
Master markkinoinnissa
Geneva, Sveitsi
KESTO
1 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Mar 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
CHF 32 340 / per year
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Avointen ovien päivä maisteri- ja MBA-ohjelmille
Tule tapaamaan meidät EU Geneveen | 7. maaliskuuta
Johdanto
Markkinat muuttuvat jatkuvasti, ja kuluttajat ovat yhä kehittyneempiä. Yritykset tarvitsevat nyt enemmän kuin koskaan luovien muutosten toteuttamiseksi innovatiivisia, päteviä markkinoinnin asiantuntijoita. Sosiaalisen median markkinoinnin tehokkaasta käytöstä kohdeyleisön ymmärtämiseen tämä ohjelma tutkii nykyaikaisia markkinointimenetelmiä ja teorioita eri näkökulmista ja antaa opiskelijoille käsityksen siitä, miten markkinointipäätökset liittyvät yrityksen analyyttisiin, strategisiin ja operatiivisiin alueisiin.
Oppiminen johtajilta
Tapahtumat, joissa EU-opiskelijat tutustuttavat maailmanlaajuisesti menestyneisiin johtajiin, ovat olennainen osa lähestymistapaamme tarjota yrityskoulutusta, joka käynnistää urasi.
Zev Siegl, joka on kaikkialla läsnä olevan Starbucks-tuotemerkin perustaja, inspiroi EU-opiskelijoita aloittelevalla tarinallaan, jakoi ajatuksiaan tärkeistä aiheista, kuten tasa-arvosta ja kestävyydestä, ja tarjosi korvaamattomia oivalluksia aloitteleville yrittäjille.
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Saatavilla on useita stipendivaihtoehtoja. Katso lisätietoja koulun verkkosivuilta.
Opetussuunnitelma
- Kesto: Kolme termiä / vuosi
- Laajuus: 60 op
- Aloituspäivät: lokakuu, tammikuu ja maaliskuu
- Kieli: englanti
- Lukukauden maksu: 9600 CHF
- Pääsy: ympäri vuoden
Tutkinto myönnetty
- Valtion tunnustama korkeakoulututkinto, jonka myöntää Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Espanja (título propio).
- Maisterintutkinto EU Business School Switzerland jonka ACBSP, IACBE, IQA ovat hyväksyneet kansainvälisesti ja jonka on myöntänyt eduQua.
Rankingit
Sijalla 1 luokka- ja tiedekuntien monimuotoisuudessa QS Top MBA 2023:n mukaan
Paras Business School Catalunyassa (Barcelona) La Razónin mukaan
Forbes -lehden MBA -ohjelma sijalla 3 Espanjassa
QS Stars sai neljä tähteä liike -elämän koulutuksen erinomaisuudesta
América Economía on tunnustanut EU:n MBA:n sijalle 20 maailmassa
EU:n online-MBA sijoittui QS Top MBA:n mukaan sijalle 24 maailmassa
EU:n MBA sijoittui maailmanlaajuisesti sijalle 25 QS International Trade Rankings 2023:ssa
Sijalla Top 50 QS European MBA Rankingsissa 2023
Sijoittui viidenneksi QS MBA -oppaassa
Capital-lehden sijoittui kuudenneksi parhaana bisneskouluna naisille
Sijoitettu maailman 100 parhaan joukkoon uran erikoistumisen (MBA in Entrepreneurship) joukossa
Sijoitettu maailman sadan parhaan joukkoon ura -erikoistumisessa (MBA markkinoinnissa)
Sijalla Top 150:ssä QS Global MBA Rankings 2023:ssa
EU:n online-MBA sijoittui CEO Magazinen Online Global Rankings -listan kärkeen yhdeksän vuotta peräkkäin
Toimitusjohtajan sijoittama Premier DBA -ohjelma
EU-Startups on listattu 30 parhaan eurooppalaisen yrittäjyyden korkeakoulun joukkoon
Ohjelman tulos
Laajuus: 60 op
Tutkinto myönnetty
- Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), valtion tunnustama yliopisto Espanjassa, myöntämä yliopiston maisterin tutkinto.
- Maisterin tutkinto EU Business School Switzerland , joka on kansainvälisesti ACBSP:n, IACBE:n, IQA:n akkreditoima ja eduQuan sertifioima.
Oppimistulokset
Ohjelmassa kehitetään kokonaisvaltaista näkemystä markkinoinnin roolista yrityksissä ja siitä, kuinka keskeistä se on yritysten menestymisen kannalta. Tämän ohjelman aikana opiskelijat:
- Tutkia poliittisten, taloudellisten, sosiokulttuuristen ja fyysisten ympäristöjen vaikutuksia markkinoinnissa ja niiden hallintaa.
- Ymmärtää asiakkaan ja yrityksen välinen suhde.
- Opi analyyttisia, strategisia ja operatiivisia markkinointikykyjä.
- Tutki tärkeimpiä markkinointitapahtumia tapaustutkimusten ja keskustelujen avulla.