllisen opinto -ohjelman laatimisen, joka perustuu valinnaisiin, jotka täyttävät ammatilliset harrastukset tai akateemiset edut, tai jonkin seuraavista ammatillisista poluista suositelluilla valinnaisilla aineilla, jolloin osaamista voidaan kehittää, keskittyä ja soveltaa:
- Strateginen suunnittelu: Kehitä taitojasi ja tietämystäsi strategisten markkinointikampanjoiden ja viestintäaloitteiden suunnittelussa ja hallinnassa tutkimuksesta toteutuksen ja tarkistamisen kautta.
- Digitaalistrategia: Valmistaudu uraan, joka keskittyy digitaaliseen markkinointiin suositelluilla kursseilla, jotka kehittävät taitojasi ja tietosi digitaalisen suunnittelun, analytiikan ja strategian aloilla.
- Brändistrategia: Keskitä alan ammattitaito ja tietosi brändäykseen ja brändistrategiaan luomalla tarinoita ja strategioita, jotka kehittävät sekä aineettomia että aineellisia hyödykkeitä tunnetuille ja pian tunnustettaville brändeille.
Ammattimaisia polkuja ovat muun muassa seuraavat suositellut kurssit.
Huomaa: Kurssitarjonta tai saatavuus voivat muuttua.
Ammatillinen polku: strateginen suunnittelu
Määrä | Kurssi | Laajuus |
MK 604 | Markkinatutkimus ja tilisuunnittelu | 4 |
MK 649 | Markkinoinnin investointien hallinta | 4 |
MK 650 | Markkinoiden suunnittelu: asiakkaat, yritykset, yhteistyökumppanit | 4 |
MK 661 | Strateginen suunnittelu ja markkinointiviestintä | 4 |
MK 667 | Integroitu strategia | 4 |
Ammatillinen polku: digitaalinen strategia
Määrä | Kurssi | Laajuus |
MK 627 | Digitaalinen markkinointi | 4 |
MK 651 | Kuvaava analytiikka ja ennakoivat mallit | 4 |
MK 662 | Sisältömarkkinointi | 4 |
MK 640 | Käyttäjäkokemuksen suunnittelu | 4 |
MK 620 | Civic Media Design Studio 1 | 4 |
Ammatillinen polku: Brändistrategia
Määrä | Kurssi | Laajuus |
MK 604 | Markkinatutkimus ja tilisuunnittelu | 4 |
MK 621 | Luova kirjoittaminen ja tarinankerronta | 4 |
MK 630 | Mainonta ja myynninedistäminen | 4 |
MK 663 | Suunnittelustrategiat viestinnässä | 4 |
MK 665 | Globaalit kulttuurit: antropologia ja sosiologia | 4 |
Henkilöstö
Opi palkituilta tutkijoilta ja alan toimijoilta. Monipuolinen tiedekuntamme tarjoaa ainutlaatuisia sisäpiirinäkökulmia, tuo uutta tietoa alalle ja osallistuu aktiivisesti opettamaansa sisältöön.
Alumnit
Alumnimme työskentelevät virastojen, yritysten ja jopa omien yritystensa parissa. He soveltavat ohjelmassamme opittuja taitoja ja lähestyvät mitä tahansa teollisuutta luottavaisin mielin terveydenhuollosta, rahoituksesta, tekniikasta ja tavaroista. Saat pääsyn ainutlaatuisiin verkostoitumismahdollisuuksiin alumnien kanssa Emersonin Alumni -alustan Emergen kautta.
Alumnimme ovat työskennelleet seuraavissa yrityksissä:
- Philips
- Dana-Farberin syöpäinstituutti
- TikTok
- Dell
- Converse
- SimpsonScarborough
Uranäkymät
Markkinoinnin ja viestinnän ennustetaan olevan yksi nopeimmin kasvavista urapolkuista seuraavan 10 vuoden aikana, ja vuotuinen mediaanipalkka on 130 000 dollaria johtajatason tehtävissä vuodesta 20201 lähtien. Nauti joustavuudesta kaikilla aloilla, mukaan lukien viihde, tekniikka, terveydenhuolto, koulutus ja paljon muuta.
Urat markkinoinnissa ja viestinnässä:
- Markkinointipäällikkö
- Sosiaalisen median asiantuntija
- Tapahtumakoordinaattori
- Digitaalisen markkinoinnin johtaja
- markkinointijohtaja
- Taiteellinen johtaja
- Median asiantuntija
Pääsymaksu
Sisäänpääsyvaatimukset
- Online -sovellus
- Hakemuksesi lähettämisen jälkeen saat sähköpostiviestin, jossa on pääsykoodi. Käytä käyttäjätunnustasi ja salasanaasi kirjautuaksesi sisään ja tarkistaaksesi sovelluksesi tilan.
- Viralliset transkriptiot
- Viralliset transkriptiovaatimukset
- 2 Suosituskirjeet
- Henkilöiltä, jotka kykenevät parhaiten arvioimaan akateemista ja ammatillista pätevyyttä, mukaan lukien motiivit ja tavoitteet.
- Pääsyessee: 3 sivua, kaksoisväli (750 sanaa). Vuoden 2021 hakemuksen kehote on seuraava:
- Selitä lyhyen ja pitkän aikavälin ammatilliset tavoitteesi. Mikä motivoi tai saa sinut innostumaan näistä tavoitteista? Miten Emersonin koulutus auttaa sinua saavuttamaan nämä tavoitteet? Pohdi kaikkia asiaankuuluvia työ-, koulutus- tai henkilökohtaisia kokemuksiasi ja kuvaile, miten osallistut ohjelmaan ja ammattiin.
- Jatkaa
- Sisällytä ammatti- ja koulutushistoriasi.
- Englannin kielen taito: Hakijoiden, joiden äidinkieli ei ole englanti, on esitettävä todisteet englannin kielen taidosta toimittamalla viralliset TOEFL-, IELTS-, Duolingo- tai Pearson -testitulokset.
Kansainväliset hakijat
- Tämä ohjelma tukee I-20: n myöntämistä koko kampuksen ohjelman ajan. Jos haluat lisätietoja I-20-hakemuksesta, voit esikatsella tietoja täältä. Asiakirjoja ei vaadita ennen kuin sinut on hyväksytty.
- Kansainvälinen opiskelijoiden tarkistuslista
"Kasvoin niin paljon markkinoijana kahden vuoden aikana Emersonissa. Pidin pienestä yhteisöstä ja yhteistyöhaluisesta, tukevasta ympäristöstä. Professoreiden kanssa oli helppo puhua, ja minusta tuntui aina mukavalta esittää kysymyksiä."
Anna Khandanyan
Strateginen markkinointiviestintä MA Alumni
Opetus
Emersonin jatko -ohjelman lukukausimaksut ovat luottoa. Voit ilmoittautua kokopäiväisesti tai osa-aikaisesti valitsemastasi ohjelmasta riippuen ja vaihdella jokaisen lukukauden luottokustannuksia yksilöllisten tarpeidesi mukaan. Lisätietoja opetuskustannuksistamme saat lukukausimaksuiltamme.
Taloudellinen tuki
Emerson College tarjoaa ylpeänä tarjota opiskelijoille ja perheille taloudellista apua ja resursseja. Täydellinen luettelo taloudellisista avun tarjouksistamme on Talousapusivullamme .
Apurahat
Hakiessaan Emerson Graduate -ohjelmaan Graduate Admission -tiimi tarkistaa automaattisesti jokaisen hyväksytyn opiskelijan apurahan. Lisätietoja apurahoista on Stipendit ja apurahat -sivullamme.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Opetussuunnitelman vaatimukset
40 opintopisteen ohjelmamme on täydellinen työskenteleville ammattilaisille, mikä mahdollistaa maksimaalisen joustavuuden ajan ja rakenteen suhteen; Opiskelijat voivat suorittaa ohjelman 1,5-2 vuodessa (kokopäiväinen) tai he voivat osallistua osa-aikaisesti. Kursseja tarjotaan ensisijaisesti iltaisin, jolloin opiskelijoille jää aikaa osallistua harjoitteluun ja verkostoitumismahdollisuuksiin.
5 + 5 opetussuunnitelma
5 ydinkurssia: Opit perustaidot menestykseen alan uralla. Markkinoinnin ja brändinhallinnan kaltaisista kursseista luovaan ajatteluun ja ongelmanratkaisuun opiskelijat oppivat alan periaatteita ja kuinka strategia ja luovuus kietoutuvat yhteen asiakaskeskeisen strategisen markkinointisuunnitelman ja integroidun markkinointiviestinnän muodostamiseksi.
Pakolliset ydinkurssit
Numero | Kurssi | Lopputekstit |
MK 601 | Strategisen markkinointiviestinnän periaatteet | 4 |
MK 610 | Markkinointi/brändinhallinta | 4 |
MK 636 | Luova ajattelu ja ongelmanratkaisu | 4 |
MK 669 | Käyttäytymistaloustiede | 4 |
MK 668 | Ammattimainen soveltava kokemus strategisesta markkinointiviestinnästä | 4 |
5 valinnaista: Ohjelman valinnaisten kurssien avulla voit keskittyä strategisen suunnittelun, digitaalisen strategian tai brändistrategian ammatilliseen polkuun suositelluilla kursseilla tai valita ja valita valinnaisia aineita, jotka parhaiten vastaavat henkilökohtaisia uratavoitteita tai akateemisia etuja. Nämä valinnaiset suorittavat 5 + 5 opetussuunnitelman.
Ammatilliset polut: Opiskelijat voivat valita yksilöllisen opinto-ohjelman, joka perustuu ammatillisia harrastuksia tai akateemisia etuja tyydyttäviin valinnaisiin aineisiin, tai jonkin seuraavista ammatillisista poluista, joissa on suositeltuja valinnaisia aineita, jolloin asiantuntemusta voidaan kehittää, keskittää ja soveltaa:
- Strateginen suunnittelu: Kehitä taitojasi ja tietojasi strategisten markkinointikampanjoiden ja viestintäaloitteiden suunnittelussa ja hallinnassa tutkimuksesta toteutukseen ja tarkasteluun.
- Digitaalinen strategia: Valmistaudu digitaaliseen markkinointiin keskittyvään uraan suositelluilla kursseilla, jotka kehittävät taitojasi ja tietojasi digitaalisen suunnittelun, analytiikan ja strategian aloilla.
- Brändistrategia: Keskitä toimialasi taidot ja tietosi brändäykseen ja brändistrategiaan luomalla tarinoita ja strategioita, jotka kehittävät sekä aineettomia että aineellisia hyödykkeitä tunnetuille - ja pian tunnistettaville - brändeille.
Ammatilliset polut sisältävät, mutta eivät rajoitu niihin, seuraavat suositellut kurssit.
Huomautus: Kurssitarjonta tai saatavuus voivat muuttua.
Ammatillinen polku: Strateginen suunnittelu
Numero | Kurssi | Lopputekstit |
MK 604 | Markkinatutkimus ja tilisuunnittelu | 4 |
MK 649 | Markkinointi-investointien hallinta | 4 |
MK 650 | Markkinoiden suunnittelu: asiakkaat, yritykset, yhteistyökumppanit | 4 |
MK 661 | Strateginen suunnittelu ja markkinointiviestintä | 4 |
MK 667 | Integroitu strategia | 4 |
Ammatillinen polku: Digitaalinen strategia
Numero | Kurssi | Lopputekstit |
MK 627 | Digitaalinen markkinointi | 4 |
MK 651 | Kuvaileva analytiikka ja ennakoivat mallit | 4 |
MK 662 | Sisältö Markkinointi | 4 |
MK 640 | Käyttökokemuksen suunnittelu | 4 |
MK 620 | Civic Media Design Studio 1 | 4 |
Ammatillinen polku: Brändistrategia
Numero | Kurssi | Lopputekstit |
MK 604 | Markkinatutkimus ja tilisuunnittelu | 4 |
MK 621 | Luova kirjoittaminen ja tarinankerronta | 4 |
MK 630 | Mainonta ja myynninedistäminen | 4 |
MK 663 | Suunnittele strategioita viestinnässä | 4 |
MK 665 | Globaalit kulttuurit: antropologia ja sosiologia | 4 |
Apurahat ja rahoitus
Raha-avustus
Emerson College on ylpeä voidessaan tarjota opiskelijoille ja perheille taloudellisen tuen vaihtoehtoja ja resursseja. Täydellinen luettelo taloudellisen avun tarjouksistamme on taloudellisen tuen sivullamme.
Apurahat
Hakiessaan Emerson Graduate Program -ohjelmaan Graduate Admission -tiimi tarkistaa automaattisesti jokaisen hyväksytyn opiskelijan apurahakelpoisuuden. Lisätietoja apurahoista on Apurahat ja apurahat -sivullamme.
Galleria
Uramahdollisuudet
Uranäkymät
Markkinoinnin ja viestinnän ennustetaan olevan yksi nopeimmin kasvavista urapoluista seuraavien 10 vuoden aikana, ja sen mediaanivuosipalkka on 130,000 20201 dollaria johtajatason tehtävissä vuodesta XNUMX lähtien. Nauti joustavuudesta millä tahansa alalla, mukaan lukien viihde, tekniikka, terveydenhuolto, koulutus ja paljon muuta.
Ura markkinoinnissa ja viestinnässä:
- Markkinointipäällikkö
- Sosiaalisen median asiantuntija
- Tapahtumien koordinaattori
- Digitaalisen markkinoinnin päällikkö
- Markkinointijohtaja
- Taiteellinen johtaja
- Media-asiantuntija
Opiskelijoiden suosittelut
Ohjelman lukukausimaksu
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.