Markkinoinnin ja luovuuden maisteri
ESCP Business School
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Paris, Ranska
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
18 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 24 400 / per course
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
Markkinoinnin ja luovuuden MSc on ainutlaatuinen keskittyessään luovuuden ja analyyttisen ajattelun väliseen rajapintaan markkinoinnin hallinnassa. Käyttämällä useita lähestymistapoja markkinointiin, tämä ohjelma on suunniteltu valmistamaan seuraavan sukupolven markkinoijia, jotka ovat vastuullisia, strategisia, päteviä ja innovatiivisia valinnoissaan.
Markkinoinnin ja luovuuden MSc edistää luovaa ja kriittistä ajattelua metodologisella ja systemaattisella lähestymistavalla. Opit luovuudesta liiketoiminnassa, johtamisessa ja suorituskyvyssä (sekä kulttuurisesti että yksilöllisesti) sekä kehität omaa kognitiivista joustavuuttasi, ideoiden sujuvuutta ja ketteryyttä. Lisäksi ohjelma opettaa sinulle kuinka olla strateginen ja analyyttinen tietopohjaisessa maailmassa tarjotakseen uusia ja innovatiivisia ratkaisuja monimutkaisiin ongelmiin.
Ohjelma ottaa käyttöön tapaus- ja projektipohjaisen opetusmallin, koska uskomme vahvasti, että käytännönläheinen "Not By The Book" -lähestymistapa valmistaa opiskelijamme parhaiten tuleviin markkinointitehtäviin.
Opetussuunnitelma ulottuu oppikirjojen lisäksi konsulttiprojekteihin, luoviin seminaareihin yhteistyössä yrityskumppaneiden kanssa, tapaustutkimuksiin, välittömään kokemukseen kehittyvillä markkinoilla, luokkakeskusteluja ja vierailevia puhujia sekä vähintään neljän kuukauden työkokemus (harjoittelu/suora työpaikka), antaa osallistujille mahdollisuuden soveltaa uusia oppimiaan välittömästi tosielämän yrityksiin ja tehtäviin.
Tämä MSc-erikoistuminen on osa DEAMIE (Diplôme d'Etudes Avancées en Management International des Entreprises ) -ohjelmaa, ja se on Ranskan ministeriön akkreditoima Grade de Master ja Visa Bac+5. Ohjelman laajuus on 120 op.
Opiskelijat viettävät suurimman osan ajastaan Lontoon vilkkaassa kaupungissa. Tätä seuraa yksi lukukausi, jota isännöidään Pariisin kampuksella, mikä antaa heille mahdollisuuden hyötyä kahdesta maailman tunnetuimmasta luovan huippuosaamisen keskuksesta.
Ainutlaatuisen ohjelman painopisteen, opetusmetodologian, vuorovaikutuksen asiantuntijoiden kanssa ja ajantasaisen markkinoinnin sisällön yhdistelmä antaa markkinoinnin ja luovuuden MSc-opiskelijoille yhden silmiinpistävimmistä, ajatuksia herättävistä ja ennen kaikkea uraa laajentavista markkinoinnista. Masterit tällä hetkellä saatavilla.
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
MSc in Marketing & Creativity -tiimi tunnustaa ohjelman tärkeän roolin seuraavan sukupolven vastuullisten, strategisten ja kriittisesti ajattelevien markkinoinnin ammattilaisten valmistelemisessa.
Tätä silmällä pitäen ohjelma tarjoaa erilaisia stipendejä tukeakseen opiskelijoiden matkaa tulevaisuuden luoviksi markkinoijiksi. Markkinoinnin ja luovuuden maisteriksi hyväksyttynä opiskelijana saatat hyötyä seuraavista stipendimahdollisuuksista:
- Global Citizen Talent -stipendi (jopa 2 000 puntaa)
- Pääsymahdollisuus (jopa 4 000 puntaa)
Opetussuunnitelma
- Markkinointi
Ohjelman tulos
- Opiskele luovuutta liiketoiminnassa, johtamisessa ja suorituskyvyssä ja kehitä omaa kognitiivista joustavuuttasi, ideoiden sujuvuutta ja ketteryyttä
- Opi olemaan strateginen ja analyyttinen datavetoisessa maailmassa tarjoamaan uusia ja innovatiivisia ratkaisuja monimutkaisiin ongelmiin
- Pääset tutustumaan huipputyönantajiin ja rakentamaan ammatillista verkostoasi useiden käytännön tehtävien, seminaarien ja projektien kautta koko ehdon ajan
- Hyödynnä monipuolinen ympäristö luomalla oppimiskokemuksesi yhdessä yli 25 eri kansallisuuden kanssa luokassa
- Pääset kärkeen edellä tällä nopeasti muuttuvalla alalla oppimalla markkinoinnin ajantasaisimmasta ajattelusta ja käytännöistä
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
- Brändin johtaja
- Markkinointipäällikkö
- Tuotepäällikkö
- Strateginen markkinointipäällikkö
- Digitaalisen markkinoinnin päällikkö
- Tilin johtaja/johtaja/johtaja
- Vanhempi konsultti
- TOIMITUSJOHTAJA
- Konsultti
- Liiketoiminnan kehityspäällikkö
- Toimitusjohtaja
- Markkinointi-/innovaatiopäällikkö
- Kansainvälinen projektipäällikkö
- Markkinointijohtaja
- Vanhempi asiakaspäällikkö
- Sähköisen kaupankäynnin hallinta
- Brändin viestintäpäällikkö
Akkreditoinnit
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.
Ohjelman pääsyvaatimukset
Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.
Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.