
Digitaalisen markkinoinnin ja tekoälyn maisteriohjelma (MSc. in Digital Marketing & Artificial Intelligence)
Clermont-Ferrand, Ranska
KESTO
1 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
31 Jul 2025
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Oct 2025
LUKUKAUSIMAKSUT
EUR 12 950
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Johdanto
Tämä yksivuotinen* ohjelma, opetetaan englanniksitavoitteena on kehittää digitaalisen markkinoinnin kehittyneitä taitoja integroimalla tekoälyteknologioita (AI) markkinoiden nykyisten ja tulevien vaatimusten täyttämiseksi.
Ohjelma on suunniteltu niille, jotka haluavat hallita tekoälysovelluksia mainoskampanjoiden luomisessa, asiakastiedon hallinnassa, ennakoivassa analytiikassa ja digitaalisen markkinoinnin strategisessa innovoinnissa, ja se on tarkoitettu opiskelijoille, joilla on 4-vuotinen jatkotutkinto, Master 1 -tutkinto (240 opintopistettä - Bac +4), Master 2 -tutkinto (300 opintopistettä - Bac +5) tai vastaava todistus. Jälkimmäisille tämä ohjelma täydentää yleissivistävää opintosuunnitelmaa tai tarjoaa korkeatasoisen erikoistumisen digitaaliseen markkinointiin ja tekoälyyn.
Tavoitteena on kouluttaa asiantuntijoita, jotka kykenevät suunnittelemaan ja toteuttamaan markkinointistrategioita, jotka perustuvat tietoon ja kehittyvään teknologiaan ja joissa otetaan huomioon eettiset ja kestävät periaatteet.
** 1 vuosi koulutusta + 4-6 kuukautta harjoittelua
Avainvahvuudet
- 100 % englanninkielinen ohjelma
- 1-vuotinen ohjelma + 4-6 kuukauden harjoittelujakso
- Dynaaminen & monikulttuurinen oppimisympäristö
- Kokemuspohjainen oppimiskäsitys
- Laaja alumni-verkosto & Yrityskumppanuudet
Ihanteelliset opiskelijat
Kenelle se on?
Oletpa sitten vastavalmistunut, vähän kokemusta omaava tai usean vuoden kokemuksella omaava ammattilainen, sinulla tulee olla vähintään neljän vuoden jatkotutkinto tai vastaava pätevyys.
- Jos haluat kehittää asiantuntemusta erikoisalalla,
- Jos haluat vahvistaa yleisiä johtamistaitojasi ja -taitojasi,
- Jos haluat parantaa CV:täsi ja maksimoida käytännön kokemusta yrityksessäsi,
Sitten Clermont SB:n 1-vuotinen maisteriohjelma on sinua varten!
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Apurahat ja erityisehdot
- Varhaisen rekisteröinnin stipendit
- WeMakeScholars - Clermont School of Business -stipendi
- Apurahat perulaisille opiskelijoille
- Erityisehdot sodan koettelemien maiden opiskelijoille
- Erityisehdot Clermont School of Business Alumnille
- Erityisehdot kumppanuusyliopistojen valmistuneille
- Muut rahoituslähteet
Säätiön apurahat
Groupe ESC Clermont Foundation pyrkii ensisijaisesti poistamaan taloudelliset esteet, jotka voivat estää pääsyn huippuluokan kauppakorkeakouluihin.
Säätiö myöntää vuosittain stipendejä sosiaalisten ja akateemisten kriteerien perusteella, mukaan lukien:
- Sosiaaliset stipendit
- Morad Mousli -stipendit
- Urheilijastipendit
- Liikkuvuusapurahat
- Hätäapurahasto
Opetussuunnitelma
Lukukausi 1 (30 op)
Jaetut moduulit
- Opinnäytetyön metodologia
- Tietojen hallitseminen Excelissä
- ranskan kielen taitoa
- Tee järkeä
Digitaalinen markkinointi
- Markkinointiviestintä ja mediahallinta
- Markkinointitutkimusprojektien suunnittelu ja johtaminen
- Sosiaalinen media ja yhteisön hallinta
- Digitaalinen markkinointi
- Web-sivuston kehittäminen
- Web-analyysit
- Johdanto keinotekoiselle älykkyydelle
- DM-projekti nro 1
Lukukausi 2 (30 op)
Jaetut moduulit
- Strateginen johtaminen
- Tietojärjestelmä esimiehille
- Ranskan kieli
- Tee järkeä
Tekoäly
- Sähköisen kaupankäynnin hallinta ja strategia
- Advanced Analytics & Data Science
- Tekoäly markkinoinnissa: strategiat, työkalut ja sovellukset
- Tekoälyllä toimiva hakukoneoptimointi
- Advanced Advertising Creative Campaings with AI
- Digitaalinen muutos ja innovaatio
- "Les Négociales" -haaste
- Edistynyt monikanavainen markkinointi ja CRM
- DM-projekti nro 2
Lukukausi 3 (30 op)
- Yrityksen arviointi
- Pro gradu tutkielma
Harjoittelu (4-6 kuukautta)
Opiskelijoilla on mahdollisuus suorittaa 4-6 kuukauden harjoittelu tai ammatillinen harjoittelu Ranskassa, Euroopassa tai muilla alueilla maailmanlaajuisesti. Ensisijaisena tavoitteena on soveltaa ohjelman aikana hankittua teoreettista tietoa ja teknisiä taitoja todellisessa yritysympäristössä.
Uppoutumalla ammattiympäristöön opiskelijat parantavat ongelmanratkaisukykyään, sopeutumiskykyään ja digitaalisen markkinoinnin ja tekoälyyn perustuvien strategioiden ymmärtämistä.
Tämä harjoittelu on tärkeä ponnahduslauta heidän urakehitykselle ja laajentaa heidän ammatillista verkostoaan kansainvälisessä kontekstissa.
Ammattitutkielma
Jokaiselle opiskelijalle määrätään henkilökohtainen akateeminen neuvonantaja ja hän tekee ammatillisen opinnäytetyön, jota seuraa suullinen puolustus ja yritysarviointi.
Ohjelman tulos
Suoritettuaan MSc – Master of Science in Digital Marketing & Artificial Intelligence – opiskelijat pystyvät suunnittelemaan ja toteuttamaan tekoälyyn ja tietoihin perustuvia markkinointistrategioita.
Vuoden sisällä sinulla on…
- Kehitetty digitaalisen markkinoinnin asiantuntemusta ja hallittua tekoälyteknologiaa.
- Sai edistyneen tason innovatiivisten mainoskampanjoiden luomisessa käyttämällä generatiivisia tekoälyä ja dynaamisia optimointityökaluja.
- Paransit ennakoivia analytiikkataitojasi tunnistaaksesi markkinatrendit ja ennakoidaksesi asiakkaiden tarpeita.
- Opi personoimaan asiakaskokemusta edistyneillä CRM-työkaluilla ja kehittämään monikanavaisia strategioita.
- Ymmärsi nousevia teknologioita, kuten lohkoketjun ja tekoälyn, ja oppi integroimaan ne markkinointistrategioihin.
- Kehittänyt eettisen ja kestävän lähestymistavan tiedonhallintaan, mikä varmistaa sääntelykehysten noudattamisen.
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Digitaalisen markkinoinnin ja tekoälyn MSc – Master of Science tarjoaa suoran pääsyn erittäin päteviin työtehtäviin , kuten:
- Digitaalinen markkinointi ja tekoälypäällikkö
- Markkinointiin erikoistunut dataanalyytikko
- Digistrategia- ja tekoälykonsultti
- CRM ja monikanavaisen markkinoinnin projektipäällikkö
- Mainospäällikkö generatiivisella tekoälyllä
- Mainoskampanjan tehokkuuden analyytikko
- Markkinoinnin innovaatio- ja teknologiapäällikkö
- Sähköisen kaupankäynnin johtaja
- Yhteisön johtaja
- Social Media Manager
- Traffic Manager
- Mainospäällikkö
Tekoälyn lisääntyvän integroinnin myötä markkinointiin valmistuneet ovat erittäin kysyttyjä yrityksiltä, jotka haluavat optimoida digitaalisia strategioitaan, asiakkaiden sitoutumista ja datalähtöistä päätöksentekoa .