
Luovan talouden markkinoinnin maisteri (MScMCE)
Kowloon Tong, Hongkong
KESTO
1 Years
KIELET
Englanti
TAHTI
Täysaikainen
HAKEMUKSEN MÄÄRÄAIKA
Hakemuksen jättämisen määräaika
AIKAISIN ALOITUSPÄIVÄ
Pyydä aikaisinta alkamispäivää
OPISKELUMUOTO
Kampuksella
Apurahat
Tutki stipendimahdollisuuksia opintojen rahoittamiseksi
Johdanto
Luovuuden trendit
Luovan talouden markkinoinnin maisteri (MScMCE) ajaa markkinoilla kahta nousevaa trendiä:
- Luovan talouden nopea kasvu viime vuosina (esim. mainonta, taide ja käsityöt, musiikki, muotoilu, video, tietokonepelit, interaktiivinen media);
- Taiteen ja kulttuurin elementtien soveltamisen suuntaus liiketoiminnassa teollisuuden käytännöissä (esim. taidekeskukset, musiikkiviihde).
Taide x markkinointi
Se tarjoaa monitieteisen alustan "Arts x Marketing" -lahjakkaiden nuorten henkilöiden kasvattamiseen, jotka pystyvät hallitsemaan, toimimaan, hallinnoimaan ja edistämään luovia aloitteita, projekteja ja politiikkoja maailmanlaajuisesti kilpailukykyisessä ekologiassa tarjoamalla tarvittavan asiantuntijakoulutuksen liike-elämässä ja markkinoinnissa. loistaa tällä alalla.
Ohjelman ominaisuudet
Ainutlaatuinen ja monitieteinen ohjelma
Ohjelman tavoitteena on kasvattaa luovia ja kulttuurisia johtajia, joilla on tietoa, jota voidaan soveltaa vähittäiskauppaan, yrittäjyyteen, luoviin aloihin sekä taiteen hallintoon ja johtamiseen;
Luovan palvelun oppiminen
Opiskelijat pääsevät ratkaisemaan tosielämän ongelmia Creative Service-Learning Projectin kautta. Jokaiselle opiskelijalle myönnetään 5 000 Hongkongin dollarin tuki Creative Service-Learning Projectin tukemiseen. Esitykset pidetään virtuaalisen symposiumin kautta, jossa opiskelijat voivat vaihtaa ajatuksia tutkijoiden ja toimijoiden kanssa ympäri maailmaa.
Kansainvälinen immersio
Ohjelma tarjoaa merentakaisten immersion, joka antaa opiskelijoille mahdollisuuden liittyä kahden viikon ulkomaan kenttämatkalle* kesäkaudella laajentaakseen kokemustaan ja ymmärrystään luovista talouksista kansainvälisellä tasolla. Jokaiselle opiskelijalle myönnetään 10 000 Hongkongin dollarin tuki tälle opintomatkalle;
* Vaihtoehtoja tarjotaan, jos kenttämatka on peruutettava, siirrettävä tai supistettava.
Galleria
Pääsymaksut
Apurahat ja rahoitus
Opetussuunnitelma
MScMCE-ohjelmassa on 18 yksikköä ydinopetettuja kursseja (mukaan lukien 3 yksikköä Creative Service-Learning Project -projektia varten), 9 yksikköä valinnaisia opetettuja kursseja ja 3 yksikköä vaadittua ulkomaan kenttämatkaa varten.
Peruskurssit (21 yksikköä)
Lukukausi 1 (12 yksikköä)
- Strateginen markkinoinnin hallinta
- Brändin kehittäminen ja sponsorointi
- Digitaalisen markkinoinnin strategiat
- Yrittäjyys luovissa talouksissa
Lukukausi 2 (6 yksikköä)
- Seminaarit luovien talouksien nykymarkkinoinnin kysymyksistä
- Luova palvelu-oppimisprojekti
Kesä (3 kpl)
- 2 viikon ulkomaan kenttämatka*
* Matkakulut aiheutuvat, jos ulkomaan kenttämatka on suunniteltu. Vaihtoehtoja tarjotaan, jos opintomatka joudutaan perumaan, siirtämään ajankohtaa tai vähentämään sen määrää. Ohjelmasta myönnetään opintotukea (10 000 HK/opiskelija). Lisätietoja saat ohjelmatoimistosta.
Valinnaiset kurssit (9 yksikköä)
Lukukausi 1 (3 yksikköä)
- Kriittisesti sitoutunut: luovat käytännöt kontekstissa
- Visuaalisen taiteen tutkimusmetodologia
- Yritysten kirjanpito
Lukukausi 2 (6 yksikköä)
- HKBU:n kauppakorkeakoulun markkinoinnin laitoksen tarjoamat kurssit (1/2 kurssia)
- Yhteiskunnallisesti vastuullista yrittäjyyttä kansainvälisessä kontekstissa
- Palvelut Markkinoinnin hallinta
- Yhteiskunnallisesti vastuullista yrittäjyyttä kansainvälisessä kontekstissa
- Palvelut Markkinoinnin hallinta
- Visual Arts -akatemian (AVA), HKBU:n tarjoamat kurssit (1/2 kurssia)
- Taide ja yleisö: tulkinta ja esittely
- Visuaalisen taiteen teoria ja kritiikki
- Taide ja yleisö: tulkinta ja esittely
- Visuaalisen taiteen teoria ja kritiikki
Ohjelman lukukausimaksu
Uramahdollisuudet
Valmistuttuaan valmistuneiden odotetaan
Hallinto- / johtotehtävät
Toimia hallinnollisissa / johtotehtävissä (esim. museoiden johto, taidehallinto) kulttuurialalla ja luovilla aloilla, instituutioissa, organisaatioissa tai viranomaisissa (esim. West Kowloonin kulttuurialue Hongkongissa, kiinalainen ooppera, museot, esittävät taiteet); tai
Yrittäjät
Olla yrittäjiä, jotka johtavat taiteeseen liittyviä yrityksiä (esim. taiteilijat, jotka haluavat perustaa oman yrityksen); tai
Markkinoinnin roolit
Työskentele markkinointijohtajana (esim. digitaalisen markkinoinnin päällikkö/virkailija, markkinointipäällikkö/johtaja, brändipäällikkö) yritys- ja kuluttajamarkkinoilla (esim. vähittäismarkkinat, kohde- ja vapaa-ajan markkinointi).
Tietoja koulusta
Kysymyksiä
Samanlaisia kursseja
Digitaalisen markkinoinnin ja tekoälyn maisteriohjelma (MSc. in Digital Marketing & Artificial Intelligence)
- Clermont-Ferrand, Ranska
Digitaalisen markkinoinnin ja analyysin MC:t
- Kingston upon Thames, Yhdistynyt kuningaskunta
Master of Science in Digital Marketing
- Online Cyprus