PhDLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.
ESIC Business & Marketing School Master kansainvälisen kaupan ja liiketoiminnan [MITB]
ESIC Business & Marketing School

Master kansainvälisen kaupan ja liiketoiminnan [MITB]

Madrid, Espanja

12 Months

Englanti

Täysaikainen

Hakemuksen jättämisen määräaika

Sep 2025

EUR 17 100

Kampuksella

Fast-track counseling
By contacting the school, you'll get access to free priority counselling for any study and application questions.

Johdanto

Master kansainvälisen kaupan ja liiketoiminnan (MITB) on tarkoitus antaa osallistujille syvä ymmärrys globalisaation syistä, kansainvälistymisprosessista, kuinka globaali talousympäristö vaikuttaa yritysten kilpailutekijöihin ja miten maailma on kytketty toisiinsa. Tämän tuloksena tutkinnon suorittaneet ovat valmiita vastaamaan haasteisiin, jotka aiheutuvat liiketoiminnan laajentamisesta uusille globaaleille markkinoille samoin kuin ryhmien johtamiseen kulttuurien ja mantereiden välillä.

Erottelevat tekijät

  1. Innovatiivinen ja käytännöllinen kurssi.
  2. 2 Pathways kurssin mukauttamiseksi 100% Espanjassa tai 75% Espanjassa ja 25% Shanghaissa.
  3. Kansainväliseen liiketoimintaan keskittyvä kurssi.

Työllisyysaste

  • 6 kuukautta ohjelman suorittamisen jälkeen: 94%
  • 1 vuosi ohjelman suorittamisen jälkeen: 96%

Metodologia

Kurssin metodologia on keskittynyt opiskelijoiden oppimiseen yhdistämällä riittävä henkilökohtainen ponnistus, todistettu kyky ja osallistuminen tiimityöhön.

Tuutorit, mentorit ja luennoitsijat helpottavat tiedon ymmärtämistä ja soveltamista sekä taitojen siirtämistä.

  • Metodologiamme tarkoituksena on luoda kurssin opiskelijoille hyveellinen toimintapiiri - palaute-analyysi - toiminta.
  • Strategiamme perustuu seuraaviin kolmeen periaatteeseen: kriittisen ajattelun kehittäminen, itsenäisen oppimisen edistäminen (opiskelijakeskeinen oppiminen) ja ohjauksen sekä ammatillisen ja akateemisen tuen tarjoaminen.
  • Päätöksentekoon suuntautuneet istunnot, joilla on oikea tasapaino teoreettisella ja käytännöllisellä.
  • Yksilöllinen kysyntä, joka perustuu arviointeihin, tapauksiin ja harjoituksiin.
  • Puolustaminen ryhmäpohjaisella esittelyllä yritysasioista, joiden monimutkaisuus.
  • Ryhmäpohjainen loppuprojektin tai liiketoimintasuunnitelman valmistelu, esittely ja puolustaminen yksilöllisen arvioinnin avulla.

Menetelmäkriteerit

  • Teoreettinen osa
  • Käytännöllinen komponentti
  • Työ ja tapaukset
  • Viimeinen projekti
  • Yksilölliset arvioinnit
  • Ryhmäarvioinnit

men, employees, suit

Alumni Data

Alumnien toiminta-alueet

  • 32% kansainvälinen kauppa
  • 25% myynti
  • 21% kansainvälisen liiketoiminnan kehitys
  • 12% Markkinointi

Maantieteelliset alueet, joilla alumni työskentelee

  • 53% Espanja
  • 16% muu Eurooppa
  • 12% LATAM
  • 11% Afrikka
  • 2% USA
  • 4% Aasia
  • 2% Oseania

Ohjelmoida

Ydinmoduulit

Markkinoiden ymmärtäminen

  • Taloustiede globaaleissa skenaarioissa
  • Strateginen johtaminen
  • Pk-yritykset ja globalisaatio

Arvon tunnistaminen, kommunikointi ja mittaaminen

  • Markkinatutkimus
  • Marketing Mix
  • Organisaatioiden kulttuuriarvot ja etiikka
  • Kulttuurien välinen tietoisuus ja neuvottelut

Digitaalinen liiketoiminta ja ulkomaankauppa

  • Digitaalinen liiketoiminta
  • Internet ja kansainvälinen liiketoiminta

Kansainvälinen johtaminen XXI-luvulla

  • Tekoäly
  • Neuroscience

Poikittaiset istunnot

Ammattitaito ja henkilökohtainen kehitys

  • Tiiminrakennus
  • Hallitse itseäsi
  • Luovan ajattelun vahvistaminen
  • yrittäjyys
  • Myyntiryhmän johtaminen

Maailmanmarkkinapajat ja ulkomaankauppa

  • WMW (Eurooppa, Aasia, Latam, Afrikka ja Intia, Pohjois-Amerikka)
  • Tulli ja asiakirjat
  • Vaihto- ja vientiluottovakuutus
  • Kansainväliset sopimukset
  • Projektinhallinta, EPC-riskit

TFM

TFM

  • Kansainvälinen liiketoimintasuunnitelma
  • Kansainvälinen markkinointisuunnitelma

Sijoituksia

# 27 ESIC 27 parhaan kansainvälisen kauppakorkeakoulun joukossa, jotka tarjoavat MBA - Bloomberg Business -toimintaa
TOP-ESIC maailman 250 parhaan liiketalouskoulun joukossa - QS
TOP - ESIC yliopistojen ja kauppakorkeakoulujen parhaan listalla - U-Multirank

Pääsymaksut

Opetussuunnitelma

Rankingit

Ohjelman tulos

Apurahat ja rahoitus

Ihanteelliset opiskelijat

Uramahdollisuudet

Akkreditoinnit

Miksi opiskella ESIC Business & Marketing School

Ohjelman pääsyvaatimukset

Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.

Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.

Tietoja koulusta

Kysymyksiä