MSC Kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen markkinointi
Heriot-Watt University Dubai
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Academic City, Arabiemiirikunnat
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 - 2 vuosi
Vauhti
Osa-aikainen
Lukukausimaksut
AED 78 750 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* Kaikki lukukausimaksut sisältävät arvonlisäveron
Johdanto
Yleiskatsaus
Meidän MSc International Business Management markkinointi-ohjelma on suunnattu loppututkinnon suorittaneille, joilla on vain vähän tai ei lainkaan liiketoimintaa tai johtamisen taustalla ensimmäisessä tutkinto ja jotka haluavat saada laaja-alainen liiketoiminnan pätevyyden parantaa heidän tulevaisuuden uranäkymät tai jotka haluavat kehittää liiketoimintaa johtamistaitoja ja taitoja, jotta he voivat muuttaa tai jatkaa uransa.
International Business Management Pathways
Meidän MSc International Business Management Markkinointi on yksi kolmesta erikoistunut Pathways tarjoamme International Business Management. Ohjelmat kattavat keskeiset kysymykset kansainvälisessä liiketoiminnan johtamisessa, mukaan lukien kansainvälinen liiketoimintaympäristö sekä strategian, rahoituksen, markkinoinnin ja organisaatiokäyttäytymisen merkitys. Sitten keskitytään kehittämään erityisiä tietoja ja taitoja valitsemassasi Pathway aiheessa valmistauduttaessa uraan tällä alueella.
Ohjelman kansainvälinen painopiste houkuttelee opiskelijoita ympäri maailmaa ja tarjoaa rikkaan oppimisympäristön, jossa kansainvälinen kokemus ja käytäntö jakautuvat.
Opiskelijoilla on myös mahdollisuus osallistua tiiminrakentamiseen, johtamiseen ja verkostoitumiseen tapahtumien aikana ohjelman ensimmäisten viikkojen aikana.
Ohjelman kesto
- Kokopäiväinen: 12 kuukautta
- Osa-aikainen: 24 kuukautta
Tammikuun tulokkaita
Opiskelija on tervetullut liittymään IBM MSc -ohjelmaan tammikuussa.
Tammikuussa alkavan opiskelijan tulee huomioida, että se suorittaa kokopäiväisesti 2 lukukautta (12 kk) väitöskirjan (helmikuu-huhtikuussa, 3 kk) (yhteensä 16 kk) tai osa-aikatyötä 4 kk: n (24 kk) väitöskirjassa ( Maaliskuu-elokuu, 6 kuukautta) (yhteensä 30 kuukautta).
Tammikuun saantiohjelmaan ilmoittautuneet opiskelijat eivät tarvitse olla kampuksella kesälomalla.
Kurssin sisältö
Kaikki aiheet ottavat kansainvälisen liiketoiminnan näkökulman ja keskittyvät käytännön asioihin ja johtamiskysymyksiin sekä johtamisen keskeisiin teorioihin.
Opiskelijat valitsevat yhden Pathway kolmesta (markkinointi, henkilöstö tai talous). Kaikilla Dubain kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen opiskelijoilla on opiskelu samoissa pakollisissa kursseissa Pathway riippumatta, mutta heillä on mahdollisuus valita Pathway riippuvaisia vaihtoehtoja. Opiskelijat suorittavat väitöskirjan valitsemansa Pathway kentällä.
Kansainvälinen liiketoimintaympäristö
1. lukukausi (pakollinen)
Tutkii yrityksen vastattavuuden kansainvälistymisen haasteisiin tarkastelemalla kansainvälisten strategioiden strategista perustaa, menetelmää ja suuntausta. Se tutkii sekä monikansallisia että mikroyrityksiä ja hyödyntää tavanomaisia strategisia välineitä kansainvälisten strategioiden tutkimiseen.
Kilpailukykyinen strategia
1. lukukausi (pakollinen)
Se tutkii, miten yritykset kilpailevat kehittämällä ja ymmärtämällä teoreettisten käsitteiden vuorovaikutusta ja suhteita; strategisten johtamismallien yksittäisten komponenttien tutkiminen ja miten yritykset voivat saavuttaa ja ylläpitää kilpailuetua.
Markkinointi
1. lukukausi (pakollinen)
Tarkastellaan markkinoinnin roolia ja sen soveltamista kansainvälisessä liiketoimintaympäristössä ja korostetaan nykyajan kysymyksiä ratkaisevassa merkityksessä markkinoinnissa osana yhä kilpailukykyisempaa globaalia ympäristöä.
Liiketalous
Lukukausi 2 (pakollinen)
Tarjoaa tietoa ja ymmärrystä mikrotalouden ja makrotalouden perusperiaatteista ja -konsepteista sekä kykenee soveltamaan tätä tietoa ja ymmärrystä erilaisten taloudellisten ongelmien analysoinnissa.
Tutkimusfilosofia ja käytäntö
Lukukausi 2 (pakollinen)
Tarjoaa ymmärrystä yhteiskuntatieteellisestä tutkimusprosessista sekä teoriasta ja lähestymistavoista tutkimukseen. Kehittää käytännön taitoja (eli kvantitatiivisia ja kvalitatiivisia menetelmiä) tietojen analysoimisessa raakadatan muuntamiseksi markkinointiin liittyvien hallinnointien arvostusten ohjaamiseksi.
Kansainvälinen markkinointi
Lukukausi 2 (pakollinen)
Kurssilla kehitetään markkinointiympäristön ja riskitekijöiden syvällisempi ymmärtäminen globaalissa kontekstissa tarkastelemalla globalisaation ja kansainvälisten rakenteiden vaikutuksia markkinointistrategioihin sekä tutkimalla markkinointitapojen kasvavia eettisiä ulottuvuuksia.
Ura
Valmistuneet ovat löytäneet työtä erilaisissa johtamis- ja operatiivisissa tehtävissä:
- Kirjanpito ja rahoitus
- Markkinointi
- Toiminta ja ohjelman hallinta
Englannin kielivaatimukset
Jos englanti ei ole keskiasteen oppimateriaalia, hakijoiden on osoitettava IELTS 6.5 -ohjelman (joka on yli 6.0 tai yli), joka vastaa englannin kielen taitoa. Hakijoiden, jotka ovat suorittaneet toisen asteen ja korkea-asteen koulutuksen, on toimitettava asiakirjatodisteet. Tarvitaan vähintään yhden vuoden kokopäiväinen opiskelu englanniksi.
Hakemuksen määräaika
Dubain kampuksellamme järjestetään jatkuvaa pääsyprosessia ympäri vuoden: heti kun yksi vastaanotto on suljettu, alamme hyväksyä hakemuksia seuraavalle. Voit myös lykätä aloituspäivääsi jopa vuodella.
Suurin osa opiskelijoista hakee 6–10 kuukautta ennen valittuaan ottoa. Voimme hyväksyä hakemuksia 3 viikkoa ennen kunkin vastaanoton alkamista, mutta sinun tulee huomata, että myöhäinen hakemus merkitsee varmasti viivästystä välttämättömien hallinnollisten palveluiden, kuten opiskelijan ylioppilaskortin, tarjoamisessa (ilman jota et tule pääsy kirjastoon tai verkkopalveluihin).
Pääsymaksut
Opetussuunnitelma
Kansainvälisen liiketoiminnan johtaminen Pathways
Kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen maisteri ja markkinointi on yksi kolmesta kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen asiantuntijasta Pathways joita tarjoamme. Ohjelmat kattavat kansainvälisen liiketoiminnan johtamisen keskeiset kysymykset mukaan lukien kansainvälinen liiketoimintaympäristö sekä strategian, rahoituksen, markkinoinnin ja organisaatiokäyttäytymisen tärkeys. Keskity sitten kehittämään tiettyjä tietoja ja taitoja valitsemassasi Pathway -aineessa valmistautuessasi urallesi kyseisellä alalla.
Ohjelman kansainvälinen painopiste houkuttelee opiskelijoita ympäri maailmaa ja tarjoaa rikkaan oppimisympäristön, jossa jaetaan kansainvälistä kokemusta ja käytäntöä.
Opiskelijoilla on myös mahdollisuus osallistua tiiminrakennus-, johtajuus- ja verkostoitumistapahtumiin ohjelman ensimmäisten viikkojen aikana.
Ohjelman kesto
- Kokopäiväinen: 12 kuukautta
- Osa-aikainen: 24 kuukautta
Kurssin sisältö
Kaikki oppiaineet ottavat kansainvälistä näkemystä liiketoiminnasta ja keskittyvät käytännön asioihin ja johtamisen ajankohtaisiin aiheisiin sekä johtamisen keskeisiin teorioihin.
Opiskelijat valitsevat yhden Pathway kolmesta (markkinointi, henkilöstöhallinto tai talous). Kaikki Dubain kansainvälisen liiketoiminnan johtamisopiskelijat opiskelevat samoja pakollisia kursseja kurssista Pathway riippumatta, mutta heillä on mahdollisuus valita useista Pathway -riippuvaisista vaihtoehdoista. Opiskelijat tekevät väitöskirjan valitsemansa alalta Pathway .
Kansainvälisen liiketoiminnan konteksti
Lukukausi 1 (pakollinen)
Tutkii yrityksen vastausta kansainvälistymisen haasteisiin tarkastelemalla kansainvälisten strategioiden strategista perustaa, menetelmää ja suuntaa. Tutkii sekä moni- että mikrokansallisia ja hyödyntää perinteisiä strategisia työkaluja kansainvälisten strategioiden tutkimisessa.
Kilpailukykyinen strategia
Lukukausi 1 (pakollinen)
Tutkii yritysten kilpailua kehittämällä ja ymmärtämällä teoreettisten käsitteiden välisiä vuorovaikutuksia ja suhteita; tarkastellaan strategisten johtamismallien yksittäisiä komponentteja ja pohditaan, miten yritykset voivat saavuttaa ja ylläpitää kilpailuetua.
Markkinointi
Lukukausi 1 (pakollinen)
Tarkastellaan markkinoinnin roolia ja sen soveltamista kansainvälisessä liiketoiminnassa, korostaen ajankohtaisten kysymysten keskeistä roolia markkinoinnissa osana kiristyvää globaalia ympäristöä.
Liiketalous
Lukukausi 2 (pakollinen)
Tarjoaa tietoa ja ymmärrystä mikrotalouden ja makrotalouden perusperiaatteista ja käsitteistä ja osaa soveltaa näitä tietoja ja ymmärrystä erilaisten taloudellisten ongelmien analysoinnissa.
Tutkimusfilosofia ja käytäntö
Lukukausi 2 (pakollinen)
Antaa ymmärryksen yhteiskuntatieteiden tutkimusprosessista sekä teoriasta ja lähestymistavasta tutkimukseen. Kehittää käytännön taitoja (eli kvantitatiivisia ja laadullisia tekniikoita) data-analyysissä raakadatan muuttamiseksi markkinoinnin johtamisen arvostuksia ohjaavaksi tiedoksi.
Kansainvälinen markkinointi
Lukukausi 2 (pakollinen)
Tämä kurssi kehittää syvempää ymmärrystä markkinointiympäristöstä ja riskitekijöistä globaalissa kontekstissa tarkastelemalla globalisaation ja kansainvälisten rakenteiden vaikutuksia markkinointistrategioihin sekä tutkimalla myös markkinoinnin lähestymistapojen kasvavia eettisiä ulottuvuuksia.