Master of Science in markkinointi
HKU Business School
Keskeiset tiedot
Kampuksen sijainti
Telegraph Bay, Hongkong
Kieli (kielet
Englanti
Opintomuoto
Kampuksella
Kesto
1 - 2 vuosi
Vauhti
Täysaikainen
Lukukausimaksut
HKD 330 000 / per year *
Hakemuksen määräaika
Pyydä tietoja
Aikaisin aloituspäivä
Pyydä tietoja
* voivat muuttua ja Hongkongin yliopisto hyväksyy ne lopullisesti
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Ohjelma Tavoite
HKU Master of Science in Marketing tarjoaa tiukan ja huippuluokan oppimiskokemuksen, jossa keskitytään parhaisiin markkinointikäytäntöihin ja strategioihin nykypäivän nopeasti muuttuvassa taloudessa.
Ohjelman päätyttyä voit:
- Pysy edellä tärkeimmistä markkinointikehityksistä muuttuvien kuluttajien tapojen, kehittyvien markkinoiden ja Internetin jne. Edessä.
- Ymmärtää markkinatrendejä ja arvioida kuluttajien näkemyksiä markkinointistrategioita laadittaessa.
- Muunna innovaatiot ja oivallukset johtamistoimiksi liiketoiminnan kasvun vauhdittamiseksi.
Tutkimuksen tila ja kesto
MSc (Mktg) -ohjelma kestää vähintään yhden lukuvuoden ja enintään kaksi lukuvuotta kokopäiväiseen opiskeluun. Useimmat opiskelijat päättävät ohjelman yhden lukuvuoden aikana.Kurssit tarjotaan modulaarisesti, jotta opiskelijat voivat keskittyä yhteen opintoalueeseen kerrallaan. Yhden lukuvuoden aikana on 6 moduulia ja kukin moduuli kestää kuusi-kahdeksan viikkoa, mukaan lukien tenttiviikko.
Keskitaso ja kurssin arviointi
Ohjelma opetetaan englanniksi. Yksittäisten tehtävien ja tenttien lisäksi jotkut kurssit edellyttävät myös opiskelijoiden työskentelevän projektiesityksissä tiimissä. Tapaustutkimuksia käytetään havainnollistamaan markkinointitaitojen soveltamista myös reaalimaailman tilanteissa.
Opetussuunnitelman rakenne
Ohjelma koostuu kolmesta moduuliryhmästä (1) markkinointitiedoista, (2) analyysityökaluista ja (3) markkinoinnin ammattilaisten päätöskehyksestä.Se on strategialähtöinen ja monipuolinen koulutus, joka parantaa analyyttistä, viestintää ja älyllistä taitoja. Ohjelmaan sisältyy myös eettisiä ja kestävän kehityksen näkökohtia, jotka liittyvät yrityksen voittoa tavoittelevaan toimintaan.
Huomautuksia: Kaikkia yllä lueteltuja kursseja ei välttämättä tarjota joka vuosi, ja yllä olevaa luetteloa muutetaan edelleen.
** Jopa kaksi valinnaista kurssia voidaan ottaa muista koulun tarjoamista jatko -opinto -ohjelmista, riippuen saatavuudesta ja ohjelman johtajan tarkistuksesta profiilisi, kykyjesi ja suorituksesi perusteella Master of Science in Marketing -ohjelmassa.
Pääsyohjelma
Sisäänpääsy vuoden 2022 saanti on nyt auki.
Hakuaika:
- Kierros 1: klo 12.00 (GMT +8), 19. lokakuuta 2021
- Kierros 2: klo 12.00 (GMT +8), 7. joulukuuta 2021
- Kierros 3: klo 12.00 (GMT +8), 25. tammikuuta 2022
- 4. kierros: klo 12.00 (GMT +8), 3. maaliskuuta 2022
- Kierros 5: 12:00 keskipäivä (GMT +8), 6. huhtikuuta 2022
Tarjouksia tehdään jatkuvasti ja varhaisia hakemuksia suositellaan siinä mielessä, että suuri osa tarjouksista kohdistetaan hakijoille varhaisessa vaiheessa. Siksi ehdokkaita kehotetaan toimittamaan hakemuksensa ja täydentävät asiakirjansa mahdollisimman pian.
Muita kuin paikallisia opiskelijoita kannustetaan erittäin hakeutumaan kahden ensimmäisen kierroksen aikana, jotta opiskelijaviisumien järjestämiselle ja Hongkongiin muuttamiselle varataan riittävästi aikaa.
Pääsypäätökset ovat yleensä saatavilla yhden kuukauden kuluttua hakuajan päättymisestä ja onnistuneille hakijoille ilmoitetaan sähköpostitse. Hakijoita, jotka eivät ole saaneet tarjousta, harkitaan uudelleen seuraavalla kierroksella hakukierron loppuun asti.
Sisäänpääsyvaatimukset
Voidakseen päästä markkinoinnin maisteriohjelmaan hakijan on:
- Sinulla on tunnustettu tutkinto tai vastaava
- Saada lausuntoja kahdelta erotuomarilta hänen soveltuvuudestaan ohjelmaan; ja
- Hanki TOEFL/IELTS* -pisteet, jos et ole englanninkielisestä yliopistosta.
Vähimmäispistemäärä: TOEFL: 80 | IELTS: 6 (ilman alatestiä alle 5.5)
TOEFL iBT® Home Edition- ja IELTS -online -testejä ei hyväksytä.
GMAT/GRE -pisteitä ei vaadita, mutta hyvä GMAT/GRE -pisteet otetaan huomioon myönteisesti ja voivat olla hyödyllisiä marginaalitapauksissa.
Yleensä hakijoiden ei tarvitse osallistua haastatteluun pääsyprosessin aikana.
*Koulukoodit testipisteraporteille:
TOEFL: 9671 | GRE: 2482 | HKU Master of Science in Marketing GMAT: FS2-WL-12
TOEFL- ja IELTS -tulosraportit ovat voimassa vain kaksi vuotta. GMAT -pisteraportit ovat voimassa viisi vuotta. Jos esimerkiksi lähetät hakemuslomakkeen 2.10.2020, vain 1.10.2018 jälkeen otetun TOEFL/IELTS -testin raportti katsotaan päteväksi. Varmista myös, että järjestät virallisen testiraportin saamisen meille ajoissa, koska testiviranomaiset eivät välttämättä anna raporttiasi, kun testitulos on vanhentunut.
Lukukausimaksu
Ehdotettu lukukausimaksu vuoden 2022 saannille on 330 000 HK $*.
Kun hakija on vastaanottanut tarjouksen, hänen on järjestettävä 85 000 HK $ talletus vahvistaakseen hyväksymisensä. Loppuosa maksetaan kahdessa erässä yhden lukuvuoden aikana riippumatta kussakin moduulissa suoritettujen kurssien määrästä.
Hakemusmaksu on myös 300 HK, jota ei palauteta.
*voi muuttua ja Hongkongin yliopisto hyväksyy sen lopullisesti