
Master-tutkinto globaalin myynnin ja markkinoinnin alalla
Steyr, Itävalta
KESTO
4 Semesters
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
30 Jun 2025
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Oct 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 363 / per semester *
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
* EU / ETA-maiden kansalaisille
Johdanto
Syvällinen tietotaito ja Johtamistaidot Myynti Johtaminen ja Markkinointitoiminta
Itävallan vientitalous on onnistunut asettamaan kansainvälisiä standardeja monilla aloilla, erityisesti teollisuuslaitosten, koneiden, teknologiatuotteiden ja palvelujen ja kestävien ratkaisujen alalla. Nämä maailmanlaajuiset toiminnot luovat suuren kysynnän pätevälle markkinointi- ja myyntihenkilöstölle. Koulutusohjelman maantieteellinen painopiste on kehittyvillä markkinoilla.
Tärkeimmät tiedot
Global Sales and Marketing -maisteriohjelma antaa opiskelijoille taidot ja tiedot, joiden avulla he voivat kehittää ja hallita kansainvälisten yritysten markkinointi- ja myyntitoimintaa tulevaisuudessa. Tällaisille
johtajille on olennaista olla tietoinen maailmantalouden globalisaation ja digitalisaation luomista kulttuurienvälisistä haasteista. Tyypillinen työnkuva olisi johtotehtävä eurooppalaisen yrityksen tytäryhtiössä, brändipäällikkö, avainasiakaspäällikkö tai markkinointi- ja myyntipäällikkö. Lisäksi kurssi tarjoaa erinomaisen pohjan yrittäjille, jotka haluavat perustaa oman yrityksen.
- Opiskelutapa: Opiskelu: kokopäiväinen, osa-aikainen
- Tutkinto: Master of Arts in Business (MA)
- Sovellus: Tapaustutkimus, englannin kielen testi ja haastattelu.
- Lukukausimaksujen kieli: Englanti
- Kesto: 4 lukukautta
- ECTS: 120
Ohjelman tulos
Sales ja Sales hallinta
Pystyt konseptisoimaan, arvioimaan, viemään eteenpäin ja hallitsemaan strategisia Sales . Ymmärrät " Sales " -aiheen moninaiset kerrokset esimerkiksi innovaation, kulttuurienvälisen johtamisen näkökulmasta, ostat ja kehität itsellesi loogisia vaihtoehtoja ennakoivalle toiminnalle.
B2B Marketing
Pystyt kehittämään ja viemään eteenpäin sijoitustavaroiden strategisia Marketing , mukaan lukien kulttuurien väliset taustahaasteet. Saat perusteellisen tiedon organisaation ostokäyttäytymisen erityispiirteistä ja pystyt tekemään Marketing liittyviä päätöksiä syvällisten analyysien pohjalta.
Kulttuurien välinen Sales ja hallinta
You will get a profound introduction to cultural differences and similarities around the globe in order to enable you to react in a professional way when faced with challenges of that kind. The compulsory semester abroad and field trips will give you further profound cross-cultural insights.
Practical skills
As a „University of Applied Sciences“ programme, we connect a complex structure of the scientific backgrounds needed with the immediate application in real industrial life, especially in the EU as the home market and in emerging markets.
Management and leadership skills
A special module will give you the chance to develop good insights into management and leadership challenges of an international job profile.
Specialisation
Lukukaudella 3 ohjelma tarjoaa intensiivisen erikoistumisen sekä B2B- Marketing että Sales johtamisessa syventääkseen tietämystäsi näillä aloilla.
The geographical focus of the programme is on the EU as the "home market" and on emerging markets.
Uramahdollisuudet
Global B2B- ja palvelumarkkinoiden hallinta tarvitsee innostuneita Sales suuntautuneita johtajia, jotka pystyvät kehittämään ja viemään eteenpäin monimutkaisia Sales tietyille markkinoille ja niiden kulttuureille.
Kaiken perustana on syvällinen ymmärrys organisaation ostokäyttäytymisestä sekä Marketing ja Sales kehittäminen ja hallinta monimutkaisille tuote- ja palveluyhdistelmille kansainvälisille markkinoille, joilla on kulttuurienvälisiä haasteita.
Ohjelman pääsyvaatimukset
Osoita sitoutumistasi ja valmiutesi menestyä kauppakorkeakoulussa suorittamalla GMAT-koe – yleisimmin käytetty pääsykoe, joka mittaa kriittistä ajattelua ja päättelykykyäsi.
Lataa GMAT-minivisa saadaksesi yleiskuvan kokeessa olevista kysymyksistä.