
Maisteri Varhaiskasvatuksen
Nicosia, Kyproksen tasavalta
KESTO
18 Months
KIELET
Englanti,
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
OPISKELUMUOTO
Etäopiskelu, Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto

Master of Arts-ohjelman "Early Childhood Education" tarjoaa ehdokkaat perusteellinen erikoistuminen alalla koulutusta 3-8 vuotta vuotiaista ja auttaa muokkaamaan ammatillista asiantuntemusta. Masters opiskelijat ovat varustettu arvioimaan koulutusta teorioita ja tuore tutkimus, harjoittaa omaa tutkimus- ja saavuttaa kyky hakea jatko pätevyys. Ne annetaan mahdollisuus osallistua ja ottamaan kriittisesti viimeisimmässä keskusteluissa suuntauksia ja toimintatapoja paikallisella ja kansainvälisellä tasolla.
Tavoitteet & Tulokset
Yleiset tavoitteet
Kurssi antaa kouluttajille mahdollisuuksia ymmärtämiseen ja erikoistumisen Varhaiskasvatuksen luomalla asianmukaiset olosuhteet, jotka mahdollistavat opettajien määrittelemään uudelleen ammatti-identiteettiään tai / ja on mahdollista jatkaa opintojaan tohtorin tasolla .
erityiset tavoitteet
Kurssin tavoitteena on:
- kattava ja erikoistunut ymmärrystä teorioiden ja syvällinen tutkimus tutkimuksen alaan liittyvät varhaiskasvatuksen
- tutkimukseen sitoutuminen perustuu nykyisen kehityksen ja suuntausten
- kehottaa oppilaita ottamaan kriittisesti ja osallistua keskusteluihin ja käytäntöihin paikallisella ja kansainvälisellä tasolla
Oppimistulokset
Loppuun mennessä ohjelman opiskelijat odotetaan:
- arvioida ja uudelleen vuonna dialektinen ja vastaavalla tavalla ammatillisen ja tutkimukseen identiteetin ja sisältö varhaiskasvatuksen paikallisella ja kansainvälisellä tasolla (a) jatkuvan laajentamisen tietouttaan kysymyksistä varhaiskasvatuksen teoreettiseen, filosofinen, ja käytännön tasolla (b) syvä ymmärrys lapsi
- suunnittelu, täydellinen ja läsnä pieniä tai suuria mittakaavan koulutustutkimusta joka pääosin keskittyy laadulliseen metodologisia lähestymistapoja
- hallita arjen käytäntö kasvattajina tutkijat yhteydessä jatkuvaa ammatillista kehitystä
- saada tietoa ja saada jatkokoulutusta koskevat yleisiä, määritelty ja erikoistunut kysymyksiin pedagogisia toimintamalleja ja menetelmiä kentässä varhaiskasvatuksen kautta monenlaisia lähteitä.
- kerätä ja analysoida tietoja, jotka perustuvat niiden käytäntöön
- yksilöidään kysymyksiä / ongelmia ja soveltaa / toteuttaa toimintasuunnitelmia ratkaisemaan näitä ongelmia ja parantaa niiden käytännön
- hallita käytännössä on vastaavalla tavalla
- tieteellisesti pätevä kysymyksissä suunnitteluun, johtamiseen ja kriittinen lukemat koulutustutkimusta
- arvioida tutkimustuloksia, jotka ovat saatavilla koulussa tai muissa opetusympäristöihin kriittisesti lukemalla nämä tulokset
- harjoittaa suunnitteluun ja tutkimuksen tekemiseen luokassa tasolla, koulun tasolla ja / tai laajemmassa yhteydessä, jonka tarkoituksena on vastata erityisiä tutkimuskysymyksiin
- perehdytetään nykytrendeihin keskustelemaan keskeisiä kysymyksiä ja pedagogisen tiede yleensä ja eri kasvatustieteiden erityisesti, prisman läpi eri aloilla, kuten sosiologia, historia ja vertaileva koulutus.
- ymmärtää ja arvioida niiden vaikutuksia, jotka esiin tulleita sosiaalista ulottuvuutta koulutuksen lisäksi heidän jokapäiväiseen käytäntöön
- tulkita osaamista historiallisen, sosiaalisen ja kulttuurisen yhteyksissä, joissa tuotetaan tuottaa kriittisiä tulkintoja ja käsityksiä koskevat koulutusta sisällä ja pois koulusta.
- rakentaa tietämystä, asenteita ja taitoja, jotka perustuvat syvä ymmärrys teorioiden oppimista ja liittyvistä ajankohtaisista asioista eri kognitiivisia aiheita ja alueita alkuaikoina opetussuunnitelman vaan myös niiden yleistä ammattipätevyysstandardit erilaisissa / valikoiman oppimisen konteksteissa / kehysten .
- kehittää kattava / valmistunut suunnitelmia koulutustoimintaa perustuu eri malleja, tyylejä ja tapoja oppimisjärjestelyihin varhaiskasvatuksessa
- eriyttää lähestymistapoja ja niiden opetusmateriaalin tavalla, joka täyttää tarpeet seka luokkahuoneissa
- suunnitella ja toteuttaa koulutustoimintaa olemalla tietoinen nykyisestä epistemologisen ja metodologisista kysymyksistä, jotka liittyvät kuhunkin niistä.
- kehittää, toteuttaa ja arvioida ohjelmia eri alueilla Opetussuunnitelma kanssa tutkimuksen näkökulma
- edistämään laajemman koulutukseen elämän yhteydessä, jossa he työskentelevät tavalla, joka mahdollistaa kommunikaation koulu - yhteiskunta ja tarjoaa aitoja kokemuksia lapsille.
Työllistymismahdollisuuksien
Kindergarten opetuksen ja hallinnon, Lastenhoito julkisella ja yksityisellä sektorilla, politiikan muotoiluun ja lisätutkimuksia.
Tietoja koulusta
Kysymyksiä
Samanlaisia kursseja
Master of Arts (Coursework) (MA(Coursework)) in Childhood and Youth Studies
- Dunedin, Uusi-Seelanti
MA Developmental and Therapeutic Play
- Swansea, Yhdistynyt kuningaskunta
Master of Arts (Thesis) (MA(Thesis)) in Childhood and Youth Studies
- Dunedin, Uusi-Seelanti