MSc 3D -suunnittelussa virtuaaliympäristöihin
Glasgow Caledonian University - The School of Computing, Engineering and Built Environment
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Glasgow, Yhdistynyt kuningaskunta
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
GBP 5 500 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Koti-, RUK- ja EU -opiskelijat; £ 12600 Kansainväliset opiskelijat
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
3D -visualisoinnilla ja animaatiolla on rooli monilla aloilla, ja näiden medioiden suosio vain kasvaa. Digitaalinen animaatio tarjoaa silmiinpistäviä erikoistehosteita 21. vuosisadan suosituimpiin elokuviin ja televisio-ohjelmiin; 3D -suunnittelu on myös välttämätöntä jokapäiväisessä työssä tietokonepelien kehittämisestä, online -virtuaalimaailman kehittämisestä ja teollisesta suunnittelusta markkinointiin, tuotesuunnitteluun ja arkkitehtuuriin.
GCU: n 3D Design for Virtual Environments -ohjelma auttaa sinua kehittämään taitoja menestyä visuaalisen suunnittelijan menestyksekkäässä urassa. Ohjelma on käytännöllinen ja urakeskeinen, suuntautunut alan nykyisiin tarpeisiin, tekniikkaan ja käytäntöön. 3D -suunnittelusta ei vaadita aiempaa tietämystä.
Opetussuunnitelma auttaa sinua rakentamaan luovaa näkemystäsi ja teknisiä taitojasi 3D -suunnittelijana.
- Tutustu videon ja animaation käyttöön digitaalisessa videossa, multimediassa ja verkkojulkaisussa
- Kokeile vuorovaikutteisia mediatyyppejä ja tekniikoita
- Paranna taitojasi luovassa ajattelussa ja ideoiden luomisessa
- Hallitse digitaalisen videotuotannon ja digitaalisen median integrointitekniikat
- Hanki esituotantotaidot, kuten suunnittelu, kuvakäsikirjoitus ja konseptointi
- Harjoittele tuotantotaitoja, kuten 3D -mallinnusta, animaatiota, valaistusta ja renderointia
- Kehitä jälkituotantotaitoja videon editoinnissa ja 2D- ja 2D-grafiikan integroinnissa
- Työskentele huipputason tietokoneohjelmien ja digitaalisten ympäristöjen kanssa
GCU: ssa liityt ystävälliseen älykkäiden, lahjakkaiden ihmisten yhteisöön, jotka rakastavat tekemääsi työtä. Ihmiset, jotka rakastavat ottaa vastaan luovia haasteita ja ovat yhtä tyytyväisiä yhteistyöhön kuin kilpailemaan. Ihmiset, jotka etsivät tapoja tukea yhteistä hyvää ja tehdä maailmasta kauniimpi ja vieraanvaraisempi paikka.
Missiomme on tuottaa valmistuneita, joilla on taitoja vaikuttaa myönteisesti työhönsä - ja näkökulma ymmärtää miksi sillä on merkitystä.
Graduate näkymät
Valmistuttuaan 3D Design for Virtual Environments -ohjelmasta tuot erikoistuneita taitoja ja tarvittavaa asiantuntemusta mihin tahansa suunnitteluun liittyvään rooliin. 3D -suunnittelun tausta on erityisen tärkeää suunnittelualalle mainonnassa, viestinnässä, julkaisussa tai verkkomarkkinoinnissa. Sinusta tulee kilpailukykyinen ehdokas näihin suunnittelutehtäviin ja muihin.
Mitä aiot opiskella
Jatkotason 3D -suunnittelu sisältää 3D -mallinnuksen, animaation, video- ja liikegrafiikan. Moduulit on suunniteltu vastaamaan nykyisiä teollisuuden tarpeita, tekniikkaa ja käytäntöjä.
Ohjelma tarjoaa neljä asiantuntijaa Pathways ; Virtuaaliset ympäristöt; Arkkitehtuuri; Tietokonepelit ja visuaaliset tehosteet.
Opetettavia moduuleja on kuusi, jokainen moduuli opetetaan kahdentoista viikon aikana. Jokainen viikko koostuu muodollisista luennoista, laboratoriotyöstä, opetusohjelmista ja yksityisopetuksesta. Kun moduulit on tyydyttävästi suoritettu, siirryt suurprojektiin ja lähetät väitöskirjan tutkittavaksi. Tämä suoritetaan kolmen kuukauden aikana opittujen moduulien jälkeen.
Voit myös halutessasi osallistua joustavasti, osa-aikaisesti. Osa-aikaiset opiskelijat voivat suorittaa minkä tahansa määrän moduuleja olosuhteidensa mukaan, mukaan lukien kaksi moduulia vuodessa julkaisupäivänä.
Digitaalisen median tekniikka ja kehitys
Johdatus digitaalisen median laitteisto- ja ohjelmistotyökaluihin sekä tuotanto- ja organisointimenetelmiin. Opiskelija oppii 3D -visualisointi- ja animaatiotekniikoita uusimpien 3D -ohjelmistosovellusten avulla.
Digitaalinen video ja liikegrafiikka
Kehittää taitoja ja käytännön tietämystä digitaalisista video-/elokuvatuotantotekniikoista ja digitaalisen liikegrafiikan median tuotannon yhdistämisestä. vaikutuksia.
Digitaalisen median julkaiseminen ja kaupallistaminen
Edistää kolmanneksen A digitaalisen mediatekniikan ja kehitysmoduulin työtä. Tarkoituksena on antaa täydellinen käsitys yleislähetystason digitaalisen mediaprojektin kehittämiseen liittyvistä aiheista.
Digitaalinen portfolio ja teollisen tuotannon tekniikat
Tämä moduuli tarjoaa käytännön tietoa digitaalisen median julkaisutekniikoista, jotka soveltuvat portfolion median tuottamiseen. Opiskelija tutkii ja osoittaa tietämyksensä erilaisista digitaalisen median työkaluista ja tekniikoista taitojen edistämiseksi portfolion esityksessä. Kriittinen analyysi erityyppisistä digitaalisen median jakelualustoista, tekijänoikeuskysymyksistä ja digitaalisen markkinoinnin strategioista katetaan. Tämä moduuli tarjoaa myös yleiskuvan siitä, miten 3D -mallinnus ja animaatio sopivat tietyn teollisuudenalan kontekstiin, joka liittyy opiskelijoiden erikoisalaan.
Tutkimus- ja projektimenetelmät
Tämän moduulin tarkoituksena on tarjota opiskelijoille taustatietoja ja taitoja, jotka yhdessä muiden opetettujen moduulien teknisten taitojen kanssa mahdollistavat MSc -väitöskirjan suorittamisen onnistuneesti. Opiskelija tutkii kaikkia osa -alueita prosesseista, jotka ovat sekä huippukivi- että tutkimushankkeiden taustalla, ja yhdistää ne käytettävissä oleviin työkaluihin, eettisiin näkökohtiin ja ammatillisiin kysymyksiin.
MSc -projekti
Hanke toimii välineenä laajentaa opiskelijan ja teknisen yhteisön tietämystä ja ymmärrystä jollakin teknisellä erikoisalalla. Se toimii pituutensa, monimutkaisuutensa ja tarkkuutensa ansiosta sopivana välineenä laajentaa opiskelijalla erilaisia henkilökohtaisia, ihmissuhdetaitoja ja kommunikaatiotaitoja.Lisäksi se kehittää ja laajentaa erilaisia korkean tason ajattelutaitoja, mukaan lukien analysointi- ja syntetisointitaidot ja antaa opiskelijalle mahdollisuuden osoittaa aloitteellisuutta ja luovuutta suuressa teknisessä työssä. Opiskelijalla on mahdollisuus kirjalliseen tai elokuvan väitöskirjaan.
Sisäänpääsyvaatimukset
Mikä tahansa Yhdistyneen kuningaskunnan kunnia -aste 2: 2 tai korkeampi.
Muu akateeminen ja ammatillinen pätevyys
Jokainen GCU -hakemus käsitellään yksilöllisesti. Jos sinulla ei ole tyypillistä akateemista pätevyyttä, mutta voit osoittaa asiaankuuluvaa työkokemusta ja/tai hyvityksiä tunnetuilta ammatillisilta elimiltä, saatat olla oikeutettu osallistumaan tälle kurssille yliopiston aiemman oppimisen järjestelmän kautta.
- Englannin kieli
- Akateeminen IELTS -pisteet 6,0 (tai vastaava) ilman elementtiä alle 5,5.
Huomaa: jos olet kotoisin enemmistöstä englantia puhuvasta maasta, sinun ei ehkä tarvitse esittää muita todisteita englannin kielen taidoistasi.
Kaikkia tässä lueteltuja maahantulovaatimuksia tulee käyttää oppaina, ja ne edustavat vähimmäisvaatimuksia, jotka on otettava huomioon maahantulossa. Hakijoita, joille tehdään ehdollinen tarjous paikasta, voidaan pyytää saavuttamaan enemmän kuin on ilmoitettu.
Lisäinformaatio
Muut akateemiset ja ammatilliset tutkinnot
Jokainen GCU -hakemus käsitellään yksilöllisesti. Jos sinulla ei ole tyypillistä akateemista pätevyyttä, mutta voit osoittaa asiaankuuluvaa työkokemusta ja/tai hyvityksiä tunnetuilta ammatillisilta elimiltä, saatat olla oikeutettu osallistumaan tälle kurssille yliopiston aiemman oppimisen järjestelmän kautta.
Kansainvälinen Pathways
Jos et täytä englanninkielisiä vaatimuksia, saatat olla oikeutettu englannin kielen yliopisto -opinto -ohjelmaan.
Maksut ja rahoitus
Maksamasi lukukausimaksut määräytyvät enimmäkseen maksusi aseman mukaan.
Lukukausimaksut 2018/19
- Koti: 5500 €
- RUK: 5500 puntaa
- EU: 5500 puntaa
- Kansainvälinen: 12600 puntaa
Jos aloitat opintosi syyskuussa 2018 tai tammikuussa 2019, nämä ovat kurssisi kestosta maksettavat vuosimaksu- tai moduulimaksut; maksut voivat kuitenkin muuttua.
Lisäkustannukset
Kurssimaksujen lisäksi saatat kohdata lisäkustannuksia yliopisto -opiskelusi aikana.
Apurahat
Tarjoamme korkealaatuista koulutusta kohtuulliseen hintaan; Yhteisen hyvän yliopistona olemme sitoutuneet tarjoamaan lahjakkaille opiskelijoille esteettömän korkeakoulutuksen pitämällä lukukausimaksumme alhaisina ja tarjoamalla runsaan 2,5 miljoonan punnan stipendipaketin vuodessa.
Jos sinulla on kysymyksiä tai tiedusteluja vuoden 2018/19 stipendeistä, ota rohkeasti yhteyttä opiskelijakyselytiimiin.
Kansainvälisten opiskelijoiden aloituspäivät
Uusille kansainvälisille opiskelijoille perehdytystapahtumat alkavat 14. syyskuuta 2018. Tämä lisäaika on suunniteltu erityisesti auttamaan uusia kansainvälisiä opiskelijoita asettumaan Yhdistyneeseen kuningaskuntaan ja GCU: han ennen yleisen opiskelijoiden perehdyttämisen ja opetuksen aloittamista.
Tänä aikana järjestetään lukuisia hauskoja ja informatiivisia aktiviteetteja, kuten kampus- ja kaupunkikierroksia, sekä tervetulotapahtuma tavata muita kansainvälisiä opiskelijoita.
Miksi valita tämä kurssi?
Kurssilla ei ole ennakkotietoa 3D-suunnittelusta, minkä ansiosta muiden tieteenalojen opiskelijat voivat käyttää tätä tilaisuutta lisätä erikoistunutta 3D-asiantuntemusta kolmiulotteisesta mallinnuksesta ja animaatiosta, digitaalisen videotuotannon ja digitaalisen median integrointitekniikoista olemassa olevaan osaamisjoukkoonsa. Opiskelijat saavat tietoa ja kokemusta digitaalisen mediaprojektin eri tuotantovaiheista.
Esituotantotaidot, kuten suunnittelu, kuvakäsikirjoitus ja konseptointitaitojen kehittäminen, tuotantotaidot 3D-mallinnuksessa, animaatiossa, valaistuksessa ja renderöinnissä käyttämällä kehittyneitä 3D-sovelluksia, kuten 3DS Max ja Maya, jälkituotantotaidot videon editoinnissa, 2D- ja 3D-visuaalien integrointi ja DVD -tuotanto katetaan.
Arviointimenetelmät
Moduulit arvioidaan sekä tentillä että kursseilla (toisinaan tunnetaan myös jatkuvana arviointina) yksittäisten moduulien vaatimusten mukaan.
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Mitä opiskelet
3D-muotoilu jatko-opiskelijalla sisältää 3D-mallinnuksen, animaation, video- ja liike-grafiikan. Moduulit on suunniteltu vastaamaan nykyisiä teollisuuden tarpeita, tekniikkaa ja käytäntöjä.
Ohjelma tarjoaa neljä asiantuntija Pathways ; Virtuaaliympäristöt; Arkkitehtuuri; Tietokonepelit ja visuaaliset tehosteet.
On kuusi opetettua moduulia, joista kukin moduuli opetetaan yli kaksitoista viikon ajan. Joka viikko koostuu virallisista luentoista, laboratoriotyöstä, tutoroinnista ja yksityisistä opinnoista. Hyväksytään moduulit tyydyttävästi, jatkat suurta hanketta varten ja toimitat väitöskirjatutkimuksen. Tämä on suoritettu kolmen kuukauden ajan opetetun moduulin jälkeen.
Voit myös osallistua joustavaan osa-aikatyöhön. Osa-aikaiset opiskelijat voivat päättää täydentää moduuleja riippuen olosuhteistaan, mukaan lukien kaksi moduulia vuodessa päivässä.
Digitaalisen median tekniikka ja kehitys
Johdatus digitaalisen median laitteisto- ja ohjelmistotyökaluihin sekä tuotannon ja organisaation menetelmiin. Opiskelija oppii 3Dvisualisointi- ja animaatiotekniikat käyttämällä uusimpia 3D-sovelluksia.
Digitaalinen video- ja liike-grafiikka
Kehittää digitaalisten video- ja elokuvatuotantotekniikoiden taitoja ja käytännön tietämystä sekä digitaalisen elokuvamediatuotannon yhdistämistä. Luovan tekniikan sovellus kattaa valittavat alueet, kuten lyhytelokuvan tuotanto, dokumenttituotanto, 3D-animaation koostumus, otsikkosekvenssin tuottaminen ja abstrakti liikerata vaikutuksia.
Digitaalisen median julkaiseminen ja kaupallistaminen
Edistetään Trimester A: n digitaalisen median teknologian ja kehityksen moduulin työtä. Tarkoituksena on antaa täydellinen käsitys lähetystason digitaalisen median projektin kehittämiseen liittyvästä aineistosta.
Digitaalisen salkun ja teollisuuden tuotantotekniikat
Tämä moduuli tarjoaa käytännön tietoa digitaalisen median julkaisutekniikoista, jotka soveltuvat salkunmateriaalien tuottamiseen. Opiskelija tutkii ja osoittaa osaamista digitaalisen median välineistä ja tekniikoista taitojen edistämiseksi salkun esittelyssä. Tarkastellaan kriittistä analyysiä digitaalisen median toimitusalustoja, tekijänoikeuskysymyksiä ja digitaalisia markkinointistrategioita. Tämä moduuli tarjoaa myös yleiskatsauksen siitä, miten 3D-mallinnus ja animaatio sopivat tiettyyn toimialaan, joka liittyy opiskelijan erikoistumisalueeseen.
Tutkimus- ja projektimenetelmät
Tämä moduuli pyrkii tarjoamaan opiskelijoille taustatietoja ja taitoja, jotka yhdessä muiden opetettujen moduulien kanssa hankittujen teknisten taitojen kanssa mahdollistavat sen, että he voivat suorittaa MSc-väitöskirjan onnistuneesti. Opiskelija tutustuu sekä kattoprojektien että tutkimushankkeiden taustalla oleviin prosesseihin ja liittää ne käytettävissä oleviin välineisiin, eettisiin näkökohtiin ja ammattikysymyksiin.
MSc-projekti
Hankkeella edistetään opiskelijan ja teknisen yhteisön tietämyksen ja ymmärryksen laajentamista tietyllä teknisellä alalla. Se palvelee pituuttaan, monimutkaisuuttaan ja tiukkuuttaan sopivana välineenä laajentaa opiskelijan henkilökohtaisia, ihmissuhteita ja viestintätaitoja. Lisäksi se palvelee erilaisten korkeatasoisten ajattelutaitojen kehittämistä ja laajentamista, mukaan lukien osaamisen analysointi ja syntetisointi ja antaa opiskelijalle mahdollisuuden osoittaa aloitteellisuutta ja luovuutta merkittävässä teknologisessa työssä. Opiskelijalla on mahdollisuus kirjoittaa kirjallinen väitöskirja tai väitöskirja elokuvasta.
Ohjelman tulos
Korkeakoulututkinnot
Kun olet valmistunut 3D-suunnitteluun Virtual Environments -ohjelmasta, tuodaan erikoistunut osaamisalue ja tarvittava asiantuntemus mihin tahansa suunnitteluun liittyvään rooliin. Taustan 3D-muotoilu on erityisen tärkeä muotoilu uran mainontaan, viestintään, julkaisemiseen tai verkkomarkkinointiin. Sinulla on kilpailukykyinen ehdokas näihin suunnittelurooleihin ja enemmän.