MSc markkinoinnissa ja digitaalisessa mediassa
ESCP Business School
Keskeiset tiedot
Valitse sijainti
Kampuksen sijainti
Madrid, Espanja
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
15 kuukaudet
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
EUR 23 900 / per course
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
Johdanto
MSc in Marketing and Digital Media -ohjelmassa keskitytään pääasiassa digitaalisen markkinoinnin alaan, jotta opiskelijat saisivat kokonaisvaltaisen näkemyksen erilaisista digitaalisista markkinointivälineistä ja siitä, miten niillä voi olla tärkeä rooli brändin rakentamisessa. Siinä painotetaan myös markkinointitekniikoiden ja keskeisten strategisten markkinointinäkökohtien soveltamista yhä digitaalisemmassa ja globaalimmassa maailmassa. Näin se antaa opiskelijoille oppimisprosessin aikana taidot ja tiedot, joiden avulla he voivat menestyä kansainvälisellä, huippuluokan markkinointiuralla.
Ohjelmassa käytetään erilaisia opetusmenetelmiä, kuten yhdistelmäopetusta sekä tapaus- ja projektipohjaista opetusta, jotta voidaan edistää käytännönläheistä oppimista, jonka avulla opiskelijat voivat soveltaa teoreettisia käsitteitä käytännössä.
Opiskelijat aloittavat opintonsa Madridin vilkkaassa kaupungissa, jossa he asuvat kaksi ensimmäistä lukukautta. Seuraavaksi opiskelijat suorittavat erikoistumiskursseja joko Lontoossa tai Berliinissä ja päättävät opintonsa jälleen Madridissa, jossa he osallistuvat konsultointihankkeisiin. Kaikkien näiden kokemusten lisäksi opiskelijat ovat vuorovaikutuksessa johtavien teknologiayritysten kanssa kansainvälisen opintoseminaarin aikana, mikä antaa opiskelijoille päivitetyn ja maailmanlaajuisen tietopohjan, joka perustuu digitaalisten markkinoiden viimeisimpään kehitykseen.
kohokohtia:
- 15 kuukautta kokopäiväinen maisterintutkinto (120 ECTS).
- Monikulttuurinen opintolinja yhdessä kauppakorkeakoulussa
- Kansainvälinen seminaari
- Go-to-market-erikoistumislinjat Lontoo (Muoti, ylellisyys ja innovaatiot) tai Berliini (Big Data & Analytics).
- Opettanut englanniksi
- Opiskelijat suorittavat yhden tutkinnon, ranskalaisen maisterin tutkinnon (DEAMIE), ja yhden ESCP-tutkinnon, markkinoinnin maisterin tutkinnon & Digital Media.
- Espanjankielinen uppokurssi
- Vähintään 4 kuukauden harjoittelu
- Paranna profiiliasi vahvoilla johtamisosaamisilla ja verkostoitumisella
- Lisää arvoa ansioluetteloosi hyödyntämällä ESCP:n kaltaista arvostettua kauppakorkeakoulua.
- EL MUNDO sijoittui #1 parhaaksi digitaalisen markkinoinnin maisteriksi Espanjassa.
Galleria
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Opintojakson moduulit
9 kk teoriatunteja, asiantuntijuuden opiskelua ja käytännön caseja
Kurssit käsittelevät sekä teoriaa että tosielämän sovelluksia. Niitä opettavat syyskuun lopusta kesäkuuhun ESCP-tiedekunta ja menestyvät ammattilaiset. Mukana on myös lukuisia tapaamisia ja seminaareja alan ammattilaisten kanssa.
Termi 1
Heinäkuu - syyskuu
30op - Verkossa
Vain opiskelijoiden, joiden tutkinnolla oli 180 opintopistettä ennen maisterin tutkinnon aloittamista, on suoritettava lukukausi 1, johon sisältyy lisäksi 30 opintopistettä. Näiden 30 opintopisteen lisäopintojen suorittaminen on välttämätöntä akkreditointimääräysten noudattamiseksi.
- Taloustiede
- Markkinointi
- Strategia
- Kirjanpito ja rahoitus
- Tilastoja johdolle
- Johtajuus
Termi 2
Syys-joulukuu – Madrid
- Data ja analytiikka päätöksentekoa varten
- Johdatus digitaaliseen markkinointiin
- Brändin rakentaminen
- Strategiset markkinointipäätökset: Liiketoimintapeli
- Asiakaskokemus
- Markkinoinnin rahoitus *
- Digitaalinen projektinhallinta markkinoijille *
- Digitaalinen analytiikka 1: Verkkosivujen suunnittelu- ja koodausprojekti I
- Digitaalinen analytiikka 2: Google-analytiikka
- Digitaaliset keskustelut
- Tehokas viestintä
- Pro gradu -seminaari
Madrid - Live Case Study: L'ORÉAL
* Valinnaiset kurssit
Termi 3
Tammi-huhtikuu – Madrid
- Viestintä 360
- Mainonta digitaalisella aikakaudella
- Mediasuunnittelu ja ostoneuvottelut *
- Robotit ja tekoäly liiketoiminnassa *
- Brändätty sisältö
- Luovuus mainonnassa
- Sosiaalisen median hallinta
- Mobiili strategia
- Hinnoittelu & asiakasarvo
- Tutkimusmenetelmät markkinoijille
- Digitaalinen analytiikka 1: Verkkosivujen suunnittelu- ja koodausprojekti II
- Digitaalinen analytiikka 3: SEM ja SEO
- Digitaalinen analytiikka 4: Google Adwords
Madrid - Live Case Study: HAVAS & WAVEMAKER
* Valinnaiset kurssit
Termi 4
Go-to-market-erikoistumispolut
Huhti-kesäkuu – Lontoo tai Berliini & Madrid
- Kansainvälinen opintoseminaari
Lontoo
- Digitaalinen muutos ja yrittäjyys -polku
- Digitaalinen muoti ja ylellisyys -kappale
Berliini
- Big Data & Analytics -seuranta
Madrid
- Konsultointiprojektien strateginen suunnittelu
- Kansainvälinen konsultointiprojekti ja päätösseminaari
Termi 5
Ammattimaistuminen
Heinäkuu - joulukuu
- Työharjoittelu
- Ammatillinen opinnäytetyö
Ohjelman tulos
Avoimuus ja moninaisuus
Vuorovaikutus yli 20 kansallisuuden opettajien kanssa takaa syvemmän monikulttuurisen oppimisen. Markkinoinnin ja digitaalisen median maisterin tutkinnon suorittaneet opiskelijat ovat eri maista ja heillä on erilainen tausta: insinöörejä, lääkäreitä, proviisoreita, kirjallisuuden ja oikeustieteen opiskelijoita jne. rikastava.
Tietäen, että sinulla kaikilla on oma identiteetti ja persoonallisuus, ohjelman tavoitteena on saada sinut uteliaaksi ja monipuoliseksi auttaa sinua menestymään tulevassa työelämässäsi.
Tämä Mestari on koulutanut yli 600 osallistujaa. Heillä on nyt strategiset ja operatiiviset markkinointitavat ja viestintä eri yrityksissä maailmanlaajuisesti.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
- Globaalin kaupan markkinointipäällikkö
- Globaali tuotepäällikkö
- Kasvu- ja sisältömarkkinointipäällikkö
- Alueellinen avainasiakaspäällikkö
- Digitaalisen sisällön ja sosiaalisen median hallinta
- Digitaalisen median strategi
- Digitaalisen laadun asiantuntija
- Markkinointi- ja operatiivinen johtaja
- Brändi- ja asiakaskokemussuunnittelija
- Liiketoiminnan analyytikko
- Markkinointi- ja viestintäkonsultti
- Digitaalinen Campaign Manager
- Strateginen markkinointipäällikkö
- Verkkokaupan hallinta
- Brändin johtaja
- Markkinointipäällikkö
- Tuotepäällikkö
- Digitaalisen markkinoinnin päällikkö
Akkreditoinnit
English Language Requirements
Todista englannin taitosi Duolingo-englannin testillä! DET on kätevä, nopea ja edullinen online-englannin koe, jonka hyväksyy yli 4 000 yliopistoa (kuten tämä) ympäri maailmaa.
Ohjelman pääsyvaatimukset
Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.
Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.